Heel vriendelijk, dankuwel!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook gemist, misschien is het te zien op het 2e filmpje van hoempah? Daar zit Babette op de praatbank buiten met Isaac. Ik heb het niet gezien, maar zoek het nu niet om zolang Babette te horen.
De man die woont met 100 camera's om toezicht te houden, en de kijkers uitmaakt voor begeleid wonen.quote:
Ja die was kort geleden nog te zien toen hij met Isaac en Eunice buiten aan het boksen wasquote:
dat gedoe met ice is volgens mij hier compleet verkeerd opgevat. Ze noemde de 6 of 7 mensen op waarvan ze zeker is dat die met hun mee zijn. Jeff en Kim doen hun eigen ding maar meestal wel in hun voordeel en Marciano is na het vertrek van Martin een beetje zwevend daarom rekende zij hem niet mee.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:17 schreef puzziepie het volgende:
Wat ik nog vreemder vond is dat Babs gisteren tegen Morrie vertelde over haar klik met Marciano , dat Leila dat vanaf het begin al zag , dat Marciano Babs in het prille begin had gevraagd of zij een bondje met hem wilde, maar dat ze afstand had genomen toen hij wat met Kim kreeg.
En dan later dat gedoe met Ice waar ze Marciano vervolgens eigenlijk al uitsluit
Gemistquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja die was kort geleden nog te zien toen hij met Isaac en Eunice buiten aan het boksen was
Okay dat kan ,maar dan nog klopt er geen reet vanquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:21 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
dat gedoe met ice is volgens mij hier compleet verkeerd opgevat. Ze noemde de 6 of 7 mensen op waarvan ze zeker is dat die met hun mee zijn. Jeff en Kim doen hun eigen ding maar meestal wel in hun voordeel en Marciano is na het vertrek van Martin een beetje zwevend daarom rekende zij hem niet mee.
Naar Berend, ik zag het. Ik miste Martin op de presentielijst.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:22 schreef FreshFruit het volgende:
Gaat er hier iemand naar de meet & greet?
Huh?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:24 schreef engine het volgende:
Er komt een net over het hele terrein?wat gezellig
Tegen tennisballen zeker.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:24 schreef engine het volgende:
Er komt een net over het hele terrein?wat gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |