je kunt je ook op je kamer terugtrekken, roddelen, je moet op die kamer als je moet wachten op een proef enz.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een gezeur over die kamers zeg. Je slaapt er alleen maar
Esther niet hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een gezeur over die kamers zeg. Je slaapt er alleen maar
Er zijn er wel meer van kamer 3 ( die leeg moet ) die naar kamer 2 willen en die hebben voorrang. Haar eigen Kenzy bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:37 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe wil heel graag naar twee maar dat mag blijkbaar niet, Zoe en Babs willen haar zeker niet op de kamer
Echt?!quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:39 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ja daar meent ze geen fuck van want ze hebben al lang gezegd dat ze Marciano en Isaac op die kamer willen. Zo vals als de neten dat kreng.
Ja echt. Volgens mij hebben ze zelfs expliciet gezegd dat ze Mirthe er niet bij willen maar daar ben ik niet helemaal zeker van.quote:
Dat verhaal ken ik niet, maar dat zal ik gemist hebben.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:41 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ja echt. Volgens mij hebben ze zelfs expliciet gezegd dat ze Mirthe er niet bij willen maar daar ben ik niet helemaal zeker van.
Er zit wel meer achterquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:41 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ja echt. Volgens mij hebben ze zelfs expliciet gezegd dat ze Mirthe er niet bij willen maar daar ben ik niet helemaal zeker van.
Die pooierjas doet wel z'n naam aanquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:41 schreef puzziepie het volgende:
Echt hoor
Zo zorgzaam als Sas is
[ afbeelding ]
Omdat ze zoveel troep maakt en niet opruimt, Zoe kan daar niet tegen, die wil dat alles netjes isquote:
Ohja, dat was het.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat ze zoveel troep maakt en niet opruimt, Zoe kan daar niet tegen, die wil dat alles netjes is
En je krijgt Kenzy er ook nog bijquote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat ze zoveel troep maakt en niet opruimt, Zoe kan daar niet tegen, die wil dat alles netjes is
Hm nou ja, los daarvan heeft Zoe ook een enorme hekel aan Kenzy en Mirthe dus dat zal er ook mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 22:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
2 uitersten bij elkaar snap wel dat dat dan kan gaan botsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |