quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:38 schreef ChocoFan het volgende:
Ja zeg, ik zat iets met playboy in mijn hoofd.en crown.
Die poppetjesquote:
quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die poppetjes
Mijn zus en ik lijken op elkaar, denken vaak hetzelfde en gebruiken daarom die poppetjes regelmatig, soms doen we dan ook dat dansje als we allebei weer hetzelfde zeggen
Dat is zeker een zegen! Ik ben er echt even uitgeweest, maar ik weet nog heel goed hoeveel dat mens kon kleppen zeg. Hoop alleen dat het niet om vervelende redenen was, want dat gun ik niemand.quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wanda, die is als laatste weg gegaan en Jeff zegt dat ie maandag of dinsdag gaat.
Hij vroeg eromquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol ik niet spoileren, zeg jij het.
JWquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:40 schreef Seattle het volgende:
Raad van welke EJVJL weggooier deze quote is
''Het maakt mij niet uit''
Sssttttquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Gisteravond zei je heel wat anders
Weet ik toch Red!
Hallo tyfusmongoolquote:
Bijnaquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:38 schreef ChocoFan het volgende:
Ja zeg, ik zat iets met playboy in mijn hoofd.en crown.
Ja diequote:Op zaterdag 1 april 2023 22:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jeff is die poco-loco vriend van nu-weg-Kim toch? Zo ja, dan wordt de avond steeds beter!
Okquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jouw beurt dan of die van @:D. of allebei.
Nou ff kijken, haar vriend maakte het uit en door al het gedoe op internet is haar moeder zieker geworden of ze naar huis wilde komen, dit nadat de inmiddels exvriend van wanda op social media had laten weten dat de brief voor wanda dat ze naar huis moest komen werd tegengehouden door de regie. De volgende dag kreeg Wanda dus haar brief.quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:40 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is zeker een zegen! Ik ben er echt even uitgeweest, maar ik weet nog heel goed hoeveel dat mens kon kleppen zeg. Hoop alleen dat het niet om vervelende redenen was, want dat gun ik niemand.
Wanda heeft haar eigen smileyquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:40 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is zeker een zegen! Ik ben er echt even uitgeweest, maar ik weet nog heel goed hoeveel dat mens kon kleppen zeg. Hoop alleen dat het niet om vervelende redenen was, want dat gun ik niemand.
Ik heb duidelijk de verkeerde soap gevolgd de afgelopen tijd... Maar dankjewel!quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou ff kijken, haar vriend maakte het uit en door al het gedoe op internet is haar moeder zieker geworden of ze naar huis wilde komen, dit nadat de inmiddels exvriend van wanda op social media had laten weten dat de brief voor wanda dat ze naar huis moest komen werd tegengehouden door de regie. De volgende dag kreeg Wanda dus haar brief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |