Ze is boos op Wanda.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 23:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vermoed Eunice...Die zat te flirten met Ice..
Net nog jankend over iets onbenulligs.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 23:40 schreef D. het volgende:
Zoe is boos, Babette zegt dat ze boven iedereen staat en om de mensen lacht
Behalve naar Zoequote:Op zaterdag 18 maart 2023 23:42 schreef greysbones het volgende:
Ice moet toch ook doodmoe zijn
die ogen die gaan alle kanten op
als hij 1 x haar kant op zou kijken maakt Zoe daar een heel verhaal vanquote:
Dan zou ze dagelijks woedend op Bep moeten zijn.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 23:42 schreef mijntjexx het volgende:
Wanda is haar straatje aan het schoonvegen bij Isaac zegt Zoe. Wanda had tegen Isaac gezegt ' je weet toch dat ik het beste met je voor heb". Zoe irriteerde zich daaraan
precies datquote:Op zaterdag 18 maart 2023 23:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zou ze dagelijks woedend op Bep moeten zijn.
Dat is toch een fluistergesprek, hebben we niks aan.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 23:44 schreef spapaars het volgende:
Ruim een half uur naar het geklets van Mirthe en Kenzy luisteren, is er drama, beeld weg.
Dan kan haar avond nu niet meer stuk.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 23:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
als hij 1 x haar kant op zou kijken maakt Zoe daar een heel verhaal van
Precies. het zijn laffe streams.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 23:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is toch een fluistergesprek, hebben we niks aan.
hier gaat ze een heel ding van makenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 23:45 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Dan kan haar avond nu niet meer stuk.
[ afbeelding ]
Denk dat het idd is overgenomen, en per ongelukquote:Op zaterdag 18 maart 2023 23:44 schreef greysbones het volgende:
JW heeft dat akelige maniertje van esther overgenomen om in iemand te gaan zitten praten
Babs en Wendy die elkaar bitchslapen vind ik veel geiniger om te zien.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 23:45 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Dan kan haar avond nu niet meer stuk.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |