Zo zo een ei gebakkenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy over het ei, het is heerlijk mannen en het antwoord van Marciano: en dat zonder jou hulp
Beste bewoners, jullie gaan 48 uren klaverjassen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Om 14 uur klaverjastoernooi, mooi moment om dat te voorkomen met een zoemerrrrr
neeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beste bewoners, jullie gaan 48 uren klaverjassen.
Wat zij nu hebben wel want het heeft wel een half uur op het fornuis gestaan. Het hoort juist sappig te zijn van de tomaten en het ei moet je er echt op het laatst bij doen en dan er een minuut doorheen roerenquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:18 schreef spapaars het volgende:
Het is lente, alles komt weer tot leven.
[ afbeelding ]
Tweede golf is onderweg.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:19 schreef patat het volgende:
[..]![]()
Nou, die gore vliegeninvasie was wel echt erg
Jupquote:
Dat vraag ik me af want er zitten nu al vliegen binnen. Toen ze die composthoop hebben verwijderd hebben ze daarna nog maanden last van al die vliegen gehad.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat had te maken met een composthoop ergens naast de loods.
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:53 schreef schizolientje het volgende:
Gaan ze nu echt na het eten die augurkenproef doen. Ze hebben echt geen hersens daar
Overal eitjes die uit komen zorgt dat het probleem eerder erger wordt dan dat het opgelost wordt.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af want er zitten nu al vliegen binnen. Toen ze die composthoop hebben verwijderd hebben ze daarna nog maanden last van al die vliegen gehad.
Ik denk dat die paar kleine augurken geen probleem zal zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:57 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Alles kan maar als je al vol zit van het eten?
Krijg er helemaal de kriebels van..quote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Overal eitjes die uit komen zorgt dat het probleem eerder erger wordt dan dat het opgelost wordt.
Dat zeg ik , Esther wil graag een uitzondering zijnquote:
Wat een onzin vesting wordt al jaren niet meer gebruikt in Indische gerechten, en is al helemaal niet goed voor Marcianoquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:21 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Klopt is schadelijk voor de gezondheid,is E621 (smaakversterker)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |