Ik denk dat iedereen moet,behalve degene die de "levende" golven zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:11 schreef KinKiJan het volgende:
60 minuten oefenen ...
Ik gok dat ze niet Moraima kiezen om op de plank te laten staan
'Zo veel mogelijk deelnemers' inderdaadquote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen moet,behalve degene die de "levende" golven zijn
Ja is niet iets waar je een uur over doetquote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:17 schreef spapaars het volgende:
Vraag mij af waarom het zo lang duurde tot ze die matjes hadden neergelegd.
Gelijk wat onderhoud gedaanquote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja is niet iets waar je een uur over doet
Het blijft een beetje in de categorie spijkerpoepenquote:
Dat doen ze normaal ook gewoon tussendoorquote:
Dacht ik ook, maar die vinnen kunnen best scherm zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze staan op de verkeerde kant (de onderkant dus)
Dan schroeven ze die gewoon los ... onderkant is veel gladder dan de bovenkantquote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar die vinnen kunnen best scherm zijnom nou plakjes deelnemers te maken
Klopt heb je gelijk in. En je wilt dat degene die erop staat er ook niet op laten vallenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan schroeven ze die gewoon los ... onderkant is veel gladder dan de bovenkant
Is het niet zo’n opblaas sub board ?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan schroeven ze die gewoon los ... onderkant is veel gladder dan de bovenkant
Ik hoor Isaac er nu ook niet bovenuit tetterenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 15:25 schreef greysbones het volgende:
Ook rupi is geen leider
Met opdrachten hoor je hem amper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |