abonnement Unibet Coolblue
pi_208482844
Je ziet het soms op internet dat als eenmaal ziek bent dat je gewoon moet uitzieken. Maar dit is bij mij onmogelijk vanwege belangrijke data die aankomen. Nu voel ik dat ik begin ziek te worden en vroeg me ag of ik bij de huisarts op recept toch medicijnen kan krijgen als ik hem weet te overtuigen dat ik echt niet doodziek kan zijn. Gewoon iets om symptomen te verlichten
pi_208483052
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 18:20 schreef koos_vriendloos het volgende:
Gewoon iets om symptomen te verlichten
Paracetamol bedoel je dus.

Next.
pi_208483124
is het een echte mannengriep? daar moet je niet mee spotten, die kunnen dodelijk zijn
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_208483196
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 18:20 schreef koos_vriendloos het volgende:
Je ziet het soms op internet dat als eenmaal ziek bent dat je gewoon moet uitzieken. Maar dit is bij mij onmogelijk vanwege belangrijke data die aankomen. Nu voel ik dat ik begin ziek te worden en vroeg me ag of ik bij de huisarts op recept toch medicijnen kan krijgen als ik hem weet te overtuigen dat ik echt niet doodziek kan zijn. Gewoon iets om symptomen te verlichten
meestal, en ik zeg meestal.
Is 2 paracetamollen nemen en gewoon gaan doen wat je van plan was, de beste remedie.
Zo halverwege de dag denk je "hey ik ben niet meer ziek".
Je kunt ook op de bank gaan liggen, met Netflix en thee, grote kans dat je 's avonds nog steeds ellendig bent.
Dit soort zaakjes zit vaak grotendeels tussen de orgen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_208483292
Haha, TS gaat dood. Bedankt voor de ingelegde pensioenspremies he! :W
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_208483314
er is toch geen medicijn tegen corona
pi_208483326
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 18:54 schreef pokkerdepok het volgende:
er is toch geen medicijn tegen corona
150cm fantastisch :{
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_208483345
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 18:54 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
150cm fantastisch :{
daar krijg je dan weer wat anders van
pi_208483428
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 18:45 schreef koemleit het volgende:

[..]
meestal, en ik zeg meestal.
Is 2 paracetamollen nemen en gewoon gaan doen wat je van plan was, de beste remedie.
Zo halverwege de dag denk je "hey ik ben niet meer ziek".
Je kunt ook op de bank gaan liggen, met Netflix en thee, grote kans dat je 's avonds nog steeds ellendig bent.
Dit soort zaakjes zit vaak grotendeels tussen de orgen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja meestal, maar mijn vader is ontzettend ziek. Komt niet meer uit bed en zweet de hele dag. Daarnaast ook vreselijke hoest. Als ik dat krijg gaat paracetemol niet helpen vrees ik
pi_208483599
Zoiets als onmogelijk om uit te zieken bestaat niet. Wanneer je lichaam niet meer kan je lichaam niet meer.
  Spellchecker dinsdag 21 maart 2023 @ 19:20:56 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208483778
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 19:00 schreef koos_vriendloos het volgende:

[..]
Ja meestal, maar mijn vader is ontzettend ziek. Komt niet meer uit bed en zweet de hele dag. Daarnaast ook vreselijke hoest. Als ik dat krijg gaat paracetemol niet helpen vrees ik
Hoe jouw vader reageert op een ziekte hoeft niet hetzelfde voor jou te zijn.
pi_208484070
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 19:00 schreef koos_vriendloos het volgende:

[..]
Ja meestal, maar mijn vader is ontzettend ziek. Komt niet meer uit bed en zweet de hele dag. Daarnaast ook vreselijke hoest. Als ik dat krijg gaat paracetemol niet helpen vrees ik
Wat wil je dan? :')
pi_208484430
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 19:00 schreef koos_vriendloos het volgende:

[..]
Ja meestal, maar mijn vader is ontzettend ziek. Komt niet meer uit bed en zweet de hele dag. Daarnaast ook vreselijke hoest. Als ik dat krijg gaat paracetemol niet helpen vrees ik
Dat is enorm afhankelijk van de persoon, jij in dit geval.

Ik heb mijn vader meerdere malen verpleegd terwijl hij flink ziek was (griep, koorts, etc.) met als toppunt: 6 uur bij hem in het ziekenhuis gezeten in één kamer terwijl net bij mijn binnenkomst bekend was geworden dat hij corona had; flink besmettelijk dus.

In geen gevallen ben ik zelf ziek geworden.

Ergo: het kan ook prima dat jij niet ziek wordt. Blijf wel niet gestresst, want stress zal je weerstand alleen maar verminderen.
pi_208485181
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 19:33 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Wat wil je dan? :')
idk vast wel een krachtig middeltje in de apotheek waarmee ik me beter ga voelen
  Spellchecker dinsdag 21 maart 2023 @ 20:21:42 #15
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208485259
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 20:17 schreef koos_vriendloos het volgende:

[..]
idk vast wel een krachtig middeltje in de apotheek waarmee ik me beter ga voelen
Ga het daar vragen dan.
pi_208486031
Ik ben onlangs de GRIEP DES DOODS doorgekomen op paracetamol en ibuprofen bruis 600mg (recept huisarts). Was nog steeds anderhalf week kut, maar het hád kutter kunnen zijn.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_208491225
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 21:09 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik ben onlangs de GRIEP DES DOODS doorgekomen op paracetamol en ibuprofen bruis 600mg (recept huisarts). Was nog steeds anderhalf week kut, maar het hád kutter kunnen zijn.
Verkochte kisten worden niet meer terug genomen.
Wel zijn we blij dat je het overleefd hebt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')