Ik vind Kenzy ook een heel onaangenaam persoonquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:45 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Hm nou ja, los daarvan heeft Zoe ook een enorme hekel aan Kenzy en Mirthe dus dat zal er ook mee te maken hebben.
Geen idee, Mirthe heeft ook een hekel aan een heleboel daar. Ze zoeken het maar lekker uit daarquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:45 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Hm nou ja, los daarvan heeft Zoe ook een enorme hekel aan Kenzy en Mirthe dus dat zal er ook mee te maken hebben.
Vanmiddagquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:39 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ja daar meent ze geen fuck van want ze hebben al lang gezegd dat ze Marciano en Isaac op die kamer willen. Zo vals als de neten dat kreng.
Niemand wil Kenzy op de kamer omdat ze zo vroeg wil slapen en lang in bed ligtquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Kenzy ook een heel onaangenaam persoon
En zo'n arrogante houding heeft waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niemand wil Kenzy op de kamer omdat ze zo vroeg wil slapen en lang in bed ligt
Vind het ook een vreselijke griet, geen type waar ik mee overweg zou kunnen. Mirthe vindt wel snel dat ze tekort gedaan wordt en klaagt daar veel over. Jammerquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zo'n arrogante houding heeft waarschijnlijk.
Mirthe heeft Calimerogedragquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind het ook een vreselijke griet, geen type waar ik mee overweg zou kunnen. Mirthe vindt wel snel dat ze tekort gedaan wordt en klaagt daar veel over. Jammer
Blablaquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:51 schreef Deisyy het volgende:
Eunice: Misschien ben ik degene die verandering in de politici gaat brengen.
Ze wil positieve vibes brengen, niet van yo yo, maar wel positief.
als dat nou nog eens echt een pooierjas wasquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die pooierjas doet wel z'n naam aan
Calimero gedrag, ze komt uit Almelo en daar noemen ze de voetbalclub Heracles Calimero;squote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mirthe heeft Calimerogedrag
Onenigheidje tussen Mirthe en Kenzy?
Met haar vieze onderbroeken.quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Calimero gedrag, ze komt uit Almelo en daar noemen ze de voetbalclub Heracles Calimero;s![]()
![]()
Daar was gisteren een gesprek over, iets met afscheiding.quote:
Gatverdamme, ruimt ze die niet op? Of zat Mirthe er aan te ruiken, die ruikt toch overal aanquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar was gisteren een gesprek over, iets met afscheiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |