maar er is wel bier , en straks nog andere drankquote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:24 schreef Dotteke het volgende:
Brood is hard Maar gelukkig staan er schaaltjes met olie om het in te dippen
Ja kan je zien wat belangrijker isquote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
maar er is wel bier , en straks nog andere drank
rupi is toch zo een goede manager ..............................notquote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan je zien wat belangrijker is![]()
Droog hard brood met pindakaas of olie of alcohol
Ik vind rupi best een goede manager tot nu toequote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:35 schreef cinsan het volgende:
[..]
rupi is toch zo een goede manager ..............................not
Met het weinige geld dat ie had kan ie ook niet veel inkopen en boodschappen komen pas tussen 16.00 en 19.00quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind rupi best een goede manager tot nu toe
Oja dat was het waarvoor de dresscode sletterig was inderdaad.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dacht dat hij ook een clubavond wilde
Met gogo dansers
Zag hem gisteren met Babette en Wendy stiekem onder tafel liggen zuipenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:35 schreef cinsan het volgende:
[..]
Wanneer is dat dan?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dacht dat hij ook een clubavond wilde
Met gogo dansers
Gister zat Esther tegen Janet te zeiken over anderen en toen zei ze tegen Janet dat ze dat alleen met haar deed ,jaja.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:17 schreef pingu66 het volgende:
JW en Esther en Erik weer zeiken over anderen.
tot nu toe heeft haast elke manager stiekem gezopen op het kantoorquote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag hem gisteren met Babette en Wendy stiekem onder tafel liggen zuipen
Ja, dat heeft hij zekers.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:52 schreef Verida het volgende:
[..]
tot nu toe heeft haast elke manager stiekem gezopen op het kantoor
wat dat betreft heeft Jeff een heel goed voorbeeld gegeven..
Vind het ondanks dat de leukste dame die daar rondlooptquote:
Ik zie nog JW daar zich klem zuipen aan het bier (en Jeff aan de wijn). En dan nu commentaar hebben op Rupi ( dat de een meer krijgt dan de ander)quote:
Daar is ook genoeg commentaar op geweestquote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik zie nog JW daar zich klem zuipen aan het bier (en Jeff aan de wijn). En dan nu commentaar hebben op Rupi ( dat de een meer krijgt dan de ander)
Het speelt toch nu ook dat JW commentaar heeft op Rupi?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is ook genoeg commentaar op geweest
Wat nu speelt is Rupert dat was gisteren avond te zien
Er is ook its tussen Kenzi en Mirthe volgens mij , zit niet goedquote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe nog steeds over die kamerwissel? Is daar al dagen over bezig, maar totaal niet van toepassing nog.
Daar hadden wij het helemaal niet over. We hadden het over Rupert als managerquote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Het speelt toch nu ook dat JW commentaar heeft op Rupi?
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:35 schreef cinsan het volgende:
[..]
Zie de naam van JW er niet eens in voorkomenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag hem gisteren met Babette en Wendy stiekem onder tafel liggen zuipen
Toch snap ik dat wel. Dadelijk moet het verdeeld worden en regelen de schreeuwerds het wel even in een uurtje tijd en dan is het achteraf van "waarom heb je niks gezegd".quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe nog steeds over die kamerwissel? Is daar al dagen over bezig, maar totaal niet van toepassing nog.
Er zijn wat dingen voorgevallen tussen die tweequote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:17 schreef engine het volgende:
Zijn Mirthe en Kenzi nu in een soort strijd over een slaapkamer positie die binnenkort verdeeld moet worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |