Ik zie het, het lijkt er niet opquote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze zitten nu wel papier te knippen.
Denk omdat die bakken ook in papier worden gepakt bij de chinees
Die bakken lijken ijsbakken
Wel op allemaal even een boodschap schrijven hè.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:06 schreef Korak het volgende:
Ik ga straks 639 tennisballen over het hek schieten denk ik
Uitgespeld en ze moeten het dan in een goede volgorde leggenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel op allemaal even een boodschap schrijven hè.
Mooie eliminatieopdrachtquote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uitgespeld en ze moeten het dan in een goede volgorde leggen
Eerst hadden ze heel veel van die zwarte bakjes met doorzichtige deksels ( ooit van het Thaise eten wat ze gewonnen hadden) later kreeg iedereen zo'n bak met m&m gevuld.quote:
al dagen mee bezigquote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel op allemaal even een boodschap schrijven hè.
Dan heeft Isaac straks weer wat voor te lezen.quote:
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Sas moet haar fakking zeverbek eens dicht houden.
En nu over firstdates ze vinden dat de man moet betalen....quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:59 schreef puzziepie het volgende:
Morrie, Wen , Bep en Zoe hebben het over MAFS en dan vooral over dat koppel Arjen en Maurice en nog wat mislukte echtparen
Moeten ze dit jaar zien.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:59 schreef puzziepie het volgende:
Morrie, Wen , Bep en Zoe hebben het over MAFS en dan vooral over dat koppel Arjen en Maurice en nog wat mislukte echtparen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |