Zou me niets verbazenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:50 schreef espri het volgende:
Jappie denkt dat ze straks gaan zeggen dat je niet mag liggen
Logisch ook om daar over te beginnen terwijl er een opdracht is, waar ze voor moeten oefenen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ging over stemmen op manager voor volgende maand, Kim en Zoe willen zich verkiesbaar stellen
Wat een onzin , dit ging over manager stemmen , niet eliminatiequote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die doet niet anders, volgens mij is ze er in haar slaap nog mee bezig
Waarom zou het geen zin hebben is dan mijn vraagquote:
Omdat het in een half jaar tijd amper zin heeft gehadquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou het geen zin hebben is dan mijn vraag
Dus dan moet je dat maar accepteren, dat ze geen geld binnenhaalt voor de pot. Straks word ze nog slapend rijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat het in een half jaar tijd amper zin heeft gehad
Dat weet ze al een half jaar dat ze er geld mee kan verdienen maar Morrie is van : ik heb het geprobeerd,sorry.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isaac wilde helpen , Bep , en nog wat mensen , maar Morrie ... tja
Ook dat,maar dit kan ze gewoon niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat het in een half jaar tijd amper zin heeft gehad
Daar gaat ze wel van uit.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus dan moet je dat maar accepteren, dat ze geen geld binnenhaalt voor de pot. Straks word ze nog slapend rijk.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat weet ze al een half jaar sar ze er geld mee kan verdienen masr Morrie us van : ik heb grt geprobeerd,sorry.
Aan een dood paard Moraima kan je niet trekkenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus dan moet je dat maar accepteren, dat ze geen geld binnenhaalt voor de pot. Straks word ze nog slapend rijk.
Wat moet je dan.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Niemand die Moraima even aangeeft, dat ze er geld mee kunnen verdienen en dat ze toch maar even moet oefenen. Snap dat makkelijke accepteren niet.
Leuke opdracht.Staat in het vorige topic.quote:
Maar ze gaat dus in een spelshow zitten maar kan niets…. En idereeen vind het prima behalve als ze straks met 9 ton de loods lachend uithuppelt.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook dat,maar dit kan ze gewoon niet.
Deze dacht ik ook aan.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan een dood paard Moraima kan je niet trekken
Dat kunnen ze zeker wel, maar het is Moraima.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan een dood paard Moraima kan je niet trekken
Ah!!! Natuurlijkquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leuke opdracht.Staat in het vorige topic.
Ik ben benieuwd of ze dan nog zo hard applaudisserenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:58 schreef espri het volgende:
[..]
Maar ze gaat dus in een spelshow zitten maar kan niets…. En idereeen vind het prima behalve als ze straks met 9 ton de loods lachend uithuppelt.
blijkbaar vindt niemand het erg genoeg om haar vanwege slechte spelprestaties op de stip te zetten. heel soms komt ze voorbij, maar anderen hebben voorkeur daarvoor. us ja zij accepteren dat. Deal with it.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Net zoiets als de opdracht van GJ bedoel jequote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:59 schreef Sestra666 het volgende:
ah een opdracht.. Snap dat oefenen niet zo.. gelijk hoppppppp
Wat denk je zelluffff?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze dan nog zo hard applaudisseren
Ze kan wel raak gooien.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:58 schreef espri het volgende:
[..]
Maar ze gaat dus in een spelshow zitten maar kan niets…. En idereeen vind het prima behalve als ze straks met 9 ton de loods lachend uithuppelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |