abonnement Unibet Coolblue
pi_208457973
Mijn broer logt in op de app en zonder maar wat in te vullen zie ik al wat voor bedrag ik terug ga krijgen!!!

Vervolgens doorloopt die mongool niets en accordeert gewoon. Ik kijk natuurlijk direct na zijn onachtzame indiening alles na.

Valt me direct een grove fout op:

Verrekende arbeidskorting werkgever: 261 EURO
Verrekende arbeidskorting volgens de app:260 EURO

Volgens mijn vader maakt een euro verschil niet uit en hoefde ik dat niet aan te passen, de klootzak! Nu ben ik bang voor een boete wegens onwaarheden op de aangifte.

De rest lijkt wel in orde, dus ik log uit en daarna weer in paniek in om alles dubbel te checken. Ik klik nog even op 'aangifte bekijken' om alles weer goed te checken. Zie ik ineens bovenaan naar aangifte 2022 een PRULLEBAK staan! Uiteraard niet op geklikt, maar wat denken jullie dat er gebeurt als iemand daar per ongeluk op klikt? DOODENG:



Nou ja, ik klik maar op PDF bekijken nu. Dan ga ik hem downloaden, maar ja er zijn geen download opties 😖 Ik probeer een screenshot te maken, maar krijg een alarmerende melding dat schermopnames niet mogen ivm privacy!

WAT ALS ZE ACHTER ME AANKOMEN? Omdat ik hun systeem dmv schermopname misbruikte? Ik wist niet dat dit niet mocht 😭

Nou ja, ik zie een optie om PDF te delen, dus doe dat maar naar mijn eigen whatsapp toe.

Ik log weer uit en in paniek weer in. Oke er staat nog steeds dat mijn aangifte is verstuurd:



Ik wil dubbelchecken en log even in op de Belastingdienst website...MAAR DAAR LIJKT ER NIETS VAN MIJN AANGIFTE BEKEND TE ZIJN!!! In voorgaande jaren zag ik daar altijd staan dat mijn aangifte ontvangen is. Nu niets !



Wat nu??? Kunnen ze die app niet gewoon weghalen? Iedereen weer op papier aangifte? Nu zit ik in grote problemen.
  Moderator zondag 19 maart 2023 @ 20:02:33 #2
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_208458036
Ja, nee, leuk, ja, ja, nee, bel de Belastingtelefoon
pi_208458228
Hopelijk komt alles goed 🙏🏿
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')