Ga er even voor zittenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:09 schreef Deisyy het volgende:
Erik en Mirthe gaan wandelen, ze gaan het over de kleine dingen waar ze zich allebei irriteren.
Ja eens...maar aan de andere kant...niet begrijpen dat hij gewoon graag een eigen haakje heeftquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die man is gek, als er iemand iets op zijn haakje hangt, gooit hij het inde kast bij de gevonden voorwerpen![]()
Beetje verliefd nog mssn?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:11 schreef engine het volgende:
Het is wel grappig dat Erik ook wel weer heel makkelijk smelt voor Mirthe.
Verliefd denk ik niet maar hij heeft wel een zwak voor Mirthe denk ik.quote:
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:12 schreef engine het volgende:
[..]
Verliefd denk ik niet maar hij heeft wel een zwak voor Mirthe denk ik.
Waar moet hij het anders laten???quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die man is gek, als er iemand iets op zijn haakje hangt, gooit hij het inde kast bij de gevonden voorwerpen![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:16 schreef IkFok het volgende:
Esther tegen JW: Ik hou van jou he. Alleen hier binnen niet buiten he
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:16 schreef IkFok het volgende:
Esther tegen JW: Ik hou van jou he. Alleen hier binnen niet buiten he
Paltrowquote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan past ze prima bij Mirthie , die ruikt na drie dagen niet wassen nog zo lekkerrrr .. je kan zo verder likken
Denk aan de de lucht van de kutkaars van Gwyneth zoiets
Ze is niet de enige hoor die bezig is met de kamerverdeling....quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe maakt al problemen over wie waar komt na de volgende eliminatie, ze weet nog niet eens wie er uit gaat, mssn zij zelf wel
Ik vind het ook volkomen logisch dat ze er mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:22 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze is niet de enige hoor die bezig is met de kamerverdeling....
Loting zou wel het leukst zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 23:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het ook volkomen logisch dat ze er mee bezig zijn.
Een hele nieuwe verdeling, desnoods met loodjes, zou goed zijn voor de dynamiek denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |