abonnement Unibet Coolblue
pi_208480337
NATO chief says there are "signs" that Russia requested lethal aid from China

NATO has "seen some signs" that Russia has likely requested lethal aid from China to bolster Moscow’s war in Ukraine, the alliance’s secretary general said Tuesday.

“We haven’t seen any proof that China is delivering lethal weapons to Russia, but we have seen some signs that this has been a request from Russia, and that this is an issue that is considered in Beijing by the Chinese authorities,” Jens Stoltenberg told reporters at a news conference in Brussels.
“China should not provide lethal aid to Russia. That would be to support an illegal war,” Stoltenberg warned.

The NATO chief's comments come as China's Xi Jinping meets with Russian President Vladimir Putin in Moscow. Since Russia began its invasion of Ukraine, Beijing has claimed impartiality in the conflict, but echoed Kremlin rhetoric blaming NATO for the conflict, refused to condemn the invasion, and backed Moscow financially by significantly increasing purchases of Russian fuel.

Stoltenberg said Xi's three-day state visit to Moscow signals the closer ties developing between China and Russia in recent years.

“We see how China and Russia are coming closer and closer in the military domain — joint exercises, joint patrols, naval and air patrols — in the economic domain and also in the political and diplomatic domain,” Stoltenberg said. “So the meeting in Moscow is part of that pattern where China and Russia are working more and more closely and building a stronger and stronger partnership.”

Bron: CNN.com
pi_208480406
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 15:13 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
De Twitter filmpjes van de dagelijkse Kremlin praatpoppen en telefoontjes van soldaten die naar het thuisfront bellen hebben bij mij wel de ogen geopend. Het nuken van Europese landen, roven, moorden en verkrachten alles is doodnormaal voor hun. Zonder dat had ik niet geloofd wat een assholes die gasten zijn.
Ik geloof niet dat heel Rusland uit assholes bestaat. Kremlin praatpoppen zijn precies wat ze zijn; praatpoppen. En al die onderschepte telefoontjes zijn precies wat ze zijn; geselecteerde propaganda. Wat ik wèl onderken als een groot probleem in Rusland is de totale apathie in dat land. Als Nederland, of pakweg Frankrijk, een oorlog zou beginnen met een buurland om de redenen die Rusland geeft zouden we een revolutie hebben en wordt het parlement bestormt. In Rusland niks, nada, noppes... :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 21 maart 2023 @ 15:27:51 #203
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_208480428
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 15:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat heel Rusland uit assholes bestaat. Kremlin praatpoppen zijn precies wat ze zijn; praatpoppen. En al die onderschepte telefoontjes zijn precies wat ze zijn; geselecteerde propaganda. Wat ik wèl onderken als een groot probleem in Rusland is de totale apathie in dat land. Als Nederland, of pakweg Frankrijk, een oorlog zou beginnen met een buurland om de redenen die Rusland geeft zouden we een revolutie hebben en wordt het parlement bestormt. In Rusland niks, nada, noppes... :{
Klopt ook, maar nuance zoeken in een situatie die heel ongenuanceerd lijkt (en ons ook indirect aangaat) is niet altijd even makkelijk.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_208480433
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 15:13 schreef slashdotter3 het volgende:
Zonder dat had ik niet geloofd wat een assholes die gasten zijn.
Als je ze op vakantie was tegengekomen had je een voorproefje gehad. Bovengemiddeld vaak onbeschofte asociale klootzakken die denken dat ze meer/beter zijn dan anderen. O.a. tekeergaan tegen de meest zachtaardige Balinezen en andere toeristen. Nu misdragen mensen uit andere landen zich op vakantie ook en kan je niet te snel algemene conclusies trekken maar ik heb genoeg gezien om mijn oordeel te hebben.
pi_208480495
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 15:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat heel Rusland uit assholes bestaat. Kremlin praatpoppen zijn precies wat ze zijn; praatpoppen. En al die onderschepte telefoontjes zijn precies wat ze zijn; geselecteerde propaganda. Wat ik wèl onderken als een groot probleem in Rusland is de totale apathie in dat land. Als Nederland, of pakweg Frankrijk, een oorlog zou beginnen met een buurland om de redenen die Rusland geeft zouden we een revolutie hebben en wordt het parlement bestormt. In Rusland niks, nada, noppes... :{
Dat is niet helemaal waar. In het begin waren er protesten, mensen werden afgevoerd in busjes. Voor het minste teken van protest kwamen mensen in de gevangenis. Nu nog steeds, ouders komen in het gevang vanwege kindertekeningen. Kinderen verraden ouders, leraren verraden kinderen. Een grote klikmaatschappij. Ik denk dat veel mensen getraumatiseerd en bang zijn.

Stel je voor: jouw kind maakt een tekening en daardoor kom je niet alleen maanden in de gevangenis, je raakt ook je kind(eren) kwijt, ongeschikt om ze op te voeden. Hoe dapper ben jij dan nog?
pi_208480559
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 15:33 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Dat is niet helemaal waar. In het begin waren er protesten, mensen werden afgevoerd in busjes. Voor het minste teken van protest kwamen mensen in de gevangenis. Nu nog steeds, ouders komen in het gevang vanwege kindertekeningen. Kinderen verraden ouders, leraren verraden kinderen. Een grote klikmaatschappij. Ik denk dat veel mensen getraumatiseerd en bang zijn.

Stel je voor: jouw kind maakt een tekening en daardoor kom je niet alleen maanden in de gevangenis, je raakt ook je kind(eren) kwijt, ongeschikt om ze op te voeden. Hoe dapper ben jij dan nog?
Dit klinkt misschien als toestenbordhelderij, maar als ze mijn kinderen af zouden nemen om zoiets zou ik compleet John Wick gaan. Je blijft van mijn kinderen af.

En ik heb geeneens kinderen :')

Iemand moet wat gaan doen. Een keizelsteentje dat van de berg af rolt is misschien niet veel, maar kan nog steeds een aardverschuiving veroorzaken.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_208480592
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 15:33 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Dat is niet helemaal waar. In het begin waren er protesten, mensen werden afgevoerd in busjes. Voor het minste teken van protest kwamen mensen in de gevangenis. Nu nog steeds, ouders komen in het gevang vanwege kindertekeningen. Kinderen verraden ouders, leraren verraden kinderen. Een grote klikmaatschappij. Ik denk dat veel mensen getraumatiseerd en bang zijn.

Stel je voor: jouw kind maakt een tekening en daardoor kom je niet alleen maanden in de gevangenis, je raakt ook je kind(eren) kwijt, ongeschikt om ze op te voeden. Hoe dapper ben jij dan nog?
Toch is er een zorgwekkend grote groep in het vrije mensen die geloven dat dit de goeden zijn.
pi_208480628
Interessante reportage over de russische aanvallen op Bulgarije. Bulgarije is een NAVO land.

  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 21 maart 2023 @ 15:47:11 #209
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208480714
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 15:41 schreef oheng het volgende:
Interessante reportage over de russische aanvallen op Bulgarije. Bulgarije is een NAVO land.

Er was toch nog een ander NATO land waar ze dit geflikt hebben?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_208480785
quote:
84s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 15:47 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Er was toch nog een ander NATO land waar ze dit geflikt hebben?
Yes, Tsjechië.
pi_208480790
quote:
84s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 15:47 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Er was toch nog een ander NATO land waar ze dit geflikt hebben?
Ja Tjechië in 2014.
  dinsdag 21 maart 2023 @ 15:57:54 #212
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208480867
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 15:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Dit klinkt misschien als toestenbordhelderij, maar als ze mijn kinderen af zouden nemen om zoiets zou ik compleet John Wick gaan. Je blijft van mijn kinderen af.

En ik heb geeneens kinderen :')

Iemand moet wat gaan doen. Een keizelsteentje dat van de berg af rolt is misschien niet veel, maar kan nog steeds een aardverschuiving veroorzaken.
Dat zal in het begin vast goed gaan totdat net zoals NoordKorea er wetgeving komt om 3 generaties op te sluiten of naar Siberie af te voeren om wat een enkel persoon doet. En volgens mij heeft Rusland al zoiets. Er werden destijds in de Baltische Staten hele families naar Siberie gedeporteerd bijvoorbeeld.

En de huidige mindset bestaat al minstens sinds Stalin dus al 100 jaar. Maar waarschijnlijk ergens tussen de 100 en 400 jaar.
pi_208480957
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 15:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Dit klinkt misschien als toestenbordhelderij, maar als ze mijn kinderen af zouden nemen om zoiets zou ik compleet John Wick gaan. Je blijft van mijn kinderen af.

En ik heb geeneens kinderen :')

Iemand moet wat gaan doen. Een keizelsteentje dat van de berg af rolt is misschien niet veel, maar kan nog steeds een aardverschuiving veroorzaken.
Er was even terug toch zo'n filmpje van een Russische vrouw die meldde dat ze wel een nieuwe zoon zou baren als de eerdere sterven aan het front :7 Andere instelling bij sommigen B-)
pi_208481016
twitter


twitter
pi_208481076
twitter
pi_208481314
https://www.telegraaf.nl/(...)t-op-icc-in-den-haag


PRETORIA - De Russische ex-president Dmitri Medvedev heeft maandag in een bericht op Telegram gezegd dat het internationale arrestatiebevel van het Internationaal Strafhof (ICC) in Den Haag tegen president Vladimir Poetin verschrikkelijke gevolgen zal hebben voor het internationaal recht. Medvedev suggereert bovendien in zijn bericht dat Rusland de capaciteit heeft om het pand van het ICC in Den Haag te kunnen raken met een hypersonische raket.
pi_208481334
Het 6 maanden contract voor de Wagner gedetineerden zit er (bijna) op.

Deze Wagner/Prigozhin recruitering video is nu meer dan 6 maanden geleden genomen.
pi_208481470
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 16:14 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Jo dit is toch verboden munitie??
  Moderator dinsdag 21 maart 2023 @ 16:39:40 #219
8781 crew  Frutsel
pi_208481477
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 16:29 schreef suijkerbuijk het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)t-op-icc-in-den-haag

PRETORIA - De Russische ex-president Dmitri Medvedev heeft maandag in een bericht op Telegram gezegd dat het internationale arrestatiebevel van het Internationaal Strafhof (ICC) in Den Haag tegen president Vladimir Poetin verschrikkelijke gevolgen zal hebben voor het internationaal recht. Medvedev suggereert bovendien in zijn bericht dat Rusland de capaciteit heeft om het pand van het ICC in Den Haag te kunnen raken met een hypersonische raket.
Als we nou tegelijk een Amerikaans arresteren en Poetin... dan schieten de Russen een raket af en de Amerikanen plegen een invasie... wat een zooitje
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 21 maart 2023 @ 16:40:52 #220
408813 crew  trein2000
pi_208481492
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 16:09 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]
Handig om dat zo te brengen vrienden van Bild…
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_208481497
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 13:12 schreef Straatcommando. het volgende:
Weer open, een aantal van jullie moeten even goed nadenken over wat je post. Sommige dingen hadden zo op stormfront kunnen staan. Totaal gestoord.

Als ik wat gemist heb gaarne tr'en.
Ik heb er uitdrukkelijk bij gezegd als het nodig is, zoals een molotovcocktail in een opening in een tank gooien. Niet standrechtelijk pow's executeren.
pi_208481619
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 16:41 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Geen redelijk woord meer uit te krijgen. Zijn gasten kijken ook alsof hij nu echt van het padje is.
Die ongemakkelijk blikken inderdaad :')
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 21 maart 2023 @ 16:54:20 #224
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208481706
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 15:51 schreef J.B. het volgende:

[..]
Yes, Tsjechië.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 15:51 schreef oheng het volgende:

[..]
Ja Tjechië in 2014.
Ja die idd :Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 21 maart 2023 @ 16:58:46 #225
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_208481773
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 16:41 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Geen redelijk woord meer uit te krijgen. Zijn gasten kijken ook alsof hij nu echt van het padje is.
Ze behandelen de Oekraïners als broeders? Misschien teveel game of thrones gekeken en gedacht dat de Clegane broers een normale broederband hadden?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_208481775
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 16:41 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Geen redelijk woord meer uit te krijgen. Zijn gasten kijken ook alsof hij nu echt van het padje is.
Je moet toch ook echt van het padje zijn als je hiernaar kijkt en denkt, damn, dit zijn de good guys. Weg met de NAVO. :r
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 maart 2023 @ 17:03:18 #227
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_208481830
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 14:18 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Wapens neerleggen betekent geëxecuteerd worden. Is het dan nog een keuze?
Grappig. Oekraïners zeggen precies hetzelfde.

Dat de Russen ze afmaken zodra ze de wapens neerleggen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 21 maart 2023 @ 17:04:51 #228
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208481848
Mooi speelgoed! Is dit een omgebouwde PS4 controller?

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_208481849
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 17:03 schreef Ulx het volgende:

[..]
Grappig. Oekraïners zeggen precies hetzelfde.

Dat de Russen ze afmaken zodra ze de wapens neerleggen.
Niet heel grappig, maar dat klopt wel ja.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  Overall beste user 2022 dinsdag 21 maart 2023 @ 17:13:50 #230
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_208481968
twitter


Ja, zij strooien ook niet met poloni- oh wacht even.....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_208481990
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 16:58 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ze behandelen de Oekraïners als broeders? Misschien teveel game of thrones gekeken en gedacht dat de Clegane broers een normale broederband hadden?
Dat soort dingen lees je in de reacties ook.

Lawrence D Smith
@lawrenc95535061
“Brothers” russia must be Cain while Ukraine is Abel. Makes sense that russia is jealous of Ukraine advancing forward in technology and living standards while an average russian has to steal a toilet or washing machine because they are expensive alien technology in mighty russia.

Kogge
Wow, sehr interesant, wie Russen mit angeblichen Brüdern umgehen.

Otso Lovikka
"we won't treat them like brothers, as we do in Ukraine" I have different opinion how to treat your "kin" , not by raping and killing them for sure.

MrMarianne 🐏💉🇳🇱🇺🇦🇪🇺
You don't need an enemy with a "brother" like that

Covfefe 🇩🇪🇺🇦
@Surmoun5255496
Having a brother in Russia must be some serious Cain and Abel stuff.

Dr.M.A.A.O.W.
@Marieaaow
🫤 if they treat Ukraine like „brothers“
(Bombing, stealing, killing, raping and kidnapping children) , I would say
We don’t need such people, we don’t need aggressive imperialism. Just stay away or expect a painful hit. #visabanforrussians
100%#sanctions for 100 years 🤮
pi_208482091
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 16:58 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Je moet toch ook echt van het padje zijn als je hiernaar kijkt en denkt, damn, dit zijn de good guys. Weg met de NAVO. :r
het is geen sprookje

'good guys' :')
pi_208482229
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 17:27 schreef aTypisch het volgende:

[..]
het is geen sprookje

'good guys' :')
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 17:27 schreef aTypisch het volgende:

[..]
het is geen sprookje

'good guys' :')
Voor een hoop (zieke) lui is Putin toch echt de held die het westen komt redden en een flinke opruiming gaat houden.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_208482257
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 17:37 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
[..]
Voor een hoop (zieke) lui is Putin toch echt de held die het westen komt redden en een flinke opruiming gaat houden.
Als je het een beetje volgt op Twitter, YouTube, Telegram en Fok lijkt het inderdaad zo.
pi_208482321
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 15:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat heel Rusland uit assholes bestaat. Kremlin praatpoppen zijn precies wat ze zijn; praatpoppen. En al die onderschepte telefoontjes zijn precies wat ze zijn; geselecteerde propaganda. Wat ik wèl onderken als een groot probleem in Rusland is de totale apathie in dat land. Als Nederland, of pakweg Frankrijk, een oorlog zou beginnen met een buurland om de redenen die Rusland geeft zouden we een revolutie hebben en wordt het parlement bestormt. In Rusland niks, nada, noppes... :{
Een groot deel, zo niet de meerderheid, van de Russen steunt ook gewoon de oorlog. Wat men hier echter weleens vergeet is dat het nog niet zo lang geleden is dat andere landen in West-Europa ook een mentaliteitsprobleem hadden. Russen zijn helemaal murw geslagen door alle propaganda en regimes van honderden jaren. Het militarisme van Duitsland ging er ook niet zomaar uit, zelfs niet na twee verloren wereldoorlogen:

quote:
After the collapse of the Third Reich, Germans widely blamed other countries for the Second World War. ‘Every German knows that we are not guilty of starting the war,’ asserted the Nazi journalist Hildegarde Roselius in 1946. With ‘every German’, this acquaintance of the American photographer Margaret Bourke-White certainly exaggerated. But in 1952, 68 per cent of Germans polled gave an answer other than ‘Germany’ to the question of who started the Second World War, and it was not until the 1960s that this opinion fell into the minority.

In the mid-1950s, nearly half of all Germans polled said ‘yes’ to the proposition that ‘were it not for the war, Hitler would have been one of the greatest statesmen of the 20th century.’ Until the late 1950s, nearly 90 per cent gave an answer other than ‘yes’ when asked if their country should recognise the Oder-Neisse line, the new border with Poland. Perhaps most revealing of all was their stance on Jews. On 12 June 1946, Hannah Arendt hazarded the opinion to Dolf Sternberger, one of occupied Germany’s most prominent publicists, that ‘Germany has never been more antisemitic than it is now.’ As late as 1959, 90 per cent of Germans polled thought of Jews as belonging to a different race – while only 10 per cent thought of the English in these terms.
https://aeon.co/essays/ge(...)-painful-small-steps
Incelfrikandel
pi_208482432
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208482769
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 14:19 schreef Barbusse het volgende:
Een traan om laten doe ik niet. Ben een groot voorstander van de mening dat Rusland zo snel mogelijk heel Oekraïne uitgeschopt wordt. Maar ik word ook niet blij van zoveel verspilling van levens omdat een paar bejaarden dromen van de macht van de Sovjet Unie.
Als je de filmpjes van 1420 wel eens kijkt zie je dat het veel verder gaat dan "een paar bejaarden"; iedere geïnterviewde 50+ Rus(sin) is groot voorstander van deze oorlog en ziet het liefst dat de Baltische staten en Polen als volgende aan- en binnengevallen worden.
pi_208482946
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 15:10 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Maar dat heeft meer te maken met ons vertrouwen in de Russische politiek dan het volk zelf. We hebben jarenlang gedacht dat er wel met Putin te praten valt, dat is met name een grote fout geweest.
We hebben ook jarenlang gedacht dat de Russische bevolking geen onstilbare drang naar genocidale veroveringsoorlogen zou hebben.
  dinsdag 21 maart 2023 @ 18:31:28 #241
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_208482991
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 16:41 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Geen redelijk woord meer uit te krijgen. Zijn gasten kijken ook alsof hij nu echt van het padje is.
Hij zit ook op fok! met meerdere accounts.
pi_208482995
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 17:42 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Een groot deel, zo niet de meerderheid, van de Russen steunt ook gewoon de oorlog. Wat men hier echter weleens vergeet is dat het nog niet zo lang geleden is dat andere landen in West-Europa ook een mentaliteitsprobleem hadden. Russen zijn helemaal murw geslagen door alle propaganda en regimes van honderden jaren. Het militarisme van Duitsland ging er ook niet zomaar uit, zelfs niet na twee verloren wereldoorlogen:
[..]
https://aeon.co/essays/ge(...)-painful-small-steps
Duitsland kon gedenazificeerd worden door externe krachten. In Rusland is dat ondenkbaar en dat betekent slechts dat één conclusie mogelijk is: geen mededogen voor de Russen.
pi_208483070
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 17:42 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Een groot deel, zo niet de meerderheid, van de Russen steunt ook gewoon de oorlog. Wat men hier echter weleens vergeet is dat het nog niet zo lang geleden is dat andere landen in West-Europa ook een mentaliteitsprobleem hadden. Russen zijn helemaal murw geslagen door alle propaganda en regimes van honderden jaren. Het militarisme van Duitsland ging er ook niet zomaar uit, zelfs niet na twee verloren wereldoorlogen:
[..]
https://aeon.co/essays/ge(...)-painful-small-steps
Over één ding hadden de Duitsers in 1952 echter gelijk: WO II is in 1939 niet (alleen) door Duitsland gestart, maar door Duitsland en Rusland samen. De Russen hebben daar nooit voor hoeven boeten.
pi_208483173
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 16:58 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Je moet toch ook echt van het padje zijn als je hiernaar kijkt en denkt, damn, dit zijn de good guys. Weg met de NAVO. :r
Die zijn er zat.

Of het is een facade, en waar het werkelijk om gaat is het zorgeloze leventje willen en kunnen leiden en voor de rest kan iedereen verrotten.
pi_208483295
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 18:44 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Die zijn er zat.

Of het is een facade, en waar het werkelijk om gaat is het zorgeloze leventje willen en kunnen leiden en voor de rest kan iedereen verrotten.
stukje projectie
  dinsdag 21 maart 2023 @ 18:57:35 #246
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_208483365
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 18:36 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Over één ding hadden de Duitsers in 1952 echter gelijk: WO II is in 1939 niet (alleen) door Duitsland gestart, maar door Duitsland en Rusland samen. De Russen hebben daar nooit voor hoeven boeten.
Dat zou ook wel een vreemde situatie opleveren. De SU sloot zich na de invasie door Duitsland aan bij de Geallieerden en was zelfs een van de Grote Drie. Als je dan meer dan 16 miljoen dode soldaten verder bent en een sleutelrol had in het verslaan van Duitsland en Japan, dan is het niet het meest logische gevolg dat je bondgenoten je daarna laten boeten.

Het toont voornamelijk aan dat globale politieke verhoudingen uiterst complex zijn en nogal veranderlijk. Wat vandaag je vijand is, kan morgen weer je vriend zijn.
  dinsdag 21 maart 2023 @ 18:58:19 #247
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_208483381
Vertel dat je je druk maakt over de aanklacht, zonder te zeggen dat je je druk maakt.

twitter
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 21 maart 2023 @ 18:58:58 #248
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_208483394
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 16:41 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Geen redelijk woord meer uit te krijgen. Zijn gasten kijken ook alsof hij nu echt van het padje is.
Als ik weer eens in de buurt ben steek ik zijn huisje in de fik. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 21 maart 2023 @ 18:59:39 #249
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  dinsdag 21 maart 2023 @ 19:00:43 #250
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_208483427
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 16:58 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Je moet toch ook echt van het padje zijn als je hiernaar kijkt en denkt, damn, dit zijn de good guys. Weg met de NAVO. :r
Sind wir die baddies? :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')