Ik zie daar idd rare dingen, dure keuzes, ze hebben er totaal geen verstand van. Een sausje van iets kopen ze zo 8/10 kleine zakjes van en zo met veel meer dingen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind toch dat ze heel vaak verkeerde keuzes maken wat betreft het koken. Je kunt echt wel met een heel klein budget lekker op smaak koken, je moet alleen wel creatief zijn, zowel met het koken maar ook met het inkopen van spullen.
Op de Jumbo site staan heel veel budget recepten waar je voor twee euro pp kunt koken
toeter denk ik, mensen bij t hekquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:18 schreef Harry het volgende:
[..]
O, wat leuk zeg !! (waar gaat dit over??)
Dat hoorde ik ze ook zeggen. Ze zijn allemaal uit bed geweest.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:18 schreef Harry het volgende:
[..]
O, wat leuk zeg !! (waar gaat dit over??)
Nee foutje van de regie ze zijn nog binnen gekomen om dat te vertellen en hebben alle stekkers van de luidsprekers eruit getrokken(zei Jasper)quote:
Haha dan hoeven we ook geen alarm te verwachten vandaagquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee foutje van de regie ze zijn nog binnen gekomen om dat te vertellen en hebben alle stekkers van de luidsprekers eruit getrokken(zei Jasper)
Hij heeft ook heel wat puistjes op zijn rug.quote:
Ik ook , word er misselijk vanquote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:28 schreef lojanda het volgende:
Ik vind dat cupping maar vies om te zien
Kan me ook niet voorstellen dat het ergens goed voor is.. ik ben niet van dat soort dingen en vind het eerlijk gezegd allemaal bullshit..quote:
Daarom dus.. ze weten maar half waar ze mee bezig zijn. Ik denk dat ze er alleen maar schade mee aanrichten.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:29 schreef Judiwi het volgende:
Vind dat cubben toch wel eng, zonder gebruiksaanwijzing. Las dat bij verkeerd gebruik cellen kunnen afbreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |