Die is slimmer (boerenslimheid?) dan menigeen denkt, ze houdt zich zo graag dom, dat is veel makkelijker!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
[..]Helder!
Ze is gehaaid zat, dat zie ik, maar of ze er slim genoeg voor is betwijfel ik
SPOILER: eindresultaat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dat is Zoequote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hm volgens mij op een andere manier, zij noemt naam en toenaam, weet door bepaalde opmerkingen anderen te laten denken dat ze aan hun kant staat, maar door de namen te noemen (zoals die van Wendy) probeert ze constant tussen vriendschappen in te komen, dingen kapot te maken.
Ze heeft haar bek vol over Jeffrey nomineren, maar oh wat is ze lief en aardig tegen hem en Kim.... om 5 minuten later weer heel schamper over ze te doen, meestal op een fluistertoon
Ja, dat zou ik ook wel willen weten.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:55 schreef Judiwi het volgende:
Wat heeft Babet over Marciano gezegd. Helaas gemist. Was het negatief
Nee vreselijkquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:07 schreef engine het volgende:
Mirthe wordt een soort kunstwerk. Vind er niks aan.
Sas haar muil is anders Trashy genoegquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:10 schreef Hoempah het volgende:
Sasha wilt trashy zijn. Wanda zegt dat Bern dan de hele tijd met een .... rond loopt.
Ook gemist, misschien is het te zien op het 2e filmpje van hoempah? Daar zit Babette op de praatbank buiten met Isaac. Ik heb het niet gezien, maar zoek het nu niet om zolang Babette te horen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:58 schreef Harry het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook wel willen weten.
Ik heb nergens gelezen dat 'dat en daarom' Babette naar Marciano een mes in de rug gestoken heeft.
Ik zou zeggen op k4 zijn ze met vuilniszakken kleding aan het maken. Ze moet daar even kijken.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sas haar muil is anders Trashy genoeg
Het was heel fout , maar vooral de manier waaropquote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook gemist, misschien is het te zien op het 2e filmpje van hoempah? Daar zit Babette op de praatbank buiten met Isaac. Ik heb het niet gezien, maar zoek het nu niet om zolang Babette te horen.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook veel te groot, misschien beter boterhamzakjes te gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |