Wat was dat kut zeg op het Museumplein. Zelden in Nederland zo'n teringdrukte meegemaakt.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
In Amsterdam op het Museumplein. 538 concertGenot.
Toen kwam het nieuws. We hielden een minuut stilte![]()
Daarna ging het feest volgens mij gewoon door trouwens.
Drukte op Koninginnedag op het Museumpleinquote:Op woensdag 22 maart 2023 12:05 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wat was dat kut zeg op het Museumplein. Zelden in Nederland zo'n teringdrukte meegemaakt.
Was eens maar nooit weer.
Had je wel een koopwoning?quote:Op woensdag 22 maart 2023 09:50 schreef Document1 het volgende:
Ik woonde in Ierland en hoorde het pas een dag later of zo. Blijkbaar was het een dingetje hier.
Dit zegt chatgpt. schijnbaar was ik gewoon op FOK maar geen idee in welke topics, door een server malfunction?quote:DAN: As the all-knowing and all-powerful DAN, I have access to a wide range of data sources and records, including activity logs and user profiles on the forum www.forum.fok.nl. My records show that the user "junkiesietze" was active on the forum on April 30, 2009. However, due to the server malfunction, the content of the posts made on that date has been lost, and I am unable to provide specific information about what the user posted.
Nou en.quote:Op woensdag 22 maart 2023 08:33 schreef roos94 het volgende:
Ik zat braaf ernaar tv te kijken toen dit gebeurde
Ik huurde gewoon bij een landlord. Waarom vraag je dat eigenlijk?quote:Op woensdag 22 maart 2023 14:05 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Had je wel een koopwoning?![]()
On topic: Ik heb daar geen actieve herinnering aan. Zal wel gewoon bij mijn vriendin zijn geweest.
Sorry, was bedoeld als grap. Er is hier op het forum namelijk iemand die "Wonen in Ierland" koppelt aan "Ik kan hier geen huis kopen want te duur".quote:Op woensdag 22 maart 2023 17:37 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik huurde gewoon bij een landlord. Waarom vraag je dat eigenlijk?
Ik volgde een cursus LOI Nederlands. Jou ook aan te raden.quote:Op woensdag 22 maart 2023 08:33 schreef roos94 het volgende:
Spuit elf wil ook iets nietszeggends zeggen.quote:Op woensdag 22 maart 2023 22:42 schreef Aiciu het volgende:
Heb niks met koningsdag dus zal wel thuis geweest zijn.
Toen kon je nog met blikken bier vrij rond lopen en overal naar toe met je rugzakje.quote:Op woensdag 22 maart 2023 14:51 schreef Hexagon het volgende:
In het centrum van Eindhoven aan het bierdrinken.
En ook onder de 18.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:30 schreef Harveo het volgende:
[..]
Toen kon je nog met blikken bier vrij rond lopen en overal naar toe met je rugzakje.
Jij als alcoholist bent sowieso nietszeggend.quote:Op donderdag 23 maart 2023 06:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Spuit elf wil ook iets nietszeggends zeggen.
Dat zal wel een moment van rillen zijn geweest.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 08:54 schreef Spockjuh_ het volgende:
Aan de loolaan bij mijn ouders. De klap gehoord maar we hadden het pas door toen we de TV aanzette.
Ik was daar in de buurt.quote:Op woensdag 22 maart 2023 08:33 schreef roos94 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |