Het zal Hoogverraad van JW zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Benieuwd hoe ze op de romance(kus) tussen JW en Eunice reageert.
Zal het eens een keer proberen. Dan kan ik pas echt oordelenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:51 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Dat is echt wel lekker, vooral die citroen mayo die de Lidle heeft. Ipv boter op brood met hartig, mmmmmmmmmmm
Ook niet mijn ding. Doe er ook geen boter opquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ieder zijn meug, maar ik zou gewoon een beetje boter(room) op doen.
Hoezo ? Hij is haar geen enkele uitleg schuldig .quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:51 schreef Harry het volgende:
[..]
Het zal Hoogverraad van JW zijn.
Niets tegen Esther zeggen, en bij haar blijven zitten al die tijd.
Daarom mag het mij betreft wel openbaar. Wil die reacties dan wel eens zienquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:51 schreef Harry het volgende:
[..]
Het zal Hoogverraad van JW zijn.
Niets tegen Esther zeggen, en bij haar blijven zitten al die tijd.
Dan is het wel heel droogquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ook niet mijn ding. Doe er ook geen boter op
Onder een gebakken ei? Zit al genoeg vocht in van de olie of bakboterquote:
Daar doe ik ook geen boter bij opquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Onder een gebakken ei? Zit al genoeg vocht in van de olie of bakboter
Dat klopt, dan welquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Onder een gebakken ei? Zit al genoeg vocht in van de olie of bakboter
Terwijl er al mayo op dat brood zit. Marciano gaf dat ook aan, aan Kenzy.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wow, kenzy doet nog een lading zout, mayo en chilisaus op dat ei![]()
![]()
Zo jammer, nooit eerst proeven, meteen een lading zout er bij opquote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Terwijl er al mayo op dat brood zit. Marciano gaf dat ook aan, aan Kenzy.
Zo blijft ze eruit zien als het Michelinmannetjequote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wow, kenzy doet nog een lading zout, mayo en chilisaus op dat ei![]()
![]()
Misschien toch een mooi opzetje naar JW en Eunicequote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:00 schreef schizolientje het volgende:
Ik ben in shock, close up van hand Esther op binnenkant boven been van Jan willem Het wordt steeds erger
Een ieder zijn meug, maar zou het eerst proeven en dan pas wat smaakversterkers toevoegen. Ze proefde niet eens en pleurde er al van alles op.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zo jammer, nooit eerst proeven, meteen een lading zout er bij op
Ja echt hequote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:00 schreef schizolientje het volgende:
Ik ben in shock, close up van hand Esther op binnenkant boven been van Jan willem Het wordt steeds erger
Ja dat bedoel ik. Doen er meer, terwijl je net zag dat Isaac er ook al zout bij deed en nog iets aan andere kruiden, waar Jeff mee kwamquote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een ieder zijn meug, maar zou het eerst proeven en dan pas qat smaakversterkers toevoegen. Ze proefde niet eens en pmeurde er al van alles op.
Snap überhaupt niet dat ze niet gewoon allemaal samen aan tafel gaan zittenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:03 schreef schizolientje het volgende:
Janwillem die nagels knipt op de bank, nu zich vol zit te proppen en vingerlikkend alles naar binnen schuift en Esther alles laat halen en niet ff fatsoenlijk gaan zitten met t eten maar het gewoon op mondhoogte op de rugleuning van de bank zo naar binnen schuiven. Ze moeten hem een harkje geven
Tijd om die bom te droppenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:00 schreef schizolientje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |