Lekker tropischquote:Op maandag 20 maart 2023 18:57 schreef Chanel5 het volgende:
Wat moet een schijf ananas bij het eten?
Ja dat ging ook nergens over. Vorige week zei ze ook nog tegen JW dat ze heel goed kan koken maar het hier niet doet omdat je dan elke week moet koken en dat wil ze niet. Smoesjes natuurlijk want Marciano kookt ook maar heel af en toe. En stel je voor zeg dat je dan één keer in de week kookt..quote:Op maandag 20 maart 2023 18:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En die hamburger die je d had gemaakt 4 mensen moesten haar helpen en het was volledig midlukt
Dat dus!!quote:Op maandag 20 maart 2023 18:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze zitten anders te bunkeren of ze bang zijn dat het afgepakt wordt!!!
Ze zegt het echtquote:
Lijkt me sterk, afgelopen Zaterdag moeten ze nog monteren en vorige week Zaterdag lijk me ook niet want dan had je Wanda wel zien flippen dan weet ze dat het uitgezonden is op tv.quote:Op maandag 20 maart 2023 18:38 schreef lojanda het volgende:
Babette Wendy en Zoë zitten buiten en hebben de grootste lol over het feestje van zaterdag. Op een gegeven moment hoor ik Zoë zeggen hebben jullie de afl van zaterdag al gezien? Waarop Wendy fluistert dat mag je niet zeggen..
Iemand dit ook gehoord?
Begrijpen jullie het nog?quote:
quote:Op maandag 20 maart 2023 18:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja dat idee had ik ook al, pleur er een schijf bij en je maakt er zo iets exotisch van...pff
Het lijkt mij ook niet.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:00 schreef danaqui het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, afgelopen Zaterdag moeten ze nog monteren en vorige week Zaterdag lijk me ook niet want dan had je Wanda wel zien flippen dan weet ze dat het uitgezonden is op tv.
Zo vies altijd en dan ook nog terwijl andere die erbij zitten nog aan het eten zijn..quote:Op maandag 20 maart 2023 19:01 schreef pingu66 het volgende:
En JW weer met de ta de stoker in zijn bakkes en soms stukjes etensresten de loods in spugen.
Ze praten gewoon met achter over de aflevering en mogen ze al zien voor wij ze ziens helaas raar dat ze het mogen zien.quote:
Succes Esther dat is mega duur voor 21 man.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther : ik wil paksoi maken, ken je dat?
JW : tjap tjoy?
Esther : Nee.. paksoi
JW : Ken ik niet....
Daar geloof ik helemaal niets van.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze praten gewoon met achter over de aflevering en mogen ze al zien voor wij ze ziens helaas raar dat ze het mogen zien.
JW kent alleen maar schnitzels en koteletten met gebakken aardappels en klodders mayonaisequote:Op maandag 20 maart 2023 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
En die is 100 keer naar Thailand geweestquote:Op maandag 20 maart 2023 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarschijnlijk niet voor het eten.. die heeft daar iets heel anders geproefdquote:Op maandag 20 maart 2023 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En die is 100 keer naar Thailand geweest
Zoe : Dat zei ik ook al. Ik zei, hebben jullie de aflevering van zaterdag gezien. Leek net Bold and Beautiful, die kwam naar beneden, die kwam janken. Ze zeiden, we hebben echt gelachen hoe jullie daar zo zaten te kijken: daar komt de volgende, daar komt de volgende..quote:
quote:Op maandag 20 maart 2023 19:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zoe : Dat zei ik ook al. Ik zei, hebben jullie de aflevering van zaterdag gezien. Leek net Bold and Beautiful, die kwam naar beneden, die kwam janken. Ze zeiden, we hebben echt gelachen hoe jullie daar zo zaten te kijken: daar komt de volgende, daar komt de volgende..
Wendy : Mag je niet zeggen...
Zoe : Oh...
Ja was duidelijk te verstaan kan er ook niets anders van makenquote:Op maandag 20 maart 2023 19:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zoe : Dat zei ik ook al. Ik zei, hebben jullie de aflevering van zaterdag gezien. Leek net Bold and Beautiful, die kwam naar beneden, die kwam janken. Ze zeiden, we hebben echt gelachen hoe jullie daar zo zaten te kijken: daar komt de volgende, daar komt de volgende..
Wendy : Mag je niet zeggen...
Zoe : Oh...
Ja daar eet hij ook nooit rijstquote:Op maandag 20 maart 2023 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En die is 100 keer naar Thailand geweest
quote:Op maandag 20 maart 2023 19:10 schreef lojanda het volgende:
Hebben ze tegenwoordig heet water in de keuken? Ik zie er zo’n rook van af komen..
Maar dan weet toch iedereen altijd wat er onderling speelt. Zo klinkt het wel inderdaad maar kan er met mijn verstand niet bij.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was duidelijk te verstaan kan er ook niets anders van maken
Kan ook van zaterdag een week eerder zijn geweest (ballen vangen)quote:Op maandag 20 maart 2023 18:38 schreef lojanda het volgende:
Babette Wendy en Zoë zitten buiten en hebben de grootste lol over het feestje van zaterdag. Op een gegeven moment hoor ik Zoë zeggen hebben jullie de afl van zaterdag al gezien? Waarop Wendy fluistert dat mag je niet zeggen..
Iemand dit ook gehoord?
Dat dusquote:Op maandag 20 maart 2023 19:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Toch maar een mijn 2 centen geven : Zoe heeft in K5 gevraagd of ze de aflevering van zaterdag al hadden gezien, omdat Zoe natuurlijk niet weet hoever EJVJL achterloopt op TV. Zoe vroeg dit omdat ze het zelf op B&B vond lijken, de drie dames hebben alles zitten aanschouwen vanaf beneden (aanname). K5 heeft toen gezegd dat ze echt hebben gelachen om de drie dames.
Op dat laatste zegt Wendy : Mag je niet zeggen ... want wat er in K5 wordt gezegd, moet in K5 blijven.
Of het is iets heel anders.
as ze dan gaat koken, waarom dn meteen zoiets? Veel kennen dat niet, is duurquote:Op maandag 20 maart 2023 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Ook plausibel.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Toch maar een mijn 2 centen geven : Zoe heeft in K5 gevraagd of ze de aflevering van zaterdag al hadden gezien, omdat Zoe natuurlijk niet weet hoever EJVJL achterloopt op TV. Zoe vroeg dit omdat ze het zelf op B&B vond lijken, de drie dames hebben alles zitten aanschouwen vanaf beneden (aanname). K5 heeft toen gezegd dat ze echt hebben gelachen om de drie dames.
Op dat laatste zegt Wendy : Mag je niet zeggen ... want wat er in K5 wordt gezegd, moet in K5 blijven.
Dat haal ik er ook eerder uit dan dat ze stiekem afleveringen zitten te kijken achterquote:Op maandag 20 maart 2023 19:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Het kan ook helemaal niet.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:12 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dan weet toch iedereen altijd wat er onderling speelt. Zo klinkt het wel inderdaad maar kan er met mijn verstand niet bij.
dat lijkt mij dus ook veel logischerquote:Op maandag 20 maart 2023 19:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze gaat helemaal niets koken.....quote:Op maandag 20 maart 2023 19:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
as ze dan gaat koken, waarom dn meteen zoiets? Veel kennen dat niet, is duur
Waarom niet gewoon iets 'normaals' koken...
Maarja, dat is uiteraard niet bijzonder genoeg
de niet-kokers willen enorm applaus als ze eens iets doen
de wel-kokers krijgen weinig credits
Het kan helemaal wel.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Het kan ook helemaal niet.
[..]
dat lijkt mij dus ook veel logischer
dat zoe heeft gevraagd of K5 de aflevering al had gezien, en dat ze haar in de maling namen over hoe het eruit zag.
en natuurlijk mag ze daar niet over praten.
Maar ze kunnen, volgens mijn bescheiden mening, nooit als bewoners de uitzendingen zien, en al helemaal niet uitzendingen die nog niet eens op de tv zijn geweest. Dan zou er zoveel meer onderling bekend zijn.
en dan nog weten ze geen van allen (rond Babette) over de podcast e.d. ????quote:Op maandag 20 maart 2023 19:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou raar zijn, maatregelen genomen over informatie van buiten, en dan gewoon in K5 zien wat de anderen bespreken.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat haal ik er ook eerder uit dan dat ze stiekem afleveringen zitten te kijken achter
dan geloof jij het , maakt mij niet uitquote:Op maandag 20 maart 2023 19:22 schreef engine het volgende:
[..]
Het kan helemaal wel.
Ze zegt het letterlijk. Verder zijn we nu allemaal aan het gokken naar de betekenis van die woorden. Dat je de ene uitleg logischer vindt maakt het niet waar.
Dat zal het zijnquote:Op maandag 20 maart 2023 19:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Juist!quote:Op maandag 20 maart 2023 19:19 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
dat zoe heeft gevraagd of K5 de aflevering al had gezien, en dat ze haar in de maling namen over hoe het eruit zag.
Maar ze kunnen, volgens mijn bescheiden mening, nooit als bewoners de uitzendingen zien, en al helemaal niet uitzendingen die nog niet eens op de tv zijn geweest. Dan zou er zoveel meer onderling bekend zijn.
Precies dit..!!!quote:Op maandag 20 maart 2023 19:23 schreef Verida het volgende:
[..]
dan geloof jij het , maakt mij niet uit
Ik geloof het niet, dan zou er echt heel veel meer bonje zijn geweest als ze de uitzendingen zouden zien.
Preciesquote:Op maandag 20 maart 2023 19:19 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik het geloofquote:Op maandag 20 maart 2023 19:23 schreef Verida het volgende:
[..]
dan geloof jij het , maakt mij niet uit
Ik geloof het niet, dan zou er echt heel veel meer bonje zijn geweest als ze de uitzendingen zouden zien.
Iedereen die een beetje logisch na kan denken weet toch dat ze geen afleveringen laten zien aan de bewoners van de loods...quote:Op maandag 20 maart 2023 19:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik het geloofjij weet alleen zeker hoe het wel zit.
Het is bijzonder dat iedereen ineens precies weet wat Zoë bedoelde en daar zo zeker van is.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
Iedereen die een beetje logisch na kan denken weet toch dat ze geen afleveringen laten zien aan de bewoners van de loods...
Dan ben ik maar bijzonder in mijn manier van denken.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
Het is bijzonder dat iedereen ineens precies weet wat Zoë bedoelde en daar zo zeker van is.
Mijn inziens worden we wel vaker voor de gek gehouden. Ik zal wel niet logisch na kunnen denken.
Ja, en daarbij Zoe praat altijd poep, maar nu ineens geloofd iedereen haar. Toch ook frappant dat ze het niet over eerdere afleveringen heeft gehad......quote:Op maandag 20 maart 2023 19:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan ben ik maar bijzonder in mijn manier van denken.
Ja leuk laten we even doen alsof engine achterlijk is omdat hij een andere mening heeft.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan ben ik maar bijzonder in mijn manier van denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |