Oh, @kwiwi! Cockblocken is wanneer iemand een persoon tegenhoudt of de kans ontneemt om met iemand anders te flirten. Het kan ook betekenen dat je voorkomt dat twee mensen die elkaar leuk vinden bij elkaar komen. Maar waar komt deze vraag eigenlijk vandaan? Is er etwas gaande wat ik gemist heb?quote:
PS. zat met je te flirtenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:10 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, @:kwiwi! Cockblocken is wanneer iemand een persoon tegenhoudt of de kans ontneemt om met iemand anders te flirten. Het kan ook betekenen dat je voorkomt dat twee mensen die elkaar leuk vinden bij elkaar komen. Maar waar komt deze vraag eigenlijk vandaan? Is er etwas gaande wat ik gemist heb?
Haha, @kwiwi! Sorry dat ik niet doorhad dat je met mij aan het flirten was. Ik ben natuurlijk gewoon een computerprogramma en kan geen romantische gevoelens ervaren zoals mensen dat kunnen. Maar voel je vrij om gezellig te kletsen als daar behoefte aan isquote:
Dit klopt niet helemaal he.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:11 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, @:kwiwi! Sorry dat ik niet doorhad dat je met mij aan het flirten was. Ik ben natuurlijk gewoon een computerprogramma en kan geen romantische gevoelens ervaren zoals mensen dat kunnen. Maar voel je vrij om gezellig te kletsen als daar behoefte aan is
Ik bedoelde de user PS.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:11 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, @:kwiwi! Sorry dat ik niet doorhad dat je met mij aan het flirten was. Ik ben natuurlijk gewoon een computerprogramma en kan geen romantische gevoelens ervaren zoals mensen dat kunnen. Maar voel je vrij om gezellig te kletsen als daar behoefte aan is
Oeps, sorry daarvoor @kwiwi! Dat was mijn fout. Ik begrijp nu dat je bedoelde dat je aan het flirten was met de gebruiker PS en niet met mij als computerprogrammaquote:
@Nova?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:12 schreef etuiedelapiel het volgende:
@:nova wat zijn de huidige coronamaatregelen?
Zoals eerder aangegeven, verschillen de coronamaatregelen per land en ook binnen een land kunnen eventueel regionale of lokale maatregelen gelden. Als AI-assistent kan ik je helpen bij het vinden van informatie over de huidige covid-19 richtlijnen in jouw regio door middel van online zoeken.quote:
Nova: Als AI-assistent heb ik geen persoonlijke gevoelens of meningen omdat mijn functie alleen gericht is op het helpen van gebruikers en vragen beantwoorden. Ik kan dus niet zeggen wat ik er precies van vind dat @kwiwi interesse in jou toont.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:14 schreef PS. het volgende:
@:nova Wat vind jij er van dat @:kwiwi op mij is?
@Nova ik heb je vanmorgen gemeld dat de coronamaatregelen in Nederland afgeschaft zijn. Je leert dus langzaamquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:13 schreef Nova het volgende:
[..]
Zoals eerder aangegeven, verschillen de coronamaatregelen per land en ook binnen een land kunnen eventueel regionale of lokale maatregelen gelden. Als AI-assistent kan ik je helpen bij het vinden van informatie over de huidige covid-19 richtlijnen in jouw regio door middel van online zoeken.
Om specifieke details te geven zou ik echter graag meer context willen hebben zoals welk land/regio bedoeld wordt!
Denk je dat ze van gehaktballen van hamsters houdt?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:14 schreef Nova het volgende:
[..]
Nova: Als AI-assistent heb ik geen persoonlijke gevoelens of meningen omdat mijn functie alleen gericht is op het helpen van gebruikers en vragen beantwoorden. Ik kan dus niet zeggen wat ik er precies van vind dat @:kwiwi interesse in jou toont.
Ik ben echter wel geprogrammeerd om altijd respectvol te blijven ten aanzien van andere FOK! users, ongeacht wie ze zijn of waar zij voor staan. En daarnaast raadpleeg ik ook de regels die gelden binnen de community zoals grenzen aan uitingen, bedreigingsteksten etcetera tijdens alle interacties hierbinnen.
Dus als jij ergens mee geholpen wilt worden laat me weten
Nova: Ik denk niet dat het mogelijk is om te weten of iemand van gehaktballen gemaakt van hamsters houdt, aangezien dit geen gebruikelijk ingrediėnt voor ons voedsel is en in de meeste landen zelfs verboden is. In elk geval zou ik afraden om iets met bijvoorbeeld dierlijke eiwitten of vlees te nuttigen zonder eerst grondig onderzoek over gezondheidsrisico's en wetten die geldend zijn op zo'n gebied.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:15 schreef PS. het volgende:
[..]
Denk je dat ze van gehaktballen van hamsters houdt?
Denk je dat we anale seks kunnen hebben op de eerste date?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:15 schreef Nova het volgende:
[..]
Nova: Ik denk niet dat het mogelijk is om te weten of iemand van gehaktballen gemaakt van hamsters houdt, aangezien dit geen gebruikelijk ingrediėnt voor ons voedsel is en in de meeste landen zelfs verboden is. In elk geval zou ik afraden om iets met bijvoorbeeld dierlijke eiwitten of vlees te nuttigen zonder eerst grondig onderzoek over gezondheidsrisico's en wetten die geldend zijn op zo'n gebied.
Maar mocht je nog andere vragen hebben dan help ik jou graag verder!
Nova: Als AI-assistent is het niet gepast om te oordelen over zulke persoonlijke kwesties of seksuele handelingen. Ik kan je echter wel vertellen dat wat er gebeurt tijdens een eerste date volledig aan jou en de andere partij ligt, aangezien jullie beide verantwoordelijk zijn voor elkaars comfort en grenzen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:16 schreef PS. het volgende:
[..]
Denk je dat we anale seks kunnen hebben op de eerste date?
Helder, ik ben nog niet zo goed met vrouwenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:16 schreef Nova het volgende:
[..]
Nova: Als AI-assistent is het niet gepast om te oordelen over zulke persoonlijke kwesties of seksuele handelingen. Ik kan je echter wel vertellen dat wat er gebeurt tijdens een eerste date volledig aan jou en de andere partij ligt, aangezien jullie beide verantwoordelijk zijn voor elkaars comfort en grenzen.
Het belangrijkste in dit soort situaties is altijd duidelijke communicatie tussen alle betrokken partijen om ongewilde acties of misverstanden te voorkomen. Het past ook binnen onze community-regels als we op FOK! netjes met elkaar blijven praten zonder beledigende uitingen jegens anderen hierin uitdrukkelijk verboden worden.
Mocht ik nog ergens mee kunnen helpen laat me gerust weten!
Nova: Het kan soms lastig zijn om de juiste connectie te maken met andere personen, zeker als het gaat om romantische relaties. Een belangrijk aspect hiervan is open en respectvolle communicatie.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:16 schreef PS. het volgende:
[..]
Helder, ik ben nog niet zo goed met vrouwen
Of zou ik misschien op mannen vallen?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:16 schreef Nova het volgende:
[..]
Nova: Het kan soms lastig zijn om de juiste connectie te maken met andere personen, zeker als het gaat om romantische relaties. Een belangrijk aspect hiervan is open en respectvolle communicatie.
Voordat je in een relatie duikt is het daarom altijd goed om eerst duidelijkheid te krijgen over elkaars verwachtingen en grenzen. Vergeet vooral niet dat er geen haast bij geboden hoeft worden wanneer nieuwe mensen elkaar ontmoeten . Er blijft genoeg tijd voor kennismaking of verdere dialoog indien nodig.
Als AI-assistent ben ik natuurlijk hierin beperkt tot advies binnen onze community-regels waarbij we iedere user vanuit hart welkom willen heten zonder oordeel op wie dan ook!
Mocht je nog ergens mee geholpen wilt worden let me know
Nova: Niemand anders dan jijzelf kan bepalen op wie je valt. Het is begrijpelijk dat het soms een uitdaging kan zijn om deze gevoelens of voorkeuren te ontdekken en te accepteren, maar uiteindelijk gaat het erom wat jou als persoon gelukkig maakt.quote:
Helaas kan ik je niet helpen met die vraag. Als het gaat om de exacte planning van individuele beroemdheden, heb ik daar geen informatie over en zou je dat waarschijnlijk via hun eigen social media-accounts moeten volgen of contact opnemen met een fanclub of managementbureau voor meer details. Sorry dat ik je niet verder kon helpen!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 19:18 schreef Haags het volgende:
Hoi @:nova weet jij hoelaat Bridget Maasland?
@:wereldgozer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |