Ga er even voor zittenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:09 schreef Deisyy het volgende:
Erik en Mirthe gaan wandelen, ze gaan het over de kleine dingen waar ze zich allebei irriteren.
Ja eens...maar aan de andere kant...niet begrijpen dat hij gewoon graag een eigen haakje heeftquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die man is gek, als er iemand iets op zijn haakje hangt, gooit hij het inde kast bij de gevonden voorwerpen![]()
Beetje verliefd nog mssn?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:11 schreef engine het volgende:
Het is wel grappig dat Erik ook wel weer heel makkelijk smelt voor Mirthe.
Verliefd denk ik niet maar hij heeft wel een zwak voor Mirthe denk ik.quote:
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:12 schreef engine het volgende:
[..]
Verliefd denk ik niet maar hij heeft wel een zwak voor Mirthe denk ik.
Waar moet hij het anders laten???quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die man is gek, als er iemand iets op zijn haakje hangt, gooit hij het inde kast bij de gevonden voorwerpen![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:16 schreef IkFok het volgende:
Esther tegen JW: Ik hou van jou he. Alleen hier binnen niet buiten he
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:16 schreef IkFok het volgende:
Esther tegen JW: Ik hou van jou he. Alleen hier binnen niet buiten he
Paltrowquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan past ze prima bij Mirthie , die ruikt na drie dagen niet wassen nog zo lekkerrrr .. je kan zo verder likken
Denk aan de de lucht van de kutkaars van Gwyneth zoiets
Ze is niet de enige hoor die bezig is met de kamerverdeling....quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe maakt al problemen over wie waar komt na de volgende eliminatie, ze weet nog niet eens wie er uit gaat, mssn zij zelf wel
Ik vind het ook volkomen logisch dat ze er mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:22 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze is niet de enige hoor die bezig is met de kamerverdeling....
Loting zou wel het leukst zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het ook volkomen logisch dat ze er mee bezig zijn.
Een hele nieuwe verdeling, desnoods met loodjes, zou goed zijn voor de dynamiek denk ik
Klefstherquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:36 schreef schizolientje het volgende:
Wat kleeft Esther toch met de dag erger. Eunice zie je al een tijdje niet meer in de buurt van Jan Willem
Maar JW is ook wel een ontzettend slappe zak, die laat het ook allemaal maar weer gebeuren.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:38 schreef schizolientje het volgende:
[..]
tja, hoe ver kun je jezelf vernederen,
Eunice kruipt stiekem achter t muurtje met jw als niemand t zietquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:36 schreef schizolientje het volgende:
Wat kleeft Esther toch met de dag erger. Eunice zie je al een tijdje niet meer in de buurt van Jan Willem
Benieuwd of het in de uitzending komtquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:40 schreef woxxel het volgende:
[..]
Eunice kruipt stiekem achter t muurtje met jw als niemand t ziet
t is ook makkelijk, zijn natje en droogje wordt achter zijn kont gebracht, alles wordt weer opgeruimd achter zijn kont en hij drinkt met zijn biertjes alles lekker wegquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar JW is ook wel een ontzettend slappe zak, die laat het ook allemaal maar weer gebeuren.
Dan heb je wel gelijk die kamerwissel te pakkenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:40 schreef D. het volgende:
Erik zegt dat het gebruik van zijn haakje pesten is, en dat pesten kan leiden tot stress en zelfs zelfdoding
Bedoeld hij Esther niet???quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik vindt het flirtgedrag van Eunice tegen JW erg opvallend worden en ze dringt zich aan JW op
Nee ze hebben het over Eunicequote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik vindthet flirtgedrag van Eunice ook gênant voor haar kinderenquote:
dit dusquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:54 schreef woxxel het volgende:
Wat een gezeur dat ze daar zo genieten. Ik geloof er niks van . Ze zijn er allemaal voor t geld
Je bent een geluksvogel als je uiteindelijk wint dus als je gefixeerd bent op die prijzenpot dan ga je bedrogen uitkomenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:54 schreef woxxel het volgende:
Wat een gezeur dat ze daar zo genieten. Ik geloof er niks van . Ze zijn er allemaal voor t geld
In ieder geval 20 mensen jaquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je bent een geluksvogel als je uiteindelijk wint dus als je gefixeerd bent op die prijzenpot dan ga je bedrogen uitkomen
de febo beslist wie wintquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je hebt geen enkele controle erover
Ik vind het een gezellig mens, ze hoeft van mij nog niet weg, er zijn er een heleboel dan van mij eerder mogen gaanquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:57 schreef woxxel het volgende:
Geluid van moraima. Zeg maar rustig gekrijs. Die mag als eerste naar huis van mij
Zo wil ik het niet stellen maar (grote) invloed hebben ze zeer zekerquote:
Ze mag er genoeg meenemen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind het een gezellig mens, ze hoeft van mij nog niet weg, er zijn er een heleboel dan van mij eerder mogen gaan
Ze willen niet dat de smaakmakers te snel naar huis gaan, dat zou ten koste gaan van de kijkcijfers, dus ik denk dat daar niet op gestemd mag wordenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zo wil ik het niet stellen maar (grote) invloed hebben ze zeer zeker
Op kamer 1 zijn ze ook nog allemaal aan het praten, liever dat dan die 2 in de kasquote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:03 schreef Flow3r het volgende:
Erik gaat tanden poetsen en zo naar bed
Schakel dan maar over naar de kas waar Isaac en Eunice nog zitten
zolang ze maar wakkere mensen filmen en niet Erik naar bed gaan volgen terwijl er nog anderen wakker zijnquote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Op kamer 1 zijn ze ook nog allemaal aan het praten, liever dat dan die 2 in de kas
Jinxed itquote:Op zaterdag 18 maart 2023 00:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zolang ze maar wakkere mensen filmen en niet Erik naar bed gaan volgen terwijl er nog anderen wakker zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |