dingen gaan hier te snel een eigen leven leidenquote:
Eigen verantwoordelijkheidquote:Op maandag 20 maart 2023 14:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
dingen gaan hier te snel een eigen leven leiden
Er gebeurd geen holquote:Op maandag 20 maart 2023 14:29 schreef 5thencounter het volgende:
Boeiende stream.. Marci met zijn reet voor de kachel
Het valt gewoon meer op omdat ie een donkere huidskleur heeft dan valt het oogwit meer op nrt zoals bij Eunice.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:15 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Ik denk echt precies hetzelfde, echt opvallend... of wij zijn gek
Tijd zat voor ee eliminatie opdracht Rjpi zit er tot 5 aprilquote:Op maandag 20 maart 2023 14:58 schreef freaky40 het volgende:
Wat eens saaiheid, dat enkel omdat Martin gedwongen werd op te stappen. Geen eliminatieopdracht meer, anders hadden ze deze vandaag gedaan, dat merkte je aan alles.
ze hebben nog wel een aantal dagen voordat de volgende manager komtquote:Op maandag 20 maart 2023 14:58 schreef freaky40 het volgende:
Wat eens saaiheid, dat enkel omdat Martin gedwongen werd op te stappen. Geen eliminatieopdracht meer, anders hadden ze deze vandaag gedaan, dat merkte je aan alles.
In zijn eigen mandje !!quote:Op maandag 20 maart 2023 15:08 schreef Charmian het volgende:
kijk, jw vindt zijn zoekgeraakte t-shirt wel terug
Omdat wij dat leuk vinden en dat we dan mssn even het gelul over eliminaties af zijnquote:Op maandag 20 maart 2023 15:06 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben nog wel een aantal dagen voordat de volgende manager komt
dus ik zie niet echt de reden waarom er dan vandaag perse geelimineerd zou moeten worden.
ik denk dat de febo dat geen reden vindtquote:Op maandag 20 maart 2023 15:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat wij dat leuk vinden en dat we dan mssn even het gelul over eliminaties af zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |