OMGquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:15 schreef patat het volgende:
[..]
Hij noemt het de OLMA
OuweLullenMuziekAvond
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:15 schreef patat het volgende:
[..]
Hij noemt het de OLMA
OuweLullenMuziekAvond
Klopt is schadelijk voor de gezondheid,is E621 (smaakversterker)quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:18 schreef patat het volgende:
Vetsin is eigenlijk toch gewoon troep? Esther zegt dat het onmisbaar is in haar gerechten
Isaac heeft net geleerd hoe die een ei moet koken en is ineens voedingexpert.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:21 schreef schizolientje het volgende:
Vetsin worden sommige mensen heel ziek van, vooral hartpatienten. Is een zout/smaakversterker. Kan nooit onvervangbaar zijn in een gerecht zoals Isaac beweert nu
Het zal tijd wordenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:24 schreef greysbones het volgende:
Jeff en de bro’s over het zoenen van JW en Eunice
Dat ze het nog een keer gaan droppen
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:24 schreef greysbones het volgende:
Is idd troep en blijkt erg slecht voor je hart te zijn. Ik gebruikte het vroeger ook heel vaak maar ben er mee gestopt toen ik daar over las. Het is een smaak versterker en je kan je gerecht prima kruiden zonder die troep.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:18 schreef patat het volgende:
Vetsin is eigenlijk toch gewoon troep? Esther zegt dat het onmisbaar is in haar gerechten
Alleen al niet omdat ze al het eten wat andere maken afkraakt zou ik niet voor haar bestellen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:24 schreef spapaars het volgende:
Zou echt niets bestellen wat Esther lekker vindt, ze heeft helemaal geen goede smaak.
Klopt is erg slecht voor je hart. Het versterkt de smaak maar je kan ook iets meer kruiden gebruiken en dan proef je echt geen verschil.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:21 schreef schizolientje het volgende:
Vetsin worden sommige mensen heel ziek van, vooral hartpatienten. Is een zout/smaakversterker. Kan nooit onvervangbaar zijn in een gerecht zoals Isaac beweert nu
Nou dat wordt tijd dan dat ze dat in de groep gooienquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:24 schreef greysbones het volgende:
Niet specifiek bepaalde woordenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:29 schreef spapaars het volgende:
Ga je met doofheid sommige woorden harder zeggen?
Zo praat ze gewoon, en dan schreeuwt ze ananas.
Laat ze maar koken en dan hoop ik dat ze het allemaal vies vinden en dat dan ook heel duidelijk makenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:30 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Alleen al niet omdat ze al het eten wat andere maken afkraakt zou ik niet voor haar bestellen.
Er wordt netjes gewerkt jaquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vind het altijd leuk om die 3 mannen )Isaac, Jeff en Marciano) in de keuken bezig te zien. Ze vullen elkaar goed aan, werken goed samen en laten de keuken altijd weer netjes achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |