Om eerlijk te zijn, ik heb EJVJL niet echt gevolgd de laatste maanden dus kan niet echt een vergelijking maken, maar dit was wel het slechtste seizoen BB tot nu toe. Achteraf heb ik, zo lijkt het, inderdaad de verkeerde keuze.quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, jij woonde vlak bij.Welkom terug dan weer he.
Ik heb BB ook deels gevolgd in het begin maar ik kon sommige mensen echt niet aan daar en zoveel streamlocks dat ik dacht, laat maar, 1e BB waarbij ik dus afgehaakt ben.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
KijkMaar maar, ik kon ook alleen op sammy komen. Misschien een liedje wat ik gewoon niet kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ja ookquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:49 schreef engine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik vind het zelf meer de Babbel smiley.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
KijkSammySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik vind hem passendquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ook
@:B00STER [ afbeelding]afbeelding ]
Thanks @enginequote:Op zaterdag 1 april 2023 22:49 schreef engine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik vind het zelf meer de Babbel smiley.
Jij wel, zij nog nietquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, zag het, en dacht gelijk dat dat een grap was
Ik ken hem alleen met Sammyquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ken geen liedje kijk omhoog.![]()
Waar is @:Mootie die weet dat soort dingen wel.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Zij kennen jou kennelijk niet zo goed
Maareh, heb je de bij nou al gevonden?
quote:
En bedankt voor het zoeken, ik ga hem niet klikken. Ik blijf wel onwetend.quote:
Roooooooosannuh, je weet dat er heel veel mannuh sijn...quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha, ja daar ken ik geen liedjes van nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |