Wendy kan ook echt alles hoorquote:

Ze waren gisteren met rokjes bezigquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Uit wat ze net zeiden maakte ik een beetje op dat ze nog een balletvoorstelling willen geven. Zullen ze daarna wel stoppen.

Het lijkt me echt geen goed idee om dit op eigen houtje zonder enige instructie te doen.quote:

quote:
 Die is zo gewend aan haar look dat ze niet meer objectief kan oordelen. Ze lijkt een opblaaspop
  Die is zo gewend aan haar look dat ze niet meer objectief kan oordelen. Ze lijkt een opblaaspop   

Wendy is gewoon tof , zonder waardeoordeelquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
en nog heel naief erbij ook , gewoon meeloper zonder eigen mening

Volgens mij is het een cursus oid , dus hebben ze oefenmateriaal nodigquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:35 schreef Snensie het volgende:
wat een gedoe, nou moeten de nagels van Moraima er weer af. Pfffff. En dan die wimpers, mijn hemel. Lijkt me ook niet goed voor je eigen wimpers.

Ok en ze hebben natuurlijk toch niet veel te doen maar ik zou er niet aan moeten denken om zoiets bij te moeten houden.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij is het een cursus oid , dus hebben ze oefenmateriaal nodig

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |