Babbel maakt wel goede reclame voor haar zelf en eventuele praktijk......notquote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:05 schreef Dotteke het volgende:
Moraima zegt al voor ze met iemand uit eten gaat zij niet betaald
De oma van Babette zei altijd waar broeken zijn hoeven rokken niet te betalen en zo denkt babette ook
Laat haar dan de broek maar aan hebben in huis..quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:05 schreef Dotteke het volgende:
Moraima zegt al voor ze met iemand uit eten gaat zij niet betaald
De oma van Babette zei altijd waar broeken zijn hoeven rokken niet te betalen en zo denkt babette ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Laat haar dan de broek maar aan hebben in huis..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het echt een hele rare uitspraak.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nee, ze zet zich niet goed op de kaart vind ikquote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Babbel maakt wel goede reclame voor haar zelf en eventuele praktijk......not
Het is wel een gezegde uit het jaar kruik.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het echt een hele rare uitspraak.
Ze praten al 4 maanden met hemquote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:12 schreef Ebinas het volgende:
SM wilde een date van Babet
Babet wilde het niet hardop zeggen.
Ik schrijf het wel op hoor
Ja, da's wel schrikken als je er zelf niet van bent.quote:
Ik vroeg mij ook al af of ik dat goed begreeoquote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:16 schreef Ebinas het volgende:
Huh? houdt Janet daarvan?
Omdat Bep zegt dat die jongen mss wat voor Janet is
Weet je laat maar.
Kwil het niet weten ook
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vroeg mij ook al af of ik dat goed begreeo
Daarom zit ze nu ook vastquote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:23 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb dingen gedaan in mijn leven wil je niet weten jongen, zegt Moraima
Diabeet begreep ik, maar toen kwam de volgende aanval en is ze even wegquote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:30 schreef Dotteke het volgende:
Laatste vriend van Moraima is overleden 3 jaar geleden aan corona
Irritant is dat steeds dat hoesten op de streamsquote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:30 schreef Ebinas het volgende:
Zoals Mora hoest dan zou ik 5 min bij moeten komen.
Ze is uitgehoest en hoppa gaat weer door
Zeker wetenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Irritant is dat steeds dat hoesten op de streams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |