Gaat alles goed ???quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:50 schreef Ireth het volgende:
@:Rinardo zou jij laatste stukje sv kunnen aanvullen, ik heb het laatste stuk gemist doordat dochter tegen de vlakte ging
Finale week.. nog niet in de finale😉quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:52 schreef Clasientje het volgende:
Nee Bah dus Charlotte staat in de finale. Ze komt wel steeds met vele dingen mee weg 🙄
nee finale week ze zit nog niet bij de laatste 3 of 4 ofzoquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:48 schreef Stargazing het volgende:
Charlotte In de finale = Exit Jolien zaterdag
vul hem maar aan met danny en deurtje 2quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:50 schreef Ireth het volgende:
@:Rinardo zou jij laatste stukje sv kunnen aanvullen, ik heb het laatste stuk gemist doordat dochter tegen de vlakte ging
Die heeft niets anders dan geluk gehad al dan niet met helpende hand van BB.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:55 schreef Hoylei het volgende:
Charlotte die weer zo prachtig dromerig in de verte staart...
"de belevenis is het mooiste..."
jeetje, en nu dan? flauwgevallen ofzo ?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:50 schreef Ireth het volgende:
🤣🤣quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:55 schreef ledn81 het volgende:
Lot weet dat de mensen thuis achter haar staan. alle 423
ja dat kwam omdat er ook iets was met Tobiasquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:50 schreef freaky40 het volgende:
Eigenlijk heeft Charlotte de prijs die Christof pakte vorig seizoen. Die had ook al een vrijstelling tot de finale te pakken. Daar was toen nog behoorlijk wat bombarie over op een Caribisch feestje...
Is toch leuk Kan mij wel voorstellen dat het voor de mensen daar iets betekendquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:48 schreef Kayro het volgende:
Zooo speciaal...
Mijn god drama Danny
Sleuter van de SR
Heul verhaal, klopje op de deur
Waarom?quote:
Omdat hij zou horen wat Jolien en Charlotte hebbenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:57 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Waarom?
Alle prijzen zou hij niet zo interessant vinden volgens mij. Wellicht nog de belangrijke rol, maar zolang niet duidelijk is wat die rol precies is...
Een plek voor de finaleweek hoeft hij niet zo te winnen volgens mij (net als een vrijstelling, hoefde die ook niet)
Jason zou hier nooit boos om worden, die zegt altijd ''het is een spel''quote:
Ja, maar die prijzen zijn toch ook weer niet zooo boeiend? Zoals gezegd, denk niet dat hij heel enthousiast zou worden van die prijzen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:59 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Omdat hij zou horen wat Jolien en Charlotte hebben
Hij speelt graag het spel, hij is enkel boos als hij meteen uit een spel ligt.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:59 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Omdat hij zou horen wat Jolien en Charlotte hebben
Dat dus. Hij is juist wel sportief met dit soort dingen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jason zou hier nooit boos om worden, die zegt altijd ''het is een spel''
zolang het maar een spel is dan is het goed, op andere manieren , lootjes trekken enzo, vind hij oneerlijk.
Charlotte zegt altijd vanalles achteraf. Het irrirteert me dat ze haarzelf steeds in de belangstelling moet zetten en de aandacht naar haar moet trekkenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:59 schreef Jockari het volgende:
Charlotte, Ze was klaar om naar huis te gaan zaterdag zegt ze.
Nu over dat hij het niet eerlijk zou vinden dat Charlotte als eerste mocht omdat zij het snelst was in de srquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jason zou hier nooit boos om worden, die zegt altijd ''het is een spel''
zolang het maar een spel is dan is het goed, op andere manieren , lootjes trekken enzo, vind hij oneerlijk.
hij is wel aan het piekeren hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nu over dat hij het niet eerlijk zou vinden dat Charlotte als eerste mocht omdat zij het snelst was in de sr
Dat zij daardoor die prijs heeft
Waarquote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:03 schreef Clasientje het volgende:
Nee Lindsey, Andijvie moet je niet koken is zonde rauwe Andijvie veel lekkerder met gebakken spekjes maar moet wel lekker knapperig zijn dan is het perfect😁
ik vind toch echt gekookte andijvie lekkerder hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:03 schreef Clasientje het volgende:
Nee Lindsey, Andijvie moet je niet koken is zonde rauwe Andijvie veel lekkerder met gebakken spekjes maar moet wel lekker knapperig zijn dan is het perfect😁
Deed hij dat?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nu over dat hij het niet eerlijk zou vinden dat Charlotte als eerste mocht omdat zij het snelst was in de sr
Dat zij daardoor die prijs heeft
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:59 schreef Jockari het volgende:
Tot snot gekookte andijviequote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vind toch echt gekookte andijvie lekkerder hoor
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Toen het bekent werd dat Charlotte de sr had gewonnen vond hij dat niet eerlijkquote:
Dan kijken wij verschillende streams, ik heb hem haar zien feliciteren.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:06 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
[..]
Toen het bekent werd dat Charlotte de sr had gewonnen vond hij dat niet eerlijk
BB wil dit niet!quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:59 schreef Jockari het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooh, i love it when you do it like that,
And when you're closer, give me the shivers
Dan heb ik dat gemistquote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:07 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan kijken wij verschillende streams, ik heb hem haar zien feliciteren.
Hij niet alleen...quote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:06 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
[..]
Toen het bekent werd dat Charlotte de sr had gewonnen vond hij dat niet eerlijk
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:08 schreef Ireth het volgende:
Jason mag van Danny niet te veel praten over of er nog spellen komen... "dan maakt ie ze gek".
Ik hoor ze nog roepen om oud bewoners en een feestje![]()
Onder de spoiler over dochterJoh, laat Jason dat gewoon lekker zelf bepalen wat hij wil zeggen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |