Ook dit model? Die mag al 40 jaar niet meer verhandeld worden.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:27 schreef flipsen het volgende:
Hier worden die nog aan de lopende band verkocht en ik heb er meerdere in gebruiik, niet verder vertellen
Tegenwoordig heb je andere variantenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 16:20 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Niet geheel onterecht. Maar ik heb er nog wel eens ergens (niet in gebruik).
In Argentinië doen ze niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook dit model? Die mag al 40 jaar niet meer verhandeld worden.
Nee goh !!!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In Argentinië doen ze niet zo moeilijk
Waarom zouden ze?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In Argentinië doen ze niet zo moeilijk
Wat zijn dit?quote:
Misschien heet het merk anders, maar iets soortgelijks is nog wel te koop.quote:Op dinsdag 4 april 2023 23:48 schreef flipsen het volgende:
Ik zit net een zakje studentenhaver weg te werken en moest bij het uitzoeken van de rozijnen (want die vindt vrouwlief niet lekker) opeens aan dit topic denken
[ afbeelding ]
Of zijn die nog steeds te koop in NL?
Nog steeds ruimschoots te koop.quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:17 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets stond bij ons in de kast
Nog steeds te koop, precies dezelfde doosjes.quote:Op dinsdag 4 april 2023 23:48 schreef flipsen het volgende:
Ik zit net een zakje studentenhaver weg te werken en moest bij het uitzoeken van de rozijnen (want die vindt vrouwlief niet lekker) opeens aan dit topic denken
[ afbeelding ]
Of zijn die nog steeds te koop in NL?
Nee haarclipjes, dit zijn een haarspelden, die aan de linkerkant noemden wij haarschuifjes of pinnetjes. Die grotere werden gebruikt als je lang haar in een knot deed.quote:
Wat doe je in godsnaam met die bovenstequote:Op zaterdag 8 april 2023 18:46 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee haarclipjes, dit zijn een haarspelden, die aan de linkerkant noemden wij haarschuifjes of pinnetjes. Die grotere werden gebruikt als je lang haar in een knot deed.
[ afbeelding ]
Bedoel je de zwarte elastiekjes ? Dat lijkt mij duidelijk daarmee doe je je haar in een staart.quote:Op zaterdag 8 april 2023 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat doe je in godsnaam met die bovenste
Oh het lijkt me niet zo elastisch meer als dropquote:Op zaterdag 8 april 2023 18:49 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Bedoel je de zwarte elastiekjes ? Dat lijkt mij duidelijk daarmee doe je je haar in een staart.
Ze zien er idd wel raar uit, dat ben ik met je eens. Ook klein, iig niet iets van vroeger want toen had je de gewone bruine elastiekjes. Deze zijn mss om veel kleine vlechtjes te maken ?quote:Op zaterdag 8 april 2023 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh het lijkt me niet zo elastisch meer als drop
Mijn moeder draaide verknipte lakens in mijn haar voor pijpenkrullen. Dat deed zeer en je slaapt niet zo lekker.quote:Op zaterdag 8 april 2023 18:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ze zien er idd wel raar uit, dat ben ik met je eens. Ook klein, iig niet iets van vroeger want toen had je de gewone bruine elastiekjes. Deze zijn mss om veel kleine vlechtjes te maken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |