Dat denk ik ookquote:
Isaac leest: Beveiliging voor Dummies.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Erik zit weer in de blauwe stoel en Isaac gaat een boe lezen aan tafel
Erik heeft veel praatjes deze ochtend.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:20 schreef pingu66 het volgende:
Er is geen thee meer,is Rupert vergeten te bestellen. Erik snapt niet waarom er niet meteen 100 pakken thee besteld worden als er geld is.
Met Erik 😀quote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:29 schreef D. het volgende:
[..]
Wendy kan ook best met iemand anders trouwen
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:33 schreef lojanda het volgende:
Janet en Erik willen een keer samen koken en overleggen wat de mogelijkheden zijn in het budget. Ze willen wel een keer lekkerbekjes maken.. nou dat gaat hem echt niet worden van het bedrag wat ze per dag mogen besteden.
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:33 schreef lojanda het volgende:
Janet en Erik willen een keer samen koken en overleggen wat de mogelijkheden zijn in het budget. Ze willen wel een keer lekkerbekjes maken.. nou dat gaat hem echt niet worden van het bedrag wat ze per dag mogen besteden.
Dat was serieus..quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
[..]zegt Janet dit nou als grap of meent ze dit serieus.
Erik zegt ook dat je beter een grote.pot bolognesesaus moet kopen ipv twee zakjes want je gebruikt maar een kwart van die potquote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:33 schreef lojanda het volgende:
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:41 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Erik zegt ook dat je beter een grote.pot bolognesesaus moet kopen ipv twee zakjes want je gebruikt maar een kwart van die pot
Zij weet toch ook wel dat dat niet kan want anders had ze het toch al veel eerder gedaan?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
[..]zegt Janet dit nou als grap of meent ze dit serieus.
Ik vind toch dat ze heel vaak verkeerde keuzes maken wat betreft het koken. Je kunt echt wel met een heel klein budget lekker op smaak koken, je moet alleen wel creatief zijn, zowel met het koken maar ook met het inkopen van spullen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:42 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zij weet toch ook wel dat dat niet kan want anders had ze het toch al veel eerder gedaan?
Of is ze nu ook al van het padje?
Ik heb bij hem heel vaak dat ik denk kom je onder een steen vandaan en dan even later zegt hij iets heel verstandigs..quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:46 schreef pingu66 het volgende:
Marciano is ook niet het helderste lichtje in de kerstboom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |