Dit mag hier verderquote:Op vrijdag 31 maart 2023 22:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zo sta ik er nu ook in, maar het lijkt mij wel leuk om ex-deelnemers eens mee te maken IRL ...![]()
Heb ooit de DGK meeting in de Witte Bergen meegemaakt, was echt een hoogtepunt ....![]()
Het is 2 april, niet morgen las ik net van DGKquote:Op vrijdag 31 maart 2023 22:45 schreef engine het volgende:
Hoelaat gaan jullie naar de meet en greet morgen
Volgens mij las ik op Insta dat je er kaartjes voor moet kopen, klopt dat?quote:
Dat zal. Volgens mij las ik iets over dat ze de kosten voor de locatie terug moesten verdienenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij las ik op Insta dat je er kaartjes voor moet kopen, klopt dat?
¤ 9,75quote:Op vrijdag 31 maart 2023 22:52 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat zal. Volgens mij las ik iets over dat ze de kosten voor de locatie terug moesten verdienen
Berend wil winst maken want hij wil een restaurant openen. Of wij dat even willen betalen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 22:52 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat zal. Volgens mij las ik iets over dat ze de kosten voor de locatie terug moesten verdienen
Het is nog 1 april he?quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Zoek de omgekeerde avocado!
[ afbeelding ]
Gevonden, werd bijna locooooquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Gevind!quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Avocado'squote:Op zaterdag 1 april 2023 22:31 schreef B00STER het volgende:
Zo, ik was er even 3 maanden tussenuit, heb ik nog wat gemist?
Nee niks alleen laatste week was wel geinig.quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:31 schreef B00STER het volgende:
Zo, ik was er even 3 maanden tussenuit, heb ik nog wat gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |