Martinez had het ook moeilijk in het begin en werd toen ook door Ten Hag vaak niet goed gebruikt als VM maar dat hij het inzicht had kon je wel zien, Bassey is een mandekker en niet meer dan dat.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:55 schreef PicoMMP het volgende:
Na de afgelopen wedstrijden waarin Bassey prima was ben ik gisteren wel heel erg van hem geschrokken. Die jongen kan gewoon echt niet voetballen.
Ik vind de vergelijking met Martinez een beetje mank. Die stond positioneel niet sterk, maar werd uiteindelijk steeds beter.
Ik betwijfel of Bassey überhaupt enige balcontrole gaat ontwikkelen.
Er zijn genoeg PL clubs die aardig draaien waar er achterin slechtere verdedigers een basisplek hebben. Een aangezien veel clubs daar met nog meer met geld smijten dan Ajax denk ik wel dat er een club komt die 40 a 50 miljoen willen neerleggen voor een grote, sterke, snelle, knappe Engelstalige verdediger. Davidson Sanchez kon ook niet voetballen namelijk.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er is niks wat daar op wijst. Hij kan gewoon niet goed genoeg opbouwen.
Dit ja, Ajax gaat er sowieso niet op verliezen ook was het teveel wat betaald is.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:59 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Er zijn genoeg PL clubs die aardig draaien waar er achterin slechtere verdedigers een basisplek hebben. Een aangezien veel clubs daar met nog meer met geld smijten dan Ajax denk ik wel dat er een club komt die 40 a 50 miljoen willen neerleggen voor een grote, sterke, snelle, knappe Engelstalige verdediger. Davidson Sanchez kon ook niet voetballen namelijk.
Waarom zou een PL-club dat doen als ze genoeg andere opties hebben? Dan moet hij het in ieder geval eerst in Europese wedstrijden laten zien.. Zoals Sanchez bijvoorbeeld deedquote:Op maandag 20 maart 2023 12:59 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Er zijn genoeg PL clubs die aardig draaien waar er achterin slechtere verdedigers een basisplek hebben. Een aangezien veel clubs daar met nog meer met geld smijten dan Ajax denk ik wel dat er een club komt die 40 a 50 miljoen willen neerleggen voor een grote, sterke, snelle, knappe Engelstalige verdediger. Davidson Sanchez kon ook niet voetballen namelijk.
Dat denk ik wel.quote:Op maandag 20 maart 2023 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja, Ajax gaat er sowieso niet op verliezen ook was het teveel wat betaald is.
Maar toch niet voor 10 miljoen? Ik zie toch vrij regelmatig in de live topics van de Eredivisie, maar ook tegen Union bijvoorbeeld, teksten voorbij komen waar uit blijkt dat die er toch vrij regelmatig naast zit. Als je zoveel geld uitgeeft voor een keeper, moet die wel echt heel goed zijn.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rulli is gewoon een prima keeper.
Jij hebt gelijk. Kan er niks vanquote:Op maandag 20 maart 2023 13:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar toch niet voor 10 miljoen? Ik zie toch vrij regelmatig in de live topics van de Eredivisie, maar ook tegen Union bijvoorbeeld, teksten voorbij komen waar uit blijkt dat die er toch vrij regelmatig naast zit. Als je zoveel geld uitgeeft voor een keeper, moet die wel echt heel goed zijn.
Het is zeker niet gek dat een speler een halfjaar nodig heeft om te acclimatiseren. Verder is 10 miljoen nu ook weer niet zo gek veel en zijn de nieuwe Ajax-onderhandelaars waarschijnlijk nog niet heel erg goed. Voor minder dan 8 miljoen zul je 'm echter niet hebben gehad. Als je je bedenkt dat Maarten Vandevoordt ook 10 miljoen heeft gekost lijkt Rulli voor datzelfde bedrag dan weer niet zo'n goede deal.quote:Op maandag 20 maart 2023 13:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar toch niet voor 10 miljoen? Ik zie toch vrij regelmatig in de live topics van de Eredivisie, maar ook tegen Union bijvoorbeeld, teksten voorbij komen waar uit blijkt dat die er toch vrij regelmatig naast zit. Als je zoveel geld uitgeeft voor een keeper, moet die wel echt heel goed zijn.
Ajax Supporters.quote:Onder meer het Algemeen Dagblad meldt dat Ajax komende week Julian Ward hoopt te presenteren als nieuwe technisch directeur. Na bijna vijftien maanden zou Ajax dan eindelijk een vervanger van Marc Overmars gevonden hebben. Het Engelse The Mirror meldde afgelopen weekend al dat de huidig Sporting Director van Liverpool per 1 juli in de Johan Cruijff ArenA aan de slag zou gaan.
Jij bent ook wel echt de enige die nog in een titel gelooft hier. Maar eens dat Keizer natuurlijk een slechte trainer is. Lulletje rozenwater.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:22 schreef freaky40 het volgende:
Branie podcast ook weer lekker mega zwaarmoedig. Marcel Keijzer noemen als mogelijke hoofdtrainer...ja tuurlijk, op basis van wat? Die heeft het toch niet zo goed gedaan? Die heb ik nog nooit met zijn handjes in de lucht op het Museumplein zien staan als winnende trainer....Marcel Keijzer lijkt me een type Schreuder, te aardig niet iemand waar je wedstrijden mee gaat winnen. Je moet een harde trainer naast Heitinga zetten.
Heitinga is een prima vent maar ik vind het gewoon niet kunnen iemand zonder trackrecord bij een topclub en wat moet je met een harde trainer, ik heb liever een goeie trainer.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:22 schreef freaky40 het volgende:
Branie podcast ook weer lekker mega zwaarmoedig. Marcel Keijzer noemen als mogelijke hoofdtrainer...ja tuurlijk, op basis van wat? Die heeft het toch niet zo goed gedaan? Die heb ik nog nooit met zijn handjes in de lucht op het Museumplein zien staan als winnende trainer....Marcel Keijzer lijkt me een type Schreuder, te aardig niet iemand waar je wedstrijden mee gaat winnen. Je moet een harde trainer naast Heitinga zetten.
Moet wel heel gek lopen wil Feyenoord nu geen kampioen meer worden:quote:Op maandag 20 maart 2023 14:24 schreef freaky40 het volgende:
Omdat het moet en omdat het best realistisch is als je AZ en PisV punten ziet morsen.
Resterende speelschema's zijn op niets gebaseerd? Wat zeg je nou allemaal? Het is toch gewoon een feit dat FC Emmen een makkelijkere tegenstander is dan AZ of PSV?quote:Op maandag 20 maart 2023 14:30 schreef freaky40 het volgende:
Daarom alles is nog mogelijk. En al die schema's met de nog te spelen wedstrijden zegt helemaal niets Gisteren in Studio Voetbal begonnen ze daar ook weer mee te strooien. Het is allemaal onzin en op niets gebaseerd.
je doet me een beetje aan deze man denkenquote:Op maandag 20 maart 2023 14:30 schreef freaky40 het volgende:
Daarom alles is nog mogelijk. En al die schema's met de nog te spelen wedstrijden zegt helemaal niets Gisteren in Studio Voetbal begonnen ze daar ook weer mee te strooien. Het is allemaal onzin en op niets gebaseerd.
De kans dat Ajax alle resterende topwedstrijden wint is ook ongeveer 0.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:30 schreef freaky40 het volgende:
En dat is op basis van wat?quote:Op maandag 20 maart 2023 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
De kans dat Ajax alle resterende topwedstrijden wint is ook ongeveer 0.
Ik heb wel eens gekke wedstrijden gezien tegen wat rechterrijtjes hoor.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Resterende speelschema's zijn op niets gebaseerd? Wat zeg je nou allemaal? Het is toch gewoon een feit dat FC Emmen een makkelijkere tegenstander is dan AZ of PSV?
Kijkende naar de huidige vorm en die van de afgelopen 6 maanden.quote:
Ik zag een mooi lijstje van dit seizoen voorbijkomen.quote:
Zegt niets vooraf. Feiten tellen alleen na afloop van de wedstrijd, niet nog voor hij gespeeld moet worden.quote:Op maandag 20 maart 2023 14:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kijkende naar de huidige vorm en die van de afgelopen 6 maanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |