ja of nietquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja met,hoe kan het ook anders,Wendy!
Haar ( Zoë 's)recept wraps met gehakt en creme fraîche en avocado.
En nog een keer iets maar weet niet meer wat.
En Wendy meehelpen al een paar keer.
In ieder geval veel meer keer dan die hele Babbel.
Geen idee, vind het ook maar een raar iets.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:51 schreef Ebinas het volgende:
Ik begrijp niets van dat nephuwelijk.
Zit daar een gedachte achter.f
Of is het gewoon een tv-script?
Best welquote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, vind het ook maar een raar iets.
Vind het echt zo kleuterschool actiequote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Best wel
Hopelijk zijn we er snel van af
Zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:50 schreef Harry het volgende:
Wendy is al een paar dagen erg druk met die onbenullige bruiloft. Babette doet helemaal niets!
heeeeeeeeeeeeeeel raar iddquote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:51 schreef Ebinas het volgende:
Ik begrijp niets van dat nephuwelijk.
Zit daar een gedachte achter.f
Of is het gewoon een tv-script?
Och ja, je had een tijd terug zo'n programma 4, 5, ....jarigen etc.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het echt zo kleuterschool actie
nee ze gaan jw nu pranken. Het eten doen ze allemaal in bakjes en zetten ze in de sluis alsof het van de chinees komtquote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:52 schreef Ebinas het volgende:
Macaroni hoor ik rupi in de keuken zeggen.
En chinese tomatensoep.
Is het chineesvoorstel van JW van tafel geveegd?
Oh echt? da's dan wel weer grappig.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:56 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
nee ze gaan jw nu pranken. Het eten doen ze allemaal in bakjes en zetten ze in de sluis alsof het van de chinees komt
Ze hebben toch niets beters te doenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh echt? da's dan wel weer grappig.
Een werk ook zeg
Da's waar.quote:
De meeste vreten toch als zwijnen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Da's waar.
En bedacht me later ook dat het niet uitmaakt of ze het nu op borden doen of in die bakjes.
En waar halen ze die witte plastic zakken dan vandaan en die zwarte bakkies?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:57 schreef pingu66 het volgende:
Ze willen JW voor de gek houden en het eten in zwarte bakjes doen en dan in de sluis zetten en roepen JW het
van de chinees is er!!
Ze zitten nu wel papier te knippen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En waar halen ze die witte plastic zakken dan vandaan en die zwarte bakkies?
Dt zat ik dus net ook te denken. Maar dat zie ik al langer waar Rupert ook heen loopt Imadiddin loopt er achter aanquote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:03 schreef Harry het volgende:
Rondweg zielig on te zien, hoe slaafs Imadiddin achter Rupert aanloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |