quote:
Ja gevonden.quote:
goede keuzes maken B00squote:Op zaterdag 1 april 2023 22:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk de verkeerde soap gevolgd de afgelopen tijd... Maar dankjewel!
gewoon nederlands denkenquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja gevonden.![]()
Zie, deze ken ik wel, die met die ogen weet ik nog steeds niet, van hierboven, het liedje.
Greys!!quote:
Eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk de verkeerde soap gevolgd de afgelopen tijd... Maar dankjewel!
Met jouw staat van dienst zekerquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Tja, aankomende woensdag zit ik exact 20 jaar op FOK! Soms geeft dat wat kleine privileges
Ik heb de eerste maanden ook trouw gevolgd, dus ik ben wel een beetje op de hoogte. Daarnaast woon ik letterlijk 10 minuten van de locatie. Niet dat dat een verschil maakt, maar toch.quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.Maar er is nog genoeg tijd over om in deze soap te komen.
5 maanden te gaan nog.
Dat is lief, dankjewel!quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met jouw staat van dienst zeker![]()
20 jaar
Ik ga even een hulplijn inschakelenquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Heb je die ook of mag ik weer gaan Googlen?
op de Flori sitequote:Op zaterdag 1 april 2023 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga even een hulplijn inschakelen
@:engine heb jij de Wanda smiley bij de hand?
ogen, kijken, pijl, richting, zijwaartsquote:
quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga even een hulplijn inschakelen
@:engine heb jij de Wanda smiley bij de hand?
Dat ik niet meer wil reeksen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Maar je wil niet meer...
Of was dat een 1 april grap?
Kijkquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ogen, kijken, pijl, richting, zijwaarts![]()
Ik geef het op, hoop dat iemand het sneller weet want ik blijf er natuurlijk wel over nadenken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ja, datquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ik niet meer wil reeksen.
Dat is een 1 april grap, maar dat moet ik daar nog vertellen
The look is wel Wanda en ook Sas en Kenzy enquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:49 schreef engine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik vind het zelf meer de Babbel smiley.
Oh ja, jij woonde vlak bij.quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb de eerste maanden ook trouw gevolgd, dus ik ben wel een beetje op de hoogte. Daarnaast woon ik letterlijk 10 minuten van de locatie. Niet dat dat een verschil maakt, maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |