Ik zal even duidelijker zijn, ik wil een PowerMac G4 met dualprocessor 1,4 Gyg,
1024 geheugen, Harman Kardon speakers, OS X gaarne in Jaguar versie,
uiteraard met DVD- én CDwriter en bijgeleverd de programma's Illustrator,
Photoshop, QuarkXpress en vanzelfsprekend Adobe Type Manager
Nou, ik hoor het wel hè!!!!
Faat loopt de winkel weer uit, wat een sukkels hier zeg, mij beetje een 18" scherm aanbieden
en een niet bestaand besturingssysteem, tsssk nog effe en ik loop naar de concurrent
overigens ; ik heb nog een mooi 23' vlak beeld scherm staan.. werkt erg prettig moet ik zeggen!
en ik ben uiteraard bereid een mooie prijs te maken...
Doe mij die 23" maar dan, een beetje designer heeft een groot werkvlak nodig
Wat betreft de prijs, ik heb nog iets leuks voor je (irl) en zullen we de rest in
Club Exotica (ivl) bespreken?
Hier neem een pinksterbroodje, tis vandaag per slot van rekening een feestdag
heeee
Ik wil de mooiste laptop, geld speel geen rol. Ik wil ook een ipod 30 gig? hebben jullie die, doe mij maar een mooi aanbod.. geldspeelt toch geen rol.
*Guusie wacht op het aanbod
Wij hebben voor ons hotel nog een 3e nood-server nodig. Kunt u daar voor zorgen??? Stelt u maar wat leuks samen! Geld speelt idd geen rol. Morgen kom ik wel terug om te horen wat het aanbod is.
Goededag verder.
quote:Ik wil per apartement 2 computers, dus dat zijn 100 computers!
Op dinsdag 10 juni 2003 11:48 schreef gieling.com het volgende:
goede middag, ik hoorde net van mijn eerwaardige collega guusie dat ze hier nog steeds computerspullen verkochten.
Ik zou graag ook een bestelling willen doen.Wij hebben voor ons hotel nog een 3e nood-server nodig. Kunt u daar voor zorgen??? Stelt u maar wat leuks samen! Geld speelt idd geen rol. Morgen kom ik wel terug om te horen wat het aanbod is.
Goededag verder.
Dat was het, hoeveel het kost maakt niet uit
wat word jullie aanbod... jullie personneel 1 week verblijven in een luxe villa of geld?
quote:Wij hebben dringent mijn bovenstaande lijst nodig... we betalen extra als WIJ WILLEN SPOED... NU ! anders gaan we naar een concurent
Op dinsdag 10 juni 2003 19:50 schreef ninja-mod het volgende:
de ninja is lichtelijk in paniek door het ontslag van jasper maar de zaak moet verder... snel en zakelijk neemt de ninja de bestellingen van de klanten en en beloofd een spoedige levering...
Een hele goedemiddag!
Doet u ook aan I.T-projecten ?
Ik wil graag mijn bedrijven en mijn nog te bouwen hoofdkantoor laten automatiseren.
Wij willen graag deze zaak overnemen, voor 1 miljoen!!!!
Managers mogen blijven, alleen de naam word wel veranderd in The fergate/hilton computer winkel
Wilt u hier mee acoord gaan??? (prijs valt sowiso te onderhandelen)
edit: managers kunnnen dus natuurlijk blijven
quote:* ziet de "ondernemers-maffia' weer met een chequboekje staan zwaaien
Op vrijdag 13 juni 2003 19:02 schreef gieling.com het volgende:
Goedemiddag, wij zijn de directie van the fergate/hilton island/hotel....Wij willen graag deze zaak overnemen, voor 1 miljoen!!!!
Managers mogen blijven, alleen de naam word wel veranderd in The fergate/hilton computer winkelWilt u hier mee acoord gaan??? (prijs valt sowiso te onderhandelen)
edit: managers kunnnen dus natuurlijk blijven
Jongens, maak nou eerst jullie huidige bedrijven eens tot een suc6 alvorens alles op te willen kopen
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 18:08 schreef qbus het volgende:
* komt binnenlopenEen hele goedemiddag!
Doet u ook aan I.T-projecten ?
Ik wil graag mijn bedrijven en mijn nog te bouwen hoofdkantoor laten automatiseren.
quote:Wij zijn succes vol... 2 miljoen dan?
Op vrijdag 13 juni 2003 19:49 schreef qbus het volgende:[..]
* ziet de "ondernemers-maffia' weer met een chequboekje staan zwaaien
Jongens, maak nou eerst jullie huidige bedrijven eens tot een suc6 alvorens alles op te willen kopen
ninja-mod verzorgt meteen de enorme bestellingen...
qbus ; uiteraard doe ik ook complete automatisering ... kun je een beetje aangeven waar je precies naar toe wilt?
quote:Volledig geautomatiseerde administratie, Pin/creditcard betaal-systeem bij verschillende zaken. Uiteraard computers. En tot slot een centraal intranet bij alle bedrijven, inclusief bij het nog te bouwen hoofdkantoor.
Op zaterdag 14 juni 2003 11:13 schreef ninja-mod het volgende:qbus ; uiteraard doe ik ook complete automatisering ... kun je een beetje aangeven waar je precies naar toe wilt?
ik denk dat het beste is om alles in fases te doen ; mijn leveranciers kunnen een hoop maar ik kan niet de hele operatie ineens doen.
kun je een lijstje maken welke panden hier aan meedoen? om het makkelijk te maken ; zet het pand wat het eerste de hardware nodig heeft bovenaan de lijst en werk dan verder naar beneden toe.
ik denk dat het handig is als er een centraal hardware punt in een van je panden komt...
genoeg te doen dus!
quote:Wat een serves...
Op zondag 15 juni 2003 13:45 schreef gieling.com het volgende:
waar blijven onze PC's????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |