abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_208602592
Klein stukje Scheveningse Rib meegenomen, Pater II nog ff goed bekijken, en herfinan APOC AD al vol, zelf klein gokje genomen, stond 20 min i d wachtrij.

[ Bericht 36% gewijzigd door peterc op 31-03-2023 15:20:49 ]
pi_208602920
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 14:05 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw Collin project van 3 tot maximaal 6 maanden met een 2e hypotheek:

Omni SDT B.V. (3)
¤ 165.000 | 8,5% rente | 6 maanden

https://www.collincrowdfund.nl/omni-sdt-b-v-3/
Ziet er aantrekkelijk uit, te financieren voorraad is al doorverkocht en aflossing vóór jaarwisseling dus geen VRH
pi_208603639
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 13:50 schreef ETphonehome het volgende:

[..]
Karel is tegen 2 problemen aan gelopen is: gestegen prijzen van bouwmaterialen, en nu dalende prijzen van huizen. Alles bij elkaar is de potentiele winst die vorig jaar nog in het project zat flink verdampt. Hij heeft nu nog 2 appartementen te koop, plus een laatste betaling van een derde apartement, en zijn huidige huis, danwel het appartement waar wij zelf wilde gaan wonen.
Even snel cijferend gaat deze hele oefening hem toch een paar honderd duizend euro minder opleveren als dat hij vorig jaar dacht/hoopte.

Ik twijfel nog of ik hem weer meeneem: iets minder bouwrisico lijkt het, maar minder dekking op zekerheden in dit vervolg project.
Zo mijn gedachte uitschrijvend ben ik eigenlijk gestopt met twijfelen, ik wacht op een ander project.
(Ondernemer is misschien aan de ene kant sluw: gaat na 9mnd boetevrij aflossen. Aan de andere kant neemt die wel op tijd actie om niet klem te komen te zitten, dat siert hem dan weer).
Deze herfinanciering komt voor mij niet als een verrassing. Ik had al eens gekeken op Funda en zag daar nog steeds 2 appartmenten te koop staan. Halverwege deze maand zijn de 2 overgebleven appartmenten opnieuw op Funda gezet met daarbij foto's zoals het nu is. Wel leuk om te zien hoe ver de bouw gevorderd is.
https://www.funda.nl/koop(...)73-paterplantsoen-5/
https://www.funda.nl/koop(...)57-paterplantsoen-7/

Ik zit ook in de 1e en had eerder al bedacht dat als er een herfinanciering zou komen dat ik daar niet aan mee zou doen, dus hoef er nu niet eens over te denken. Laat hij meer lekker het restant van de eerste lening vervroegd aflossing, heb dan wel geen boeterente maar ook geen risico meer. Dit is beter dan de MAX praktijken en verlengen.
pi_208604530
De reacties hier op de herfinanciering van P*ter lezende, begrijp ik dat het niemand van jullie was die er vanmorgen 50k in gooide :)
pi_208604648
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 17:41 schreef lykkefund het volgende:
De reacties hier op de herfinanciering van P*ter lezende, begrijp ik dat het niemand van jullie was die er vanmorgen 50k in gooide :)
Ik gooi in geen enkel project 50k.
A, omdat ik nu niet zoveel geld vrij hebt en
B, omdat ik niet zoveel geld in 1 project wil hebben zitten.
pi_208604706
Kijk nou eens KOM gaat samen met Capital Circle

Zoals u wellicht weet, is het vanaf 10 november 2023 verplicht om als crowdfundingplatform over een Europese Vergunning te beschikken. Alleen dán mogen er nog nieuwe projecten worden aangeboden. Kapitaal op Maat heeft deze vergunning in november 2022 verkregen. De verwachting is dat uiteindelijk 10 tot 15 Nederlandse platformen deze vergunning tijdig zullen verkrijgen. Lees eventueel hier het nieuwsbericht.

Kapitaal op Maat is al sinds medio 2022 in gesprek met collega platform Capital Circle over hun plannen voor de toekomst onder de Europese Regelgeving. Hieruit is een samenwerkingsverband ontstaan waarbij het platform van Capital Circle uiteindelijk onder de vergunning van Kapitaal op Maat gaat opereren.
pi_208604733
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 18:01 schreef zeeland6 het volgende:

De lamme en de blinde
pi_208604932
Een plan-B (of wellicht C) financiering bij NLI:

https://platform.nlinvesteert.nl/invest/BTA_Vastgoed

Transformatie van een voormalig ING pand. Op zich zie ik wel muziek in het concept "transformatie naar niet al te grote appartementen dichtbij centra van woonkernen".

Van het weekeind mezelf nog eens iets verder verdiepen in dit project. Wellicht neemt de ondernemer iets veel hooi op de vork met 3 projecten tegelijkertijd (de machine moet niet gaan haperen, want dan liggen cashflow problemen op de loer).

Daarnaast is NLI volgens mij op zijn best plan-B, als ik de volgende zin in de pitch lees:

"Ondernemer is al geruime tijd bezig met de herontwikkeling van het voormalige ING pand in Velp. Eind vorig jaar heeft hij het object gegund gekregen. Uiterlijk 14 april moet hij het vastgoed afnemen."

De ondernemer zal vast geen 3 maanden hebben zitten lummelen om nu in 14 dagen financiering te vinden neem ik aan....
  vrijdag 31 maart 2023 @ 18:23:43 #209
443453 InVestEerder
wie zaait zal oogsten
pi_208604950
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 12:24 schreef obligataire het volgende:

[..]
Minder deelnemers, minder gezeur ;) ;)
Maar dan moet CRE haar projecten wél vol krijgen, anders gaat hun tactiek niet op. Dit Wiesbaden project is weliswaar op hun website nog niet opengesteld voor investering, maar het linkje hier van delcielo is al sinds dinsdagavond actief. En sindsdien waarschijnlijk welgeteld 3 deelnemers, want saldo staat op 7,5k (en in procenten uitgedrukt nog op 0%!)

Ik hoor op radio 1 de laatste tijd steeds vaker de reclamespotjes van CRE voorbij komen. Wellicht dat onkundige nieuwelingen, die geboden rendement rechtstreeks vergelijken met hun spaarrekening, nog in dit valletje trappen.
Maar de ervaren crowdfundgroep, die uiteraard bekend is met VRH, maakt hier een pas op de plaats. Dat blijkt ook wel uit de snelheid waarmee de herfinanciering van de projecten "Dongen" verloopt. Hopelijk komen die wél vol want ik zit (klein) in de lening die nu geherfinancierd moet worden. Ik denk dat een forse renteverhoging meer doet dan 5 reclamespotjes :{
pi_208605431
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 18:01 schreef zeeland6 het volgende:
En een nieuwe ster bij KoM. We noemen hem manager, maar het is een veredelde telefonist.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_208607152
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 18:56 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
En een nieuwe ster bij KoM.
Ik begrijp dat een aantal mensen vanwege teleurstellende ervaringen of andere hen moverende redenen niet meer bij KoM investeren of geen vertrouwen in het platform hebben, maar het beschimpen / ridiculiseren van medewerkers vind ik geen goede respons. Laat iedereen gewoon in zijn waarde.
pi_208609938
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 20:32 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:

[..]
Ik begrijp dat een aantal mensen vanwege teleurstellende ervaringen of andere hen moverende redenen niet meer bij KoM investeren of geen vertrouwen in het platform hebben, maar het beschimpen / ridiculiseren van medewerkers vind ik geen goede respons. Laat iedereen gewoon in zijn waarde.
Ik zeg niets over de medewerker, maar over KoM dat ze iemand aannemen als bijbaan om de telefoon op laten nemen een manager noemen in een organisatie van 5 man.

Wat wel helemaal klopt zijn de teleurstellende ervaringen en het wantrouwen in het platform. Zeer bijzonder dat dit platform investeerders trekt.

[ Bericht 5% gewijzigd door KrekelJapie op 01-04-2023 00:37:21 ]
  zaterdag 1 april 2023 @ 09:55:30 #213
443453 InVestEerder
wie zaait zal oogsten
pi_208612275
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2023 00:22 schreef KrekelJapie het volgende:
Ik zeg niets over de medewerker, maar over KoM dat ze iemand aannemen als bijbaan om de telefoon op laten nemen een manager noemen in een organisatie van 5 man.
Ik begrijp nu, na je uitleg, dat je intenties niet verkeerd waren. Maar om de wankele organisatie bij KOM hier uit te lichten had je, wat mij betreft, beter even de personalia van deze medewerker kunnen verwijderen. Want op de huidige manier zeg je natuurlijk wel degelijk iets over de betreffende persoon.

[ Bericht 0% gewijzigd door InVestEerder op 01-04-2023 11:54:00 ]
pi_208614418
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 09:55 schreef InVestEerder het volgende:

[..]
Ik begrijp nu, na je uitleg, dat je intenties niet verkeerd waren. Maar om de wankele organisatie bij KOM hier uit te lichten had je, wat mij betreft, beter even de personalia van deze medewerker kunnen verwijderen. Want op de huidige manier zeg je natuurlijk wel degelijk iets over de betreffende persoon.
Gewoon informatie uit een nieuwsbrief/website. Niets meer of minder.
pi_208614730
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 09:27 schreef Slingervinger het volgende:

[..]
Ik snap je irritatie dat heb ik ook. Niet netjes maar vraag me wel af of dit formeel onjuist is. Zou je anders gestemd hebben als je eerder geweten had van de overbruggingslening? Het is wel weer gelegenheids"beleid" van MAX. Voor mij is de AFM-grens de beloofde aflossing van 6 C*rb*loprojecten eind april, als dat ook weer niet doorgaat is de maat vol.
Wat betreft de stemming in het algemeen: de uitslag is toch volkomen ontransparant, elke controle ontbreekt.
De (niet geheel af te kaderen) vraag is uiteindelijk welke informatieplicht heeft een platform tegenover de geldgevers bij het aangaan van nieuwe schulden onder gelijktijdige vraag tot (2e!) verlenging van bestaande lening voor hetzelfde object? We benoemen hier maar al te vaak dat bij aanvullende financieringen (zeker in combinatie met verlenging van bestaande) het zuiverder is om tot een complete herfinanciering over te gaan. Dus in die zin zou die informatie zeker van invloed op een beslissing kunnen zijn cq. tot aanvullende vragen voorafgaand aan een beslisisngen kunnen zijn. Die vragen heb ik inmiddlels gesteld, maar reactie helaas (nog) niet gekregen. mijn mening is dat, in aanvulling tot eerdere suggesties hierover, dat feitelijke objectieve situaties zoals deze aanleiding kunne zijn tot het informeren van de afm zodat zij input hebben en tot overleg kunnen komen met het platform om tot een passende oplossing te komen. Nu gaat het platform steeds een stapje verder, als het huidige gedrag aan het begin van dit hele debacle (en dan heb ik het over ca. een jaar geleden) als vaststaand feit was benoemd dan zouden er meer mensen hun bedenkeningen hebben gehad dan nu het geval is, juist die gleidiende schaal zorgt er voor dat er steeds iets meer geaccepteert wordt. Bij mij is het (bewust of onbewust, dat laat ik in het midden, vanwege het uitblijven van een reactie ga ik richting bewust denken) achterhouden van informatie iets waar ik gewoon zwaar aan til, dit gaat opnieuw over vertrouwen.

Wat betreft stemming, die zouden bij voorkeur ergens onafhankelijk getoets moeten kunnen worden, bijvoorbeeld door een afm, kifid of soortgelijk al vrees ik dat ze best aardig richting waarheid kunnen gaan omdat de stemmers goed bang worden gemaakt voor de situatie als ze tegen stemen.
pi_208615037
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 12:55 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
Gewoon informatie uit een nieuwsbrief/website. Niets meer of minder.
Het is geen big deal verder, maar je diskwalificeert de functie (ok, bijbaan) van die jongen wel een beetje door hem een "veredelde telefonist" te noemen terwijl hij volgens het stukje inmiddels ook wat meer doet. Het mag allemaal hoor, maar ik vind het niet zo chique.

Maar goed, ik heb dan ook een defaultloze portefeuille bij KoM dus ik vind ze allemaal lief daar :-)
pi_208615827
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 13:23 schreef tnhb het volgende:

[..]
De (niet geheel af te kaderen) vraag is uiteindelijk welke informatieplicht heeft een platform tegenover de geldgevers bij het aangaan van nieuwe schulden onder gelijktijdige vraag tot (2e!) verlenging van bestaande lening voor hetzelfde object? We benoemen hier maar al te vaak dat bij aanvullende financieringen (zeker in combinatie met verlenging van bestaande) het zuiverder is om tot een complete herfinanciering over te gaan. Dus in die zin zou die informatie zeker van invloed op een beslissing kunnen zijn cq. tot aanvullende vragen voorafgaand aan een beslisisngen kunnen zijn. Die vragen heb ik inmiddlels gesteld, maar reactie helaas (nog) niet gekregen. mijn mening is dat, in aanvulling tot eerdere suggesties hierover, dat feitelijke objectieve situaties zoals deze aanleiding kunne zijn tot het informeren van de afm zodat zij input hebben en tot overleg kunnen komen met het platform om tot een passende oplossing te komen. Nu gaat het platform steeds een stapje verder, als het huidige gedrag aan het begin van dit hele debacle (en dan heb ik het over ca. een jaar geleden) als vaststaand feit was benoemd dan zouden er meer mensen hun bedenkeningen hebben gehad dan nu het geval is, juist die gleidiende schaal zorgt er voor dat er steeds iets meer geaccepteert wordt. Bij mij is het (bewust of onbewust, dat laat ik in het midden, vanwege het uitblijven van een reactie ga ik richting bewust denken) achterhouden van informatie iets waar ik gewoon zwaar aan til, dit gaat opnieuw over vertrouwen.

Wat betreft stemming, die zouden bij voorkeur ergens onafhankelijk getoets moeten kunnen worden, bijvoorbeeld door een afm, kifid of soortgelijk al vrees ik dat ze best aardig richting waarheid kunnen gaan omdat de stemmers goed bang worden gemaakt voor de situatie als ze tegen stemen.
Het is achteraf gezien inderdaad een salamitaktiek van MAX gebleken maar ja achteraf kijk je een koe in zijn kont.
Ben benieuwd naar de uitrol van MAX 2.0 Maximise, heb zojuist het fimpje met de nieuwe IT-man afgespeeld, blijkt van eind vorig jaar. De Alpha versie (wat dat ook betekenen mag) zou vandaag van start gaan, is voorlopig een slechte 1 aprilgrap gebleken.
Inzake de stemming nog het volgende, het gaat naar rato van deelname, in een aantal gevallen zit(ten) er 1 of enkele grote investeerder(s) in, in te schatten als een relatie van MAX indien ze een project anders niet volkrijgen, die de rest buiten spel kan/kunnen zetten. Reden temeer om hiermee te stoppen en op herfinanciering over te gaan zoals gebruikelijk.
pi_208618899
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 15:24 schreef Slingervinger het volgende:
[..] maar ja achteraf kijk je een koe in zijn kont.
Ben benieuwd naar de uitrol van MAX 2.0 Maximise, heb zojuist het fimpje met de nieuwe IT-man afgespeeld, blijkt van eind vorig jaar. De Alpha versie (wat dat ook betekenen mag) zou vandaag van start gaan, is voorlopig een slechte 1 aprilgrap gebleken.
Dat achteraf gezien "we" misschien anders hadden willen reageren/doen is wat mij betreft gene probleem, ik denk juist dat we door terug te kijken en te analyseren juist veel kunnen leren van de situatie en daar in de toekomst dat beter naar kunnen handelen.

Wat betreft de nieuwe site, daar heb ik dus via mcf het laatste halfjaar helemaal niets over gehoord. In een van de eerste C* q&a's is toen wel een nieuwe site/platform aangekondigd als antwoord op het feit dat de huidige niet met de overgang naar full-bullet overweg kan. Toen werd "komend najaar" beloofd waarbij werd aangegeven dat we er maar vanuit moesten gaan dat het wel december (geen jaartal) zou worden omdat IT projecten nu eenmaal altijd uitlopen. Die opmerking was voor mij direct een signaal van slecht projectmanagent / opdrachtgeverschap, of bewust meer beloven dan je kunt waarmaken.
pi_208618931
In de speccificatie email van WVJG staat de komma twee posities teveel naar rechts, oftewel de gecommuniceerde bedragen zijn een factor 100 te groot, de overboeking betrof wel het juiste bedrag :)
pi_208622359
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 19:57 schreef tnhb het volgende:
In de speccificatie email van WVJG staat de komma twee posities teveel naar rechts, oftewel de gecommuniceerde bedragen zijn een factor 100 te groot, de overboeking betrof wel het juiste bedrag :)
Zou wat zijn als dit ook was uitbetaald.
  zondag 2 april 2023 @ 07:33:17 #221
493763 Zeghomaar
Crowdfunding spreiden
pi_208624075
Had ingeschreven op een crowdfund bij SIG. Huis in Vianen.
Moest veel aan gebeuren.

Gisteren open huizen dag. Ben even gaan kijken.
Heb de 3 kopers/bouwvakkers gesproken.
Ze hadden het grondig aangepakt.
Was de eerste keer dat ze zoiets deden.
Gezien het veel duurder worden van de materialen en de deels ingezakte huizenmarkt, verwachte ze er veel minder aan over te houden, dan waar ze een ruim jaar gelden vanuit gingen.

Na dit avontuur niet direct een volgend project. Weer gewoon als ZZP-er de bouw in.

In de tijd dat de huizenprijzen 20% per jaar stegen en er 50K werd overgeboden was het goed geld verdienen.
MAAR die tijd is even (of voor langere tijd) over.
Kan beter tegen winst dan tegen verlies.
pi_208625512
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 19:57 schreef tnhb het volgende:
Inmiddels ook alweer hersteld ondanks dat dit op zaterdagavond plaats vond ^O^
pi_208625713
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 09:03 schreef Tjalala het volgende:

[..]
Inmiddels ook alweer hersteld ondanks dat dit op zaterdagavond plaats vond ^O^
Moest wel snel, want de zondag is een rustdag.
pi_208626926
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 09:11 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
Moest wel snel, want de zondag is een rustdag.
De correctiemail kwam bij mij binnen op zondag :X
pi_208627146
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 19:55 schreef tnhb het volgende:

[..]
Dat achteraf gezien "we" misschien anders hadden willen reageren/doen is wat mij betreft gene probleem, ik denk juist dat we door terug te kijken en te analyseren juist veel kunnen leren van de situatie en daar in de toekomst dat beter naar kunnen handelen.

Klopt en dat handelen is voor mij de schade zoveel mogelijk beperkt houden en daar praktisch mee omgaan
pi_208628952
Ik heb een paar investeringen lopen bij Matching Capital, 1 ervan zou gisteren aflopen maar heeft een verlengingsoptie. Van MC taal nog teken vernomen, mijn mail wordt niet beantwoord. Zijn er meer FOK-ers met een dergelijke ervaring?
pi_208630077
Lang wachten wordt toch soms beloond: van Estateguru een bedrag terugontvangen dat ik al bijna vergeten was:

We have good news for you! Project "Zvaigznaja Bridge Loan" is fully repaid.
Pecunia non olet
pi_208630665
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 14:15 schreef obligataire het volgende:
Lang wachten wordt toch soms beloond: van Estateguru een bedrag terugontvangen dat ik al bijna vergeten was:

We have good news for you! Project "Zvaigznaja Bridge Loan" is fully repaid.
Ben niet ontevreden over EG, inmiddels alles afgebouwd, deels op de 2e hands markt, en enkele (defaults) via de early exit optie tegen 35% discount. Zo zou het bij MAX ook moeten maar daar moet je de problemen uitzitten.
pi_208634637
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 14:56 schreef Slingervinger het volgende:

[..]
Ben niet ontevreden over EG, inmiddels alles afgebouwd, deels op de 2e hands markt, en enkele (defaults) via de early exit optie tegen 35% discount. Zo zou het bij MAX ook moeten maar daar moet je de problemen uitzitten.
Als ik de hele MAX porto voor 65% zou kunnen afkopen, tekende ik gelijk bij het kruisje :)
Pecunia non olet
pi_208640224
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 20:00 schreef obligataire het volgende:

[..]
Als ik de hele MAX porto voor 65% zou kunnen afkopen, tekende ik gelijk bij het kruisje :)
:R In elk geval de C*rb*lo en BT projecten. Over 2.0 nog steeds niets vernomen ondanks inschrijven nieuwsbrief
pi_208640321
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 20:00 schreef obligataire het volgende:

[..]
Het kan ook anders: mijn P2P portefeuiile bij DoFinance is na ca 3 jaar afgekocht voor 2,4% (en ik moet nog maar afwachten of die ¤ 135,45 ook daadwerkelijk wordt overgemaakt)
pi_208640411
Non publieke funding op CCF (een winkel vergelijkbaar met de Welkoop). Drie keer het 1e recht van hypotheek:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel bijzonder dat perceel 1203 (met de woning) maar wordt getaxeerd voor ¤181K, terwijl WOZ-waardeloket een WOZ waarde weergeeft van ¤356K.

[ Bericht 6% gewijzigd door djtiesto8 op 03-04-2023 12:42:08 ]
pi_208640648
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 12:35 schreef djtiesto8 het volgende:
Non publieke funding op CCF (een winkel vergelijkbaar met de Welkoop). Drie keer het 1e recht van hypotheek:
SPOILER
Wel bijzonder dat perceel 1203 (met de woning) maar wordt getaxeerd voor ¤181K, terwijl WOZ-waardeloket een WOZ waarde weergeeft van ¤356K.
Al met al heb ik wel een goed gevoel bij de ondernemers en hun project. De zekerheid geeft veel rust.
Jammer dat het maar 24 maanden is. Staat weer tegenover dat ze de verkoop van dat perceel voor een groot deel kunnen/zullen aflossen.
Pecunia non olet
pi_208640995
quote:
SPOILER
Dit gaat lastig worden
quote:
I.v.m. de voorlopige passeerdatum van 30-03-2023 zal de bedenktermijn, indien de lening is volgeschreven, ook verlopen op 30-03-2023.
pi_208641339
Achterstand en post voorzien bij T@pperij Th. op Collin is verdwenen, maar zie niet direct iets van een oplossing. Iemand anders die ook in dit project zit ?
pi_208641379
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 14:38 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw GvE project met een 1e hypotheek:
[..]
Op zich lijkt het mij wel een aardig project. Wel jammer dat niet de moeite genomen is om een recente hertaxatie uit te voeren. Nu is het een m.i. beetje wazig verhaal geworden waarbij niet gecontroleerd is in hoeverre de verbouwing is uitgevoerd.

De huidige LTV komt m.i. op 85% ipv de door GvE genoemde 63%.
Verder een gemis dat niet de volledige aanvullende verklaring van de makelaar is toegevoegd.
Staat open en in geïnvesteerd.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_208641746
De SIG boekingen zijn op een haar na compleet, het snelste ooit in de SIG geschiedenis.
Het saldo tenminste wel, maar er ontbreken nog boekingsregels.
Het rare is op mijn ene account wordt de boekingsregel wel weergegeven en op het andere niet (zelfde project zelfde schijf).

Die boekingen zijn wel in het saldo opgenomen heb ik geconstateerd. Ik heb ze SIG erop gewezen, is in onderzoek.

edit: Opgelost in een veeg-batch om 15:23.

[ Bericht 18% gewijzigd door zeeland6 op 03-04-2023 15:31:37 ]
  maandag 3 april 2023 @ 15:09:23 #238
443453 InVestEerder
wie zaait zal oogsten
pi_208642080
Mail van MaxCF:
SPOILER
Volgens mijn administratie ligt die betaaldatum pas op de 11e van de maand. En ze hebben het hier over termijn 22 terwijl de laatst uitbetaalde nummer 12 was.
Maar verder gaat het best lekker bij MaxCF o|O
pi_208642351
Sig
korte hoefstraat wordt deze week afgelost
van wijlen Nick en oom.
  maandag 3 april 2023 @ 15:52:52 #240
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_208642527
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 14:37 schreef zeeland6 het volgende:
De SIG boekingen zijn op een haar na compleet, het snelste ooit in de SIG geschiedenis.
Het saldo tenminste wel, maar er ontbreken nog boekingsregels.
Het rare is op mijn ene account wordt de boekingsregel wel weergegeven en op het andere niet (zelfde project zelfde schijf).

Die boekingen zijn wel in het saldo opgenomen heb ik geconstateerd. Ik heb ze SIG erop gewezen, is in onderzoek.

edit: Opgelost in een veeg-batch om 15:23.
Van M**rzorg (B*dh**vedorplaan 80) nog niets gezien
pi_208642894
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 15:09 schreef InVestEerder het volgende:
Mail van MaxCF:
SPOILER
Volgens mijn administratie ligt die betaaldatum pas op de 11e van de maand. En ze hebben het hier over termijn 22 terwijl de laatst uitbetaalde nummer 12 was.
Maar verder gaat het best lekker bij MaxCF o|O
Als 2.0 wordt gelanceerd, volgens hun blogpagina minus 3 dagen vanaf nu, wordt alles perfect 8)7
pi_208643518
Ter info:

Het project Hofstraat-Roosendaal, NF, is ondertussen afgerond: de ontbrekende maand rente is bijgeschreven.
SPOILER
pi_208643762
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 17:03 schreef ETphonehome het volgende:
Ter info:

Het project Hofstraat-Roosendaal, NF, is ondertussen afgerond: de ontbrekende maand rente is bijgeschreven.
SPOILER
De aanhouders winnen.
Meteen maar opgenomen.
pi_208643822
Net mail ontvangen van MCF dat ze de procedure gaan opstarten voor B*d Honn*f. Hele pijnlijke, lening van maar liefst 1.3 mio.
Inmiddels 3 maanden achterstand.

[ Bericht 13% gewijzigd door Crowdmeister op 03-04-2023 17:25:27 (Aanvulling) ]
pi_208643928
quote:
SPOILER
Pitch doorgenomen, en meegenomen. Dank.
Eens met de mening van @obligataire mbt dit project.
Ik vraag me, gezien de opmerking van @KrekelJapie af, hoe lang dit project al non-publiek beschikbaar is, staat op slechts 9% nu.

Let op: loyaliteits programma niet van toepassing, kosten 0.08%/maand = 0.96%/jaar.
pi_208644016
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2023 17:24 schreef Crowdmeister het volgende:
Net mail ontvangen van MCF dat ze de procedure gaan opstarten voor B*d Honn*f. Hele pijnlijke, lening van maar liefst 1.3 mio.
Inmiddels 3 maanden achterstand.
Dat is dan de vierde in procedure. De eerste dateert van december 2022. Op de site staat nog steeds 0% defaults
pi_208644156
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 17:39 schreef Slingervinger het volgende:

[..]
Dat is dan de vierde in procedure. De eerste dateert van december 2022. Op de site staat nog steeds 0% defaults
Er zitten 579 investeerders in,dus 2250 gemiddeld. Ik kan me volgens mij echter nog herinneren dat iemand 3 ton stortte in deze lening, ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen.
pi_208644423
2 achterstallige termijnen van Gold*n Arc* betaald bij CCF
pi_208644454
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 17:51 schreef Crowdmeister het volgende:

[..]
Er zitten 579 investeerders in,dus 2250 gemiddeld. Ik kan me volgens mij echter nog herinneren dat iemand 3 ton stortte in deze lening, ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Yikes. Ik zit hier ook in, en ik haal de gemiddelde investering behoorlijk omlaag.

Dit schreven ze:

SPOILER
  maandag 3 april 2023 @ 18:32:24 #250
443453 InVestEerder
wie zaait zal oogsten
pi_208644642
Nagenoeg zonder uitzonderingen is het hele MaxCF-aanbod langzamerhand ontaard in een bloedbad.
Misschien een idee voor hen om hier maar eens een 'Live Sessie' over te organiseren.... Ik denk dat het aantal belangstellende deelnemers in dit geval heel groot zal zijn.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')