Dat is erg indirect en telt niet als 'betaalde seks', tenzij het betalen van dat drankje er 100% voor zorgen dat je daarna seks zou krijgen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:01 schreef damsco het volgende:
Heb wel eens het drankje betaald voor de vrouw.
Nog nooit een hoer bezocht. Jij?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:05 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Dat is erg indirect en telt niet als 'betaalde seks', tenzij het betalen van dat drankje er 100% voor zorgen dat je daarna seks zou krijgen.
Herhalingsgevaar?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:04 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Vorige week Elena nog gepakt voor 50 euro in Duitsland HEERLIJK
Volgens jou poll is het onmogelijk dat vrouwen voor seks zouden kunnen betalen?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:01 schreef Centenbak het volgende:
Even checken hoeveel hoerenlopers op fok zitten.
En degenen die het weleens doen, is betaalde (professionele) seks beter dan met een doorsnee vrouw?
[poll=5342]
Nee, ze mogen alleen niet meedoen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:24 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Volgens jou poll is het onmogelijk dat vrouwen voor seks zouden kunnen betalen?
Ooit was ik met collega's een dag in Amsterdam en gingen we over de wallen waar ik 10 (!) Minuten heb moeten wachten op een collega. Terwijl ik wachtte klopte er een prostituee op het raam voor mij wat ik niet had verwacht. Vrouwen mogen er dus net zo goed naar binnen. Wat mij ook is bijgebleven is dat er een rat op straat lag. Ook in de escape heb ik kakkerlakken zien lopen. Vind Amsterdam een smerige stad.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:24 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Volgens jou poll is het onmogelijk dat vrouwen voor seks zouden kunnen betalen?
en nu?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:51 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar ben er wel nieuwsgierig naar. Alleen durf het nooit te doen.
Voor veel (jonge)mannen is het vaak een eenmalig iets en als vrijgezel is er niets mis mee. Heb het destijds regelmatig gedaan. Maar in “mijn tijd” stonden er geen dames uit het Oostblok. Sterker, het ijzeren gordijn bestond nog gewoon. Gewoon ff batsen bij “Rooie Nel” dus. Is al 35 jaar geleden maar ben er eigenlijk niet écht trots op….quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:17 schreef Misrer1972 het volgende:
Ik heb ooit 1 keer betaalde seks gedaan met een prostitué, was heerlijk. Ze had grote borsten, maar had veel ervaring met seks. Een uurtje kost wel 150 euro. Maar vond het niks om weer betaalde seks te doen. Verder ging ik toen weer op zoek naar seksdate die gratis was, blijf ik ook doen.
Ok, snap ik. Maar nu zijn er wel veel Oost-Europese meiden die betaalde seks doen met een man die er voor betalen. Echter heb ik wel een zwak voor Oekraïense vrouwen die blond zijn en jong.... en zeker tijdens mijn vroegere vakantie in Turkije heb een vrouw uit Oekraïne ontmoet... ze was bloedmooi en we praatten met elkaar in het Engels. Ik was een beetje smoorverliefd op haar, wat was ze verademing vooral haar karakter en gemoedrust die ze had. Ze had blond haar en ze was zo supervriendelijk.... Ik zal haar echt niet vergeten. Ja, ik wou ook seks met haar, maar hebben we toch niet gedaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:57 schreef Bins het volgende:
[..]
Voor veel (jonge)mannen is het vaak een eenmalig iets en als vrijgezel is er niets mis mee. Heb het destijds regelmatig gedaan. Maar in “mijn tijd” stonden er geen dames uit het Oostblok. Sterker, het ijzeren gordijn bestond nog gewoon. Gewoon ff batsen bij “Rooie Nel” dus. Is al 35 jaar geleden maar ben er eigenlijk niet écht trots op….
Precies, als een vrouw vraagt doe je het. Maar niet alle hoeren wil een penis in haar mond hebben om te pijpen, dat is haar keuze, moeten we ook respecteren. Als een hoer meer dan een pijpbeurt wil moet je meer dokken voor meer euro's dan 100 euro, voor voorspel en seks moment. Ligt er aan wat een hoer en de klant willen, maar is vaak wel persoonlijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:18 schreef Halcon het volgende:
Ja, ik vind het wel makkelijk.
Voor 50 of 100 euro of hoeveel je ook stuk slaat, heb je geen gezeur en gezanik. En kan het gewoon zo krijgen als ik wil. Als ik gewoon ff goed gepijpt wil worden door een geile slet, dan kan dat. Hoef ook niet allerlei zeikverhalen aan te horen en zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |