Ze hebben om en om corvee wat schoonmaken en afwassen betreftquote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:59 schreef greysbones het volgende:
Erik is alweer aan het knippen
Die zie je eigenlijk nooit wat doen in de keuken
Burning man party?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:20 schreef Dotteke het volgende:
O vanavond weer een party?
Erik heeft er geen zin in maar hij ziet wel
Het zijn niet zijn soort activiteiten.
Niet iedereen vind iedere activiteit leuk zegt hij
Waar is dat dan voor ?quote:
Iets met vuur??quote:
Nou ja heb gewoon party in de agenda gezet is ook voldoendequote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iets met vuur??
Geen idee dot
Het is een Rupie ding
Kan ook zijn dat ik het fout hebquote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:27 schreef schizolientje het volgende:
Een festival in de woestijn waar kunstwerken gemaakt worden van hout, veel bands en dan als laatste wordt de hele boel in brand gestoken. Maar hoe ze dat hier willen organiseren ??????? https://burningman.org/
nee is burning man ze ging vuur maken nadien gaan rupi en imma in de kas slapenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ik het fout heb
Ze hebben het daar wel over gehad
Dat ik het verkeerd begrepen heb
Thnxquote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee is burning man ze ging vuur maken nadien gaan rupi en imma in de kas slapen
En ze had Mirthe haar bed beloofd,dan ging zij wel voor Mirthe naar kamer 1,( boven JW)quote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:19 schreef Dotteke het volgende:
Esther eet droog brood zo te zien
Erik en Esther maakt het niet uit wie er bij hun op de kamer gaat slapen
"Wie ben ik om te zeggen jij mag, niet maar jij wel", zegt Esther
Dat was dan niet het "feestje" waar Rupert van zei dat de dresscode sletterig moest zijn zeker?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:27 schreef schizolientje het volgende:
Een festival in de woestijn waar kunstwerken gemaakt worden van hout, veel bands en dan als laatste wordt de hele boel in brand gestoken. Maar hoe ze dat hier willen organiseren ??????? https://burningman.org/
JW is een ouwe friemelaar van huis uit, dus vandaar....quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:14 schreef pingu66 het volgende:
Wat zit JW weer te friemelen aan Esther?
En dagen ervoor te tongen met Eunice. Wie houdt wie voor de gek?
Of welk script spelen ze?
Straks flipt Esther weer want ze kijk hem nog steeds aan alsof ze hem elk moment gaat bespringen
Proestquote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:19 schreef Dotteke het volgende:
If you leave me now zingt Wanda
Waarom zit dit steeds in mijn hoofd vraagt ze
Nee dacht dat hij ook een clubavond wildequote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:10 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Dat was dan niet het "feestje" waar Rupert van zei dat de dresscode sletterig moest zijn zeker?
En daar gaat ze weerquote:
Ik vraag me wel eens af wat ze daar in het water doenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En daar gaat ze weer
If you leave.........
Vind haar wel heel vrolijk vanmorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |