hoe oud ben je ?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 21:11 schreef Centenbak het volgende:
[..]
`Ja wel een beetje natuurlijk, maar niet genoeg om echt vrouwen te versieren
Dik in de 30quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Centenbak op 10-04-2023 16:25:32 ]
Dit topic was bij mijn in de vergetelheid geraakt, maar bedankt voor dit mooie uitgebreide antwoord, ik heb het met genot zitten lezen. Geen slappe hap!quote:Op zondag 19 maart 2023 18:56 schreef ikbengeenslappehap het volgende:
Het is heel simpel. Mannen krijgen amper matches, met wat geluk rollen er toch een aantal uit als ze echt iedereen liken die voorbij komt. Maar dat doen heel veel mannen, dus vrouwen krijgen met zo'n beetje iedereen die ze liken een match en hebben veel meer keuze. Een man krijgt ook meestal geen match met de vrouwen die ze écht leuk vinden.
In mijn omgeving heb ik inderdaad ook wel eens mannen met veel succes gezien hoor, net als je vriend. Maar dat waren van die mannen die heel goed stonden op hun foto, waardoor ze direct de aandacht trekken. Daarmee heb je vaak je like binnen. Je profiel hoeft alleen sterk te zijn als je die leuke foto's niet hebt, want vaak is het gewoon een swipe-ja of swipe-nee op basis van de eerste foto en de rest wordt alleen gescand. En dan moet je het chatten nog goed aanpakken. En maar hopen dat je de moeite in iets stopt waar ook echt iets uitrolt, want de vrouwen laten vooral graag op zich jagen en de mannen moeten dat vooral doen.
Dat zie ik ook bij de vriendinnen met wie ik meekijk. En hoop ook niet op seksdates met allemaal vrouwen die je een 10 zou geven. Als je zelf een 7 bent en regelmatig pure seksdates wil, zal je daar denk ik meer kans op hebben als je gaat voor meiden die over het algemeen rond de grens van een onvoldoende/voldoende hangen... Die zullen minder kieskeurig zijn omdat zij minder fanatiek overvoerd raken met berichten dan de vrouwen die van het scherm spatten. En zelfs dan is het maar net waar je geluk je brengt. Al klinkt dat allemaal lullig.
Ik zelf heb er iig weinig succes, terwijl ik niet lelijk ben. Dat leuk doen in een chat vind ik ook verschrikkelijk en op zo'n geforceerde date ben ik ongemakkelijk, zelfs als het alleen om seks draait. En dan houdt het vaak al op. Als homo man had je het makkelijker gehad met een app als Grindr, waar matchen niet nodig is maar je gewoon een lijst met mannen krijgt, gesorteerd op hoe ver ze van je vandaan zijn. En dan kan je benaderen wie je wil. Zo'n beetje alle populaire hetero dating apps met een goed aantal gebruikers gaan wel via dat swipe-en-match principe.
Gaat niet gebeuren, nooit..quote:Op maandag 10 april 2023 16:19 schreef Centenbak het volgende:
Verder zie ik er helemaal niet slecht uit, zeker niet voor mijn leeftijd ik word ook altijd jonger geschat.
Maar verder ben ik een beetje een sociaal incapabele mongool.
[...]
Ik zie nu toevallig een plaatje op fok, maar zoiets zou ik dus echt fantastisch vinden (beide zijn dikke prima):
Ik heb precies hetzelfde. Zie er ook jonger uit en niet slecht.quote:Op maandag 10 april 2023 16:19 schreef Centenbak het volgende:
Dik in de 30
Dat lijkt me ook al oud voor zo'n app.
Verder zie ik er helemaal niet slecht uit, zeker niet voor mijn leeftijd ik word ook altijd jonger geschat.
Al zie ik ook regelmatig sociaal incapabele mongolen op het werk, en die blijken dan ineens een vriendin te hebben. Dan denk ik hoe dan, hoe krijg je dat voor mekaar wtf. Of nemen zij gewoon genoeg met een lelijk dik mormeltje? Ik heb ook mijn grenzen! Kijk ze mag ook beetje contactgestoord zijn net als ik, maar moet nog wel een goed figuurtje hebben waar ik het op zou kunnen.
En waarom dan niet als ik vragen mag? Ik wil zo graagquote:Op dinsdag 11 april 2023 09:33 schreef Deshain het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, nooit..
Zet het uit je hoofd als dit je doel is.
quote:Op maandag 10 april 2023 16:19 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Dik in de 30
Dat lijkt me ook al oud voor zo'n app.
Al zie ik ook regelmatig sociaal incapabele mongolen op het werk, en die blijken dan ineens een vriendin te hebben. Dan denk ik hoe dan, hoe krijg je dat voor mekaar wtf. Of nemen zij gewoon genoeg met een lelijk dik mormeltje? Ik heb ook mijn grenzen! Kijk ze mag ook beetje contactgestoord zijn net als ik, maar moet nog wel een goed figuurtje hebben waar ik het op zou kunnen.
Ik zie nu toevallig een plaatje op fok, maar zoiets zou ik dus echt fantastisch vinden (beide zijn dikke prima):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrees dat ook, tenminste NIET in West Europaquote:Op dinsdag 11 april 2023 09:33 schreef Deshain het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, nooit..
Zet het uit je hoofd als dit je doel is.Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
In Amerika wel?quote:Op zondag 16 april 2023 09:30 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
[..]
Vrees dat ook, tenminste NIET in West Europa
Beetje in 1 zin hoe social media in het algemeen is toch.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ach van die gemaakte nepfoto's dat je met je hont op de rand van een ravijn staat of zo.
"Kijk, ik ben avontuurlijk!"
(Maar de andere 364 avonden van het jaar lig ik op de bank joints te roken, maar dat zet ik maar niet op mijn profiel).![]()
Naja denk ook wel zonder social media. Iedereen is wel een beetje zo.quote:Op zondag 16 april 2023 10:16 schreef 111210 het volgende:
[..]
Beetje in 1 zin hoe social media in het algemeen is toch.
Zo kan het werken maar als je al iemand via Tinder weet te regelen dan zijn het nooit de pareltjes maar vaak een beetje Badoo-materiaal. Makkelijk, beetje viezig, niet bepaald volslank.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 20:41 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Ja geen idee, gewoon daarheen gaan en direct neuken? Of werkt het zo niet.
Jep, dit is de kern van de zaak. Ben je als man een 7 ofzo dan maak je eigenlijk alleen echt kans bij de grote grijze groep krappe voldoendes of onvoldoendes. Daar zitten wel vrouwen tussen die makkelijk zijn en er niet moeilijk over doen om meteen van bil te gaan. Zelfs als je elkaar daarvoor nog nooit hebt gezien.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:56 schreef ikbengeenslappehap het volgende:
Het is heel simpel. Mannen krijgen amper matches, met wat geluk rollen er toch een aantal uit als ze echt iedereen liken die voorbij komt. Maar dat doen heel veel mannen, dus vrouwen krijgen met zo'n beetje iedereen die ze liken een match en hebben veel meer keuze. Een man krijgt ook meestal geen match met de vrouwen die ze écht leuk vinden.
In mijn omgeving heb ik inderdaad ook wel eens mannen met veel succes gezien hoor, net als je vriend. Maar dat waren van die mannen die heel goed stonden op hun foto, waardoor ze direct de aandacht trekken. Daarmee heb je vaak je like binnen. Je profiel hoeft alleen sterk te zijn als je die leuke foto's niet hebt, want vaak is het gewoon een swipe-ja of swipe-nee op basis van de eerste foto en de rest wordt alleen gescand. En dan moet je het chatten nog goed aanpakken. En maar hopen dat je de moeite in iets stopt waar ook echt iets uitrolt, want de vrouwen laten vooral graag op zich jagen en de mannen moeten dat vooral doen.
Dat zie ik ook bij de vriendinnen met wie ik meekijk. En hoop ook niet op seksdates met allemaal vrouwen die je een 10 zou geven. Als je zelf een 7 bent en regelmatig pure seksdates wil, zal je daar denk ik meer kans op hebben als je gaat voor meiden die over het algemeen rond de grens van een onvoldoende/voldoende hangen... Die zullen minder kieskeurig zijn omdat zij minder fanatiek overvoerd raken met berichten dan de vrouwen die van het scherm spatten. En zelfs dan is het maar net waar je geluk je brengt. Al klinkt dat allemaal lullig.
Ik zelf heb er iig weinig succes, terwijl ik niet lelijk ben. Dat leuk doen in een chat vind ik ook verschrikkelijk en op zo'n geforceerde date ben ik ongemakkelijk, zelfs als het alleen om seks draait. En dan houdt het vaak al op. Als homo man had je het makkelijker gehad met een app als Grindr, waar matchen niet nodig is maar je gewoon een lijst met mannen krijgt, gesorteerd op hoe ver ze van je vandaan zijn. En dan kan je benaderen wie je wil. Zo'n beetje alle populaire hetero dating apps met een goed aantal gebruikers gaan wel via dat swipe-en-match principe.
Bij mij is de post nut clarity dan zo groot na afloop dat ik direct weg wil en me bedenk waar de fok ik nou mee bezig was de komende dagen. Nee, ik ben te rationeel daarvoor denk ik. Jammer dan, maar dan maar bovengemiddeld knappe vrouwen. M'n (enige) ex vriendin was echt wel een 9, dus dat moet nog wel een keer mogelijk zijn. En dan maar geen seks tussendoor.quote:Op maandag 17 april 2023 09:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vraag is wel of je er gelukkig van wordt, ken wel vrienden die het gedaan hebben (ik zelf ook weleens) en het is allemaal wel vrij treurig. Maar dat type vrouw wil in ieder geval wel graag en heeft in ieder geval een hoog libido. Is ook wat waard.
Vind ik ook een prima mindset hoor. Maar genoeg desperate mannen die hem toch echt graag een keer ergens insteken, ook al is de vrouw in kwestie het aanzien niet waard.quote:Op maandag 17 april 2023 19:14 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Bij mij is de post nut clarity dan zo groot na afloop dat ik direct weg wil en me bedenk waar de fok ik nou mee bezig was de komende dagen. Nee, ik ben te rationeel daarvoor denk ik. Jammer dan, maar dan maar bovengemiddeld knappe vrouwen. M'n (enige) ex vriendin was echt wel een 9, dus dat moet nog wel een keer mogelijk zijn. En dan maar geen seks tussendoor.
Klopt, zie het ook wel bij vrienden. Gelukkig ben ik niet zo.quote:Op maandag 17 april 2023 19:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind ik ook een prima mindset hoor. Maar genoeg desperate mannen die hem toch echt graag een keer ergens insteken, ook al is de vrouw in kwestie het aanzien niet waard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |