Maar die maken zich er toch wel druk om, tenminste in de uitzending was Wanda wel van slagquote:Op zondag 19 maart 2023 15:18 schreef Dotteke het volgende:
Wendy zegt een wezenlijk iets
Waarom zouden mensen zich druk maken als Wanda en Jasper zich er zelf niet druk om maken.
Hun weten allemaal niet dat ze vorige week ook al bezig warenquote:Op zondag 19 maart 2023 15:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar die maken zich er toch wel druk om, tenminste in de uitzending was Wanda wel van slag
jawel toch?quote:Op zondag 19 maart 2023 15:20 schreef engine het volgende:
[..]
Hun weten allemaal niet dat ze vorige week ook al bezig waren
Dat vraag ik mij dus ook de hele tijd al af.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:20 schreef engine het volgende:
[..]
Echt welquote:Op zondag 19 maart 2023 15:20 schreef engine het volgende:
[..]
Zo klinkt het niet vandaag.quote:
Echt wel , daarom waren ze ook zo verrast dat het nu weer gebeurde ,, want dat was een bewuste keuzequote:
Dat haal ik er dus ook uitquote:
Dit was de tweede keer en toen kon het nog zo zijn dat het ze overkwam , dat je spijt hebt en je kut voeltquote:Op zondag 19 maart 2023 15:26 schreef HappyCharly het volgende:
naja, het maakt ook niet uit... wij weten dat het al 2 keer is gebeurd, sommigen daar denken 1 keer
ik weet dat kenzy t weet, die troostte Wanda nota bene de volgende dag
en dan zal Mirthe het ook wel wten...
okquote:Op zondag 19 maart 2023 15:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit was de tweede keer en toen kon het nog zo zijn dat het ze overkwam , dat je spijt hebt en je kut voelt
Maar bij een tweede keer maak je een keus en weet je waar mee bezig bent en wat de gevolgen kunnen zijn
Waarom zat Wanda de volgende dag dan te huilen dat ze naar huis wildequote:Op zondag 19 maart 2023 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij dus ook de hele tijd al af.
Misschien was het toen droogneuken en nu echt
vlgens mij was het gewoon echt, ze had er spijt vanquote:Op zondag 19 maart 2023 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom zat Wanda de volgende dag dan te huilen dat ze naar huis wilde
Het was ook gewoon te zien op stream hoe kut ze zich voelde na dat feestquote:Op zondag 19 maart 2023 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom zat Wanda de volgende dag dan te huilen dat ze naar huis wilde
4 keerquote:Op zondag 19 maart 2023 15:26 schreef HappyCharly het volgende:
naja, het maakt ook niet uit... wij weten dat het al 2 keer is gebeurd, sommigen daar denken 1 keer
ik weet dat kenzy t weet, die troostte Wanda nota bene de volgende dag
en dan zal Mirthe het ook wel wten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |