Ging dat niet over dat hij naar de sluis liep voor de chinees?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:55 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ze vertelde over wat Jeff had gezien van JW, als dat zo is weet voor het slapen gaan heel de loods het
zoe coldeweijerquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ging dat niet over dat hij naar de sluis liep voor de chinees?
Ja als ZoË het weet weet binnen no time de hele loods het
Maar die ander was (ook) minderjarig neem ik aan?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Toen ik vier was speelde ik ook een keertje bruiloftje
Neequote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar die ander was (ook) minderjarig neem ik aan?
De condooms voor Jeff en Kim zijn in ieder geval weer binnenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:06 schreef Ebinas het volgende:
Er is bedrijvigheid in een kamer.
Gordijntje dicht
Jaja ze liggen lekker te huttekeyen... volgens Zoë..quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:18 schreef Kakadylo het volgende:
Volgens Rupi en Zoe worden die op dit moment zelfs gebruikt
Als die twee zometeen klaar zijn en door de loods wandelen moet je ze eigenlijk iets toeroepenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaja ze liggen lekker te huttekeyen... volgens Zoë..
Is een eerste levensbehoefte en gezond, niets mis meequote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:18 schreef Kakadylo het volgende:
Volgens Rupi en Zoe worden die op dit moment zelfs gebruikt
Dat lijkt me zo raar als je daarna terug komt in de loods... gevoel dat iedereen denkt.. zozo was het lekker..quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als die twee zometeen klaar zijn en door de loods wandelen moet je ze eigenlijk iets toeroepen
Moeten ze daar in die setting lekker zelf weten maar die beelden hoef ik niet op m'n netvlies te hebbenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is een eerste levensbehoefte en gezond, niets mis mee
Dat wil ik van niemand, maar de meeste mensen doen "het" nu eenmaalquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moeten ze lekker zelf weten maar die beelden hoef ik niet op m'n netvlies te hebben
Wat je hier omschrijft zag je dus zojuistquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo raar als je daarna terug komt in de loods... gevoel dat iedereen denkt.. zozo was het lekker..
Neuken is een eerste levensbehoefte ja?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is een eerste levensbehoefte en gezond, niets mis mee
Een instinct en anders gebeurd het wel door handwerk.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:28 schreef engine het volgende:
[..]
Neuken is een eerste levensbehoefte ja?
Oh ik snap het goed maar eerste levensbehoefte vind ik wat overdrevenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Een instinct en anders gebeurd het wel door handwerk.
quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:31 schreef danaqui het volgende:
JW tegen Esther " ik ga even met Eunice 3banden" dat hoofd van Esther gelijk![]()
Water is een eerste levensbehoeftequote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ik snap het goed maar eerste levensbehoefte vind ik wat overdreven
Lekker met je keu stotenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:31 schreef danaqui het volgende:
JW tegen Esther " ik ga even met Eunice 3banden" dat hoofd van Esther gelijk![]()
met uitzondering van erikquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat wil ik van niemand, maar de meeste mensen doen "het" nu eenmaal
ze mogen niet zomaar muziek draaien om te luisteren , muziek maken moeten ze hoofdtelefoon op, fotoboek wil marciano dacht op 7 aprilquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:44 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoorde op de achtergrond Rupert iets vertellen over de muziek die ze draaien en koptelefoon,. En marciano iets over een foto boek. `ik kreeg het niet goed mee omdat ik met wat anders bezig was. Iemand iets meegekregen?
Ze wilden een fototoestel om foto's voor een kalender te maken had Marciano het een keer deze week over onder het avond eten.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:44 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoorde op de achtergrond Rupert iets vertellen over de muziek die ze draaien en koptelefoon,. En marciano iets over een foto boek. `ik kreeg het niet goed mee omdat ik met wat anders bezig was. Iemand iets meegekregen?
En dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:47 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ze wilden een fototoestel om foto's voor een kalender te maken had Marciano het een keer deze week over onder het avond eten.
nee dat niet maar verder weet ik het ook nietquote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan?
Ze kunnen toch niets verkopen.
tja, dat maakt het 'gedwongen' vertrek van Martin toch wel heel vreemd.......woede, verdriet, onmacht... en er is niets aan de hand zegt ze doodleuk...quote:
Heb het idee dat er een heel andere reden is die tot zijn verplichte vertrek heeft geleid.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:20 schreef xsaskiax het volgende:
tj
[..]
tja, dat maakt het 'gedwongen' vertrek van Martin toch wel heel vreemd.......woede, verdriet, onmacht... en er is niets aan de hand zegt ze doodleuk...
Dit denk ik ook. Heeft iemand letterlijk gehoord dat Mexx is genoemd in die brief of dat hij van Mexx was?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb het idee dat er een heel andere reden is die tot zijn verplichte vertrek heeft geleid.
Nee hij zei dat het iemand was waarvan hij hieldquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:32 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dit denk ik ook. Heeft iemand letterlijk gehoord dat Mexx is genoemd in die brief of dat hij van Mexx was?
Ik dacht dat hij ja zei toen Zoe aan hem vroeg of het met Mexx te maken hadquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:32 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dit denk ik ook. Heeft iemand letterlijk gehoord dat Mexx is genoemd in die brief of dat hij van Mexx was?
Ja klopt heb ik ook gehoord en Zoe vroeg ook of het dat weer was waar ze eerder last van had gehad en dat bevestigde Martinquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:34 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij ja zei toen Zoe aan hem vroeg of het met Mexx te maken had
Hmmm, nou raar dan dat bericht van Mexxquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt heb ik ook gehoord en Zoe vroeg ook of het dat weer was waar ze eerder last van had gehad en dat bevestigde Martim
Gezelligquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nee, strakjes na de weekbespreking....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |