Hij heeft wel de hele nacht wakkergelegenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:42 schreef Deisyy het volgende:
JW ziet er beter uit dan een week geleden, toch door het stoppen met het Droomsap?
Hij had juist heel slecht geslapen vannacht.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:42 schreef Deisyy het volgende:
JW ziet er beter uit dan een week geleden, toch door het stoppen met het Droomsap?
Dat denkt ie maar.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft wel de hele nacht wakkergelegen
Moet ie vaker doenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:42 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Hij had juist heel slecht geslapen vannacht.
"Ruik ik lekker?"quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:42 schreef pingu66 het volgende:
Die Esther die JW de hele tijd aanstaart. Echt ik zou er graag van worden en mezelf opsluiten in de wc.
Ik ook, ik wil dat het gebeurt is en dat we het bevestigd krijgen en dat Esther gaat flippen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop dat die roddel gaat uitkomen
normaal hebben ze de boxen van de feboquote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:43 schreef engine het volgende:
Ik ben benieuwd of ze nu ook langer als 10 uur door gaan. Anders is het wel een kort feestje.
Bizar he, ze wil oogcontact maar hij kan goed ontwijken.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:42 schreef pingu66 het volgende:
Die Esther die JW de hele tijd aanstaart. Echt ik zou er graag van worden en mezelf opsluiten in de wc.
sorry rupert je doet je best maar verkeerde mensen! kijk jw en esther zitten... en heeft niets met leeftijd te maken!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:43 schreef mootie het volgende:
Niemand geeft gehoor aan de oproep van Rupi om te verzamelen.
Dit feestje is ter meerdere eer en glorie van Rupert. De rest is niet laaiend enthousiast.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:44 schreef Thorelf het volgende:
[..]
sorry rupert je doet je best maar verkeerde mensen! kijk jw en esther zitten... en heeft niets met leeftijd te maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |