Die staan hier echt in bijna ieder cafe/bar nog gewoon op tafelquote:
En ze braken afquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:28 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Die dingen waren zo fucking klein, je was ze steeds kwijt.
Wilhelminaparkquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Voetpad verkeersbord, stond ook wel bekend als het kinderlokkerverkeersbord.
Dit zijn kastdeursleutels, achterdeuren hadden vaak nog wel vier klavieren. Met een klein beetje ervaring ook met twee paperclips te openen trouwens.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:56 schreef nomina het volgende:
Zouden er tegenwoordig nog veel achterdeuren met dit soort sleutels zijn?
Ik had er vroeger een en erg nauwkeurig waren ze niet. Er wilden nogal eens verschillende sleutels op hetzelfde slot passen.
[ afbeelding ]
Nee, Brood is in 2001 van die flat gesprongen.quote:
Majoor Bosshardt overleed in 2007quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:55 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Nee, Brood is in 2001 van die flat gesprongen.
Hij keek omhoog om nog voor de laatste keer onder een rokje te kunnen kijken had ie eerder ooit beweerd.
Ken ik nietquote:
Ik weet nog dat er een actie was. Je kreeg zo'n sleuteltje ergens bij en als hij paste op een fiets bij de fietsenmaker dan mocht je die fiets meenemen. Natuurlijk paste geen enkele sleutel.quote:
Die waren lekker, zo lekker dat mijn maag is leeg leeg gepompt Ja ze stonden hoog maar ik had een aardige stellage gemaakt met stoel en nog wat. Gelukkig was ik eerlijk toen mijn moeder het lege potje vond. Ja alles opgegetenquote:
Dan heb je geluk gehad dat ze op tijd je maag leeg konden pompen. Dat laatste is geen lolletje slang via je mond in je maag brr. Hebben ze je nog een nacht in het ziekenhuis gehouden ?quote:Op zondag 28 mei 2023 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Die waren lekker, zo lekker dat mijn maag is leeg leeg gepompt Ja ze stonden hoog maar ik had een aardige stellage gemaakt met stoel en nog wat. Gelukkig was ik eerlijk toen mijn moeder het lege potje vond. Ja alles opgegeten
Ik heb daar geen herinnering aan ik was 3 ofzo.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:38 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehad dat ze op tijd je maag leeg konden pompen. Dat laatste is geen lolletje slang via je mond in je maag brr. Hebben ze je nog een nacht in het ziekenhuis gehouden ?
Je moeder vast wél.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb daar geen herinnering aan ik was 3 ofzo.
Ja die wel die schrok zich de pleuris maar die had de klim stellage ook gezien. Maar ik weet er zelf niks meer van, behalve dat ze lekker warenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |