abonnement Unibet Coolblue
pi_208597955
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 31 maart 2023 @ 00:54:00 #102
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208597958
Dat arresteren en spul meer zal allemaal meevallen dunkt me?

Mocht hij niet schuldig worden bevonden heb je wel beelden van je president de wereld in.
pi_208597973
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 00:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
Dat arresteren en spul meer zal allemaal meevallen dunkt me?

Mocht hij niet schuldig worden bevonden heb je wel beelden van je president de wereld in.
Ja en daarom denk ik dat ze heel zeker van hun zaak zijn.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208597978
Ik krijg nog geld van je.
pi_208597994
twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 31 maart 2023 @ 01:09:01 #106
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208598004
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 00:58 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja en daarom denk ik dat ze heel zeker van hun zaak zijn.
Yeah, dat mogen we wel hopen ook. :)
pi_208598014
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 01:09 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Yeah, dat mogen we wel hopen ook. :)
https://edition.cnn.com/2(...)-attorney/index.html

Ongetwijfeld dat hier iets is gevonden. ;)
Ik krijg nog geld van je.
pi_208598015
Gisteren was hij nog vol lof over de Grand Jury:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator vrijdag 31 maart 2023 @ 01:17:25 #109
54278 crew  Tijger_m
42
pi_208598026
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 00:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
Dat arresteren en spul meer zal allemaal meevallen dunkt me?

Mocht hij niet schuldig worden bevonden heb je wel beelden van je president de wereld in.
Het is gewoon de procedure en die geld ook voor een voormalige President, lijkt mij overigens de beste manier om te bewijzen dat de wet voor iedereen geldig is.

Arrestatie gaat alleen plaatsvinden als hij zich niet vrijwillig meld, overigens.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_208598045
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 01:12 schreef Rnie het volgende:

[..]
https://edition.cnn.com/2(...)-attorney/index.html

Ongetwijfeld dat hier iets is gevonden. ;)
Er is al heel veel bewijs naar buiten gekomen. De geluidsopname van Trump over het betalen van de uitgever (Pecker) die het artikel heeft tegengehouden, de cheque(s) die Trump getekend heeft voor de terugbetaling van Cohen die het afkoopbedrag voorgeschoten had etc etc



Bovendien heeft Pecker getuigd onder immuniteit wat betekent dat hij niet vervolgd kan worden maar dan moet hij wel de waarheid vertellen. En hebben ze natuurlijk nu alle inzicht in de boekhouding van Trump Org. die al veroordeeld is voor fraude en heeft Weisselberg (Trump's corrupte boekhouder) die al gevangen zit net zijn (Trump-) advocaten ontslagen wat een teken kan zijn dat hij gaat 'flippen'.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 31-03-2023 01:35:34 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208598063
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_208598072
quote:
Criminelen aanpakken _O_
pi_208598078
Ze moeten die zoon van Biden aanpakken.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_208598082
Nadeel is dat morgen Michiel de Vos overal op tv is te zien.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_208598089
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 01:47 schreef superniger het volgende:
Nadeel is dat morgen Michiel de Vos overal op tv is te zien.
Kwallebak eerste klas. Vind zichzelf met de maand interessanter.
Ik krijg nog geld van je.
pi_208598094
twitter

twitter

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 31-03-2023 02:05:53 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208598163
twitter

Typische Tucker-analyse:

twitter


[ Bericht 36% gewijzigd door Kijkertje op 31-03-2023 02:36:47 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208598195
Oh en een hoop (onjuiste) whatabouts van Watters:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208598197
Kan je vanuit de gevangenis meedoen aan verkiezingen? Deden die lui van de IRA in de jaren 80 in de UK......eens kijken hoe idealistisch Donald nu echt is :o
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_208598212
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 02:51 schreef LangeTabbetje het volgende:
Kan je vanuit de gevangenis meedoen aan verkiezingen? Deden die lui van de IRA in de jaren 80 in de UK......eens kijken hoe idealistisch Donald nu echt is :o
Jazeker en hij heeft ook al stoer aangekondigd dat een aanklacht daar geen invloed op zal hebben :D

Maar voorlopig blijft hij wel op vrije voeten ...

Oh en als je macht/rijkdom en vooral ook adoratie als ideaal ziet is Trump de meest idealistische man op aarde :Y

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 31-03-2023 03:25:07 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208598260
twitter

Nope alweer een leugen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208598262
quote:
84s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 03:05 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Maar voorlopig blijft hij wel op vrije voeten ...

-O- -O- -O- dat vrees ik ook...... Nu is de aanklacht ook wel flinterdun en een beetje gemaakt.....dat krijg je als en openbare aanklager een gekozen functie maakt, waardoor partij politiek om de hoek komt kijken...... -O-
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_208598264
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 03:49 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]
-O- -O- -O- dat vrees ik ook...... Nu is de aanklacht ook wel flinterdun en een beetje gemaakt.....dat krijg je als en openbare aanklager een gekozen functie maakt, waardoor partij politiek om de hoek komt kijken...... -O-
Wacht nou eerst maar even af, de aanklacht is nog niet eens bekend :D

Met partijpolitiek heeft het niets te maken, het enige wat telt is of er strafbare feiten zijn gepleegd anders zou je poltici nooit kunnen vervolgen.

Weet je wat partijpolitiek was? Het tot tweemaal toe vrijspreken van Trump in de Senaat door Republikeinse senatoren na zijn impeachments.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 31-03-2023 03:56:37 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208598267
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 03:50 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Met partijpolitiek heeft het niets te maken, het enige wat telt is of er strafbare feiten zijn gepleegd anders zou je poltici nooit kunnen vervolgen.
Nou, ik denk dat in dit specifieke geval, een openbaar aanklager van republikeinse komaf de zaak wat minder hoog op de prioriteiten lijst zou hebben gezet.......

We gaan het zien.....
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_208598268
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 03:55 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]
Nou, ik denk dat in dit specifieke geval, een openbaar aanklager van republikeinse komaf de zaak wat minder hoog op de prioriteiten lijst zou hebben gezet.......

We gaan het zien.....
En juist dat zou dan juist wel partijpolitiek zijn. Die zouden dat natuurlijk net zo goed hebben moeten doen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208598270
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 03:57 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
En juist dat zou dan juist wel partijpolitiek zijn. Die zouden dat natuurlijk net zo goed hebben moeten doen.
Het maakt mij niet uit welke partij, ik vind het system van gekozen rechters en aanklagers in den beginne Al niet goed.....
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_208598271
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 03:59 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]
Het maakt mij niet uit welke partij, ik vind het system van gekozen rechters en aanklagers in den beginne Al niet goed.....
Mwah beide hebben dezelfde wetten die ze horen te handhaven. Die zijn er niet voor niets.

Bij benoemde rechters heb je trouwens hetzelfde probleem zo niet groter als het tegenzit. Kijk maar naar de 3 uiterst conservatieve rechters die Trump in de Supreme Court heeft benoemd ;(

[ Bericht 18% gewijzigd door Kijkertje op 31-03-2023 04:08:17 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208598283
Ook een goeie:

twitter

Het is een schending van mensenrechten! :')

Het hele strafrecht maar afschaffen dan? Of geldt dit alleen voor Trump?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208598294
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208598300
Ah daar is de eerste al in Trump's nieuwe verdienmodel :lijstje:

twitter


[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 31-03-2023 05:08:36 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208598307
Trump gaat zichzelf aangeven
Volgens een van zijn advocaten zal Trump zichzelf dinsdag aangeven voor voorgeleiding, zo schrijft The New York Times. Volgen de krant worden er in New York al de hele week voorbereidingen getroffen voor veiligheidsmaatregelen. Zo zijn metalen versperringen rond de Trump Tower en het gerechtsgebouw geplaatst. In de binnenstad zijn patrouilles van agenten zichtbaar en de politie bereidt zich voor op protesten.
pi_208598722
Er klopte dus niet veel van het eerdere bericht dat het de komende maand niet meer zou gebeuren...

Is bekend wanneer hij voorgeleid wordt wanneer we de aanklacht zullen horen? Volgens nu.nl zou hij zich op dinsdag gaan melden...

Verder vraag ik me af op welke termijn er wat gaat komen uit de zaak in Georgia bij het "zoeken" naar stemmen en omtrent 6 januari op federaal niveau.
  vrijdag 31 maart 2023 @ 07:59:26 #133
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208598766
Trump gaat zich aankomende dinsdag zelf melden bij de politie. Maar z'n advocaten hebben al geregeld dat het een kort bezoek zal zijn en dat hij zonder bail snel (misschien wel dezelfde dag!) weer naar huis kan in afwachting van het proces.

===============================================================================
With indicted Trump expected to turn self in on Tuesday, here’s what to expect next
Ex-president will be fingerprinted, photographed, field basic questions and arraigned in process that lasts several hours; he’s unlikely to be hand-cuffed publicly

If Trump indeed turns himself in, expect a carefully choreographed and relatively quick process and release without bail (as is common in New York) — and with a focus on security. A former president isn’t likely to be paraded in cuffs across a sidewalk or through a crowded courthouse hallway, Saland predicts.

“It’s a public forum, but safety is also paramount,” he notes.

If defendants are notified of an indictment or an impending arrest, they often arrange to turn themselves in. Doing so can smooth the process and strengthen arguments for bail by showing that they aren’t evading the case.

=====
Hier nog een voorbeeld van iemand die na 8 uur weer naar huis mocht.
=====
when the former finance chief of Trump's company, Allen Weisselberg, was indicted in Manhattan on tax fraud charges in 2021, he was able to turn himself in at a courthouse side door before normal workday hours.

Weisselberg was arraigned and released about eight hours later, after being walked into a courtroom past a phalanx of news cameras in the hallway.

Weisselberg was arraigned and released about eight hours later,

Lees verder: https://www.timesofisrael(...)er-trump-indictment/

[ Bericht 2% gewijzigd door slashdotter3 op 31-03-2023 08:10:31 ]
  Overall beste user 2022 vrijdag 31 maart 2023 @ 08:03:27 #134
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_208598784
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 07:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
Er klopte dus niet veel van het eerdere bericht dat het de komende maand niet meer zou gebeuren...

Mooie schijnbeweging. Eerst de (al geplande) pauze van de grand jury weer in het nieuws krijgen, en vlak voor ze vertrekken, terwijl Trump triomfantelijk loopt te doen: BOEM.

Priceless.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_208598830
Lijkt me beter dat ze wel een paar miljard borg eisen, anders vlucht hij zo naar Brazilië.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  vrijdag 31 maart 2023 @ 08:11:58 #136
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208598846
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 08:09 schreef Hallojo het volgende:
Lijkt me beter dat ze wel een paar miljard borg eisen, anders vlucht hij zo naar Brazilië.
Oneens, Trump is zo high profile dat dat nooit gaat lukken en een vluchtpoging gaat z'n imago enorm schaden.

Nu wordt hij nog waardig als een ex-president behandeld, maar na een vluchtpoging is die speciale behandeling weg en krijgt hij handboeien om.

Hij kan beter blijven en roepen dat het een complot is en hij erin geluisd wordt. Zo houdt hij public support.

[ Bericht 4% gewijzigd door slashdotter3 op 31-03-2023 08:17:56 ]
pi_208599297
Al die schuimbekkende Republikeinen tonen 0 zelfreflectie. Wat een naargeestig vies volk is dat toch.
pi_208599720
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 09:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Al die schuimbekkende Republikeinen tonen 0 zelfreflectie. Wat een naargeestig vies volk is dat toch.
Ja dat verwonderlijkt mij nog het meeste.
Je kunt het politiek niet eens zijn maar dan nog heeft die man zoveel misdaden begaan dat je vraagtekens moet plaatsen bij zijn functioneren niet bij de rechtsgang.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_208600342
Dit hele gebeuren met Trum is is het mooiste rookgordijn dat ze hebben kunnen wensen.

De wereld staat in de fik, frankrijk letterlijk, de burger leeft in onvrede.

China en Rusland worden meer en meer vriendjes ect ect.

Maar alle media duiken al dagen op Trump.
Man man man.

De man is een oetlul, maar zoveel aandacht niet waard.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 31 maart 2023 @ 12:12:50 #140
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_208601039
De communisten/antifa/woke transgenders zijn in volle vaart Trump te veroordelen. Alleen maar omdat Trumps persoonlijke advocaat al eerder is veroordeeld voor hetzelfde voorval. Law en Order is leuk, maar je moet ook niet overdrijven.

Trump heeft al zoveel juridische tegenvallers meegemaakt; naast zijn persoonlijke advocaat ook al zijn campagneleider Manafort en politieke adviseurs Stone, Papadopoulos, Gates en Flynn. En binnen Trumps eigen bedrijf, zoals CFO Weisselberg voor fraude en zijn eigen kinderen voor mismanagement van donaties. Wat een pech voor Trump dat zoveel mensen om hem heen zich niet goed aan de wet houden. Gelukkig heeeft Trump een aantal van zijn adviseurs gratie gegeven. Waarom moet de centrale figuur rondom al die criminaliteit ook nog worden aangepakt? Trump zegt zelf onschuldig te zijn, en afgezien van 30000 leugens tijdens zijn presidentschap is er geen reden om aan te nemen dat Trump ongelijk heeft.
Géén kloon van tvlxd!
pi_208601175
Trump typt in hoofdletters tegenwoordig. Dat komt vreemd over. Wat zegt het over iemand als hij of zij ALLEEN MAAR HOOFDLETTERS GEBRUIKT?

Is dat een vorm van digitaal schreeuwen? Digitaal apengedrag?
  Moderator vrijdag 31 maart 2023 @ 12:32:24 #142
54278 crew  Tijger_m
42
pi_208601210
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 12:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Trump typt in hoofdletters tegenwoordig. Dat komt vreemd over. Wat zegt het over iemand als hij of zij ALLEEN MAAR HOOFDLETTERS GEBRUIKT?

Is dat een vorm van digitaal schreeuwen? Digitaal apengedrag?
Why not both?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_208601371
Een digitale orang oetan :7
Al acht ik orang oetans intelligenter.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_208601407
De Republieken zijn toch wel het bewijs dat ook in een volwassen democratie bewegingen kunnen ontstaan die geëlimineerd moeten worden.

Doodeng.
pi_208601451
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 12:50 schreef Confetti het volgende:
De Republieken zijn toch wel het bewijs dat ook in een volwassen democratie bewegingen kunnen ontstaan die geëlimineerd moeten worden.

Doodeng.
Daarom is er ook een grote groep Republikeinen die de democratie het liefste zo snel mogelijk af willen schaffen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208601469
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 12:50 schreef Confetti het volgende:
De Republieken zijn toch wel het bewijs dat ook in een volwassen democratie bewegingen kunnen ontstaan die geëlimineerd moeten worden.

Doodeng.
Een democratie met een 2 partijen waarbij beide partijen flinke geldgiften krijgen van lobbygroepen zou ik ook niet echt democratie willen noemen. ;)
pi_208601558
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 12:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Trump typt in hoofdletters tegenwoordig. Dat komt vreemd over. Wat zegt het over iemand als hij of zij ALLEEN MAAR HOOFDLETTERS GEBRUIKT?

Is dat een vorm van digitaal schreeuwen? Digitaal apengedrag?
Als je je gedachten in hoofdletters typt komt dat waarschijnlijk kritischer over. En Trump met zijn downie-aanhang staan bekend om hun kritische denkvermogen.
pi_208601572
_O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_208602199
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 31 maart 2023 @ 15:14:10 #150
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_208602930
quote:
12s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 04:00 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Mwah beide hebben dezelfde wetten die ze horen te handhaven. Die zijn er niet voor niets.

Bij benoemde rechters heb je trouwens hetzelfde probleem zo niet groter als het tegenzit. Kijk maar naar de 3 uiterst conservatieve rechters die Trump in de Supreme Court heeft benoemd ;(
Kijk. Het benoemen van die rechters is volkomen legaal gebeurt. McConnell toen hij nog invloed had :D heeft de democraten tijdens de Obama rgeerperiode van het benoemen van rechters met allerlei truukjes tegen weten te houden. Toen Trump aan de macht kwam gooide hij (als een echte crimineel ) het hele juridische veld overhoop. Dit maakte het pad vrij om Hooggerechtshof rechters te benoemen die voorgedragen werden door lagere rechters. Toen Ruth Bader Ginsburg overleed weken voor de verkiezingen van 2020 gooide de gop plotsklaps alle normen aan de kant en benoemde nog een rechtse rechter nog voor Ginsburg lijk koud was.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')