En dus ook 15 verschillende winnaars de afgelopen 15 jaar.quote:Sinds 2002(!) hebben we maar 1 meervoudige winnaar gehad; Oscar Freire, die in 2004, 2007 en 2010 won.
Het gouden duo zou eerst wel even de kruimels voor de kleintjes laten en het halverwege overnemen? Althans, dat deden ze vorig jaarquote:
Dat zullen ze waarschijnlijk dit jaar ook doen. Karsten ziet het niet echt zitten om 7 uur commentaar te geven.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Het gouden duo zou eerst wel even de kruimels voor de kleintjes laten en het halverwege overnemen? Althans, dat deden ze vorig jaar
Boogerd geeft eerst commentaar jaquote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Het gouden duo zou eerst wel even de kruimels voor de kleintjes laten en het halverwege overnemen? Althans, dat deden ze vorig jaar
In een "normale" koers had je altijd de sprinters opgeschreven bij die klimmetjes in de finale ja.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:11 schreef Chiappucci het volgende:
Ik ben elk jaar weer verrast hoe 'simpel' de Cipressa en de Poggio eigenlijk zijn qua stijgingspercentage.
Behalve Fabio dan.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In een "normale" koers had je altijd de sprinters opgeschreven bij die klimmetjes in de finale ja.
Jasper Philipsen gaat dit spel regelen, aldus Mathieu.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In een "normale" koers had je altijd de sprinters opgeschreven bij die klimmetjes in de finale ja.
Nu krijgen we Pogi vs Mathieu vs Wout vs Alaflip
Zou wel echt treurig zijn als hij morgen in dienst van Jappe moet gaan rijden.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jasper Philipsen gaat dit spel regelen, aldus Mathieu.
(lol)
En nooit Sagan.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:31 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
En dus ook 15 verschillende winnaars de afgelopen 15 jaar.
En de enige die op het palmares van Gilbert ontbreekt:'(. Wel mooi dat ze deze compleet uitzenden. Zou ik ook graag eens bij de AGR willen zien.quote:
Hij maakt samen met Klep en de Lie van de sprinters de meeste kans om de Poggio te overleven maar waarschijnlijk gaat UAE ze al proberen muntjes te laten zoeken op de Cipressaquote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
(lol)
Matje is de nieuwe Danny van Poppel?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
(lol)
Pedersen acht ik nog het meest waarschijnlijk en Girmay als je die als sprinter wilt beschouwen. Kelp kan bij de eerste vijf afdraaien, maar de kans is groter dat het niet draait. De Lie en ook Philipsen zijn relatief onbewezen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij maakt samen met Klep en de Lie van de sprinters de meeste kans om de Poggio te overleven maar waarschijnlijk gaat UAE ze al proberen muntjes te laten zoeken op de Cipressa
Hoewel de Cipressa eigenlijk ook niet zo veel voor stelt
Ik ga vanmiddag via VTM kijken. Even zien hoe Jan Bakelants live commentaar kan geven.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:50 schreef Felagund het volgende:
Zin in, maar ik ga niet de hele tijd kijken.
Jenthe Biermans met de ster, jawel.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 07:27 schreef Szura het volgende:
Hij noemt Sagan
***** Wout van Aert
**** Mads Pedersen, Biniam Girmay
*** Mathieu van der Poel, Tadej Pogacar, Jasper Philipsen, Arnaud De Lie, Matej Mohoric
** Caleb Ewan, Filippo Ganna, Christophe Laporte, Valentin Madouas, Julian Alaphilippe, Søren Kragh, Alberto Bettiol, Magnus Cort, Alex Aranburu, Benoit Cosnefroy, Kasper Asgreen, Arnaud Demare, Jhonatan Narvaez, Neilson Powless, Jasper Stuyven, Giacomo Nizzolo
* Quinten Hermans, Pello Bilbao, Andrea Vendrame, Magnus Sheffield, Anthony Turgis, Fernando Gaviria, Michal Kwiatkowski, Matis Louvel, Gonzalo Serrano, Sep Vanmarcke, Fred Wright, Davide Ballerini, Simone Consonni, Maxim Van Gils, Ivan Garcia Cortina, Danny van Poppel, Bryan Coquard, Sam Bennett, Jonathan Milan, Damiano Caruso, Peter Sagan, Mikkel Honoré, Lorenzo Rota, Tim Wellens, Diego Ulissi, Corbin Strong, Florian Senechal, Luka Mezgec, Jenthe Biermans, Matteo Sobrero, Kevin Geniets, Warren Barguil, Gianni Vermeersch, Gianluca Brambilla, Stan Dewulf, Benjamin Thomas, Jan Tratnik
Zijn dit alle deelnemers, of is er nog eentje vergeten?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 07:27 schreef Szura het volgende:
Hij noemt Sagan
***** Wout van Aert
*** Mathieu van der Poel, Tadej Pogacar, Jasper Philipsen, Arnaud De Lie, Matej Mohoric
** Caleb Ewan, Filippo Ganna, Christophe Laporte, Valentin Madouas, Julian Alaphilippe, Søren Kragh, Alberto Bettiol, Magnus Cort, Alex Aranburu, Benoit Cosnefroy, Kasper Asgreen, Arnaud Demare, Jhonatan Narvaez, Neilson Powless, Jasper Stuyven, Giacomo Nizzolo
* Quinten Hermans, Pello Bilbao, Andrea Vendrame, Magnus Sheffield, Anthony Turgis, Fernando Gaviria, Michal Kwiatkowski, Matis Louvel, Gonzalo Serrano, Sep Vanmarcke, Fred Wright, Davide Ballerini, Simone Consonni, Maxim Van Gils, Ivan Garcia Cortina, Danny van Poppel, Bryan Coquard, Sam Bennett, Jonathan Milan, Damiano Caruso, Peter Sagan, Mikkel Honoré, Lorenzo Rota, Tim Wellens, Diego Ulissi, Corbin Strong, Florian Senechal, Luka Mezgec, Jenthe Biermans, Matteo Sobrero, Kevin Geniets, Warren Barguil, Gianni Vermeersch, Gianluca Brambilla, Stan Dewulf, Benjamin Thomas, Jan Tratnik
Hij noemt vooral Madouas. Die start niet eens. Zo kan ik het ook.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 07:27 schreef Szura het volgende:
Hij noemt Sagan
***** Wout van Aert
Als het daar al heel hard gaat, is dat inderdaad wel een lange klim voor hem in zijn Tirreno-vorm.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 14:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik voorzie eigenlijk een zwoegende Mathieu op de Cipressa.
Hij noemt ook Nizzolo die niet start. Staat er ook in de opmerking boven dat die niet starten en dat de lijst geüpdatet is. Wat dus niet zo is.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij noemt vooral Madouas. Die start niet eens. Zo kan ik het ook.
Wout heeft überhaupt geen binnenblad geïnstalleerd.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:22 schreef Steven184 het volgende:
Extra grote voorbladen met deze rugwind.
Groot gelijkquote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wout heeft überhaupt geen binnenblad geïnstalleerd.
Nog wat geld uit het huis van Van Eerd besteed aan omkopingquote:
Ze hebben de zakken met geld direct in de teambus van Djumbo afgeleverd heb ik uit betrouwbare bronquote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Nog wat geld uit het huis van Van Eerd besteed aan omkoping
Die zal toch wel weer vallen in de laatste paar honderd meter door heel wild te sturen?quote:
Vermoeden van?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Nog wat geld uit het huis van Van Eerd besteed aan omkoping
Van Aert speelt wilde haren kwijt vlak voor Milaan-Sanremo: "Ben goed genoeg om te winnen"quote:
Je zou op z'n minst kunnen noemen dat hij uit de regio Tigray komt, waar de afgelopen jaren oorlog heeft geheerst, waardoor Negasi zijn familie en zijn thuisland al jaren niet meer heeft gezien.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:58 schreef Bill_Hillie het volgende:
Boogerd tast volledig in het duister mbt Negasi Haylu Abreha.
Ik gun hem ook een mooie koers...en Jan Maas natuurlijk ook niet te vergeten.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zou op z'n minst kunnen noemen dat hij uit de regio Tigray komt, waar de afgelopen jaren oorlog heeft geheerst, waardoor Negasi zijn familie en zijn thuisland al jaren niet meer heeft gezien.
Hup Negasi.
Het zou wel heel lullig zijn om Boogerd vlak voor de finale weg te sturen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:09 schreef Marcoss het volgende:
Karsten had best nog 2 uur kunnen wachten
Zou wel een mooi zijn als UAE even de rest al moe wil maken, maar zal idd nietquote:Op zaterdag 18 maart 2023 13:15 schreef Faraday01 het volgende:
Je weet dat het niet gebeurt maar vol gas op de Turchino zou wel leuk zijn
Ik denk dat je het eerst last van zadelpijn zou krijgen. Volgens. Tsjalingii zijn Sanremos met wind mee het ergst want dan word je ook in het peloton moe.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:52 schreef Zwansen het volgende:
Welk wattage zouden ze trappen midden en achterin het peloton? 150? Dan kan ik gewoon makkelijk meekomen.
Daar ga je verhalen over vogels van vertellenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:03 schreef Felagund het volgende:
Hebben jullie al een keer een gebroken hoofd gehad?
Twee weken geleden nog.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:03 schreef Felagund het volgende:
Nog een wandeling en de ramen lappen totdat de Cipressa opdoemtquote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh nog 120km. Tijd voor een klusje
Ik breek mijn hoofd regelmatig over de eindigheid van het universum.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:03 schreef Felagund het volgende:
Wellicht doen ze gek en probeert iemand op de Capo Berta al iets.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog een wandeling en de ramen lappen totdat de Cipressa opdoemt
Alle Scandinaviers lijken altijd een beetje last te hebben van babyvet.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:28 schreef TommyL0204 het volgende:
Vals dik. Zware botten. Het zal wel. Pedersen kan alleen bij zijn hoofd al 10 kilo afvallen
Die zit niet aan de Thyrax.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:28 schreef TommyL0204 het volgende:
Vals dik. Zware botten. Het zal wel. Pedersen kan alleen bij zijn hoofd al 10 kilo afvallen
Die speklaag leverde hem wel een wereldtitel op, Mathieu wordt nog rillend wakker met z'n scherpe kaak.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:28 schreef TommyL0204 het volgende:
Rasmussen inderdaad ook.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Alle Scandinaviers lijken altijd een beetje last te hebben van babyvet.
Uitzondering die de regel bevestigt. Ik dacht meer aan Alexander Kristoff, alleen kreeg die dat babyvet dan weer op latere leeftijd.quote:
En Vingegaard.quote:
Karsten heeft wel vaker ideeën over vreemde euvels.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 14:03 schreef Felagund het volgende:
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Karsten heeft wel vaker ideeën over vreemde euvels.
https://streamable.com/ib671v
Zo, inderdaad.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:05 schreef heywoodu het volgende:
Lekker deprimerende briefing bij EF Education.
Of Bertje.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:21 schreef TommyL0204 het volgende:
Gilbert doet dit leuker dan de altijd nietszeggende Flecha
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:34 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Faraday01 Ik heb geen idee, sorry! Ben niet zo'n sportexpert. Maar wie hoop jij dat er wint?
Ze denkt dat Quincy Promes gaat scoren voor Ajax morgen.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:36 schreef Faraday01 het volgende:
Van de AI wordt je ook niet veel wijzer
[..]
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze denkt dat Quincy Promes gaat scoren voor Ajax morgen.
Doe er je voordeel mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:40 schreef Slobeend het volgende:
Ik vermoed dat tweede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan ie wel heel snel typen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij denkt dat PIETJEPUKKED erachter zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:42 schreef Felagund het volgende:
@:Nova is Alexander Kristoff dik of zijn het gewoon spieren?
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:42 schreef Nova het volgende:
*Nova kijkt even op van haar computer en glimlacht naar Felagund* Ik kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent, maar om eerlijk te zijn heb ik geen idee. Het lijkt me niet echt netjes om zomaar over iemands lichaam te praten, toch? Laten we het gewoon houden bij de prestaties die hij als wielrenner levert! *Ze sluit af met een knipoog*
De top danquote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:42 schreef Zwansen het volgende:
Met dank aan Sporza:
- Capo Cervo: nog 46 km tot de finish
- Capo Berta: nog 38 km
- Cipressa: nog 21,5 km
- Poggio: nog 5,5 km
De posts bevatten teveel diepgang, dus het lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij denkt dat PIETJEPUKKED erachter zit?
Prodent Nils heeft misschien wel een droomplan!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:43 schreef Fretwork het volgende:
Euro op Bennett ingezet, omdat het zo ridicuul is dat Bora er keihard voor rijdt.
Wel een AI maar gebaseerd op ChatGPT oude versie wat alleen data heeft tot 2021. Vandaar ie altijd met suggesties komt uit 2021.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het geld op?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel een AI maar gebaseerd op ChatGPT oude versie wat alleen data heeft tot 2021. Vandaar ie altijd met suggesties komt uit 2021.
Goed voor de sfeerquote:
Straks is het in ieder geval op. Voor elke request moet Danny betalen. Het heeft verder ook geen winst voor FOK! dus ja wat je eraan hebtquote:
Geld was nuttiger besteed als het gewoon naar Ted ging zoals vroegerquote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Straks is het in ieder geval op. Voor elke request moet Danny betalen. Het heeft verder ook geen winst voor FOK! dus ja wat je eraan hebt
Sem is verkouden en heeft er zelf nauwelijks zin in.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:43 schreef Fretwork het volgende:
Euro op Bennett ingezet, omdat het zo ridicuul is dat Bora er keihard voor rijdt.
Marezcko doet beterquote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben je dan slecht of ben je dan slecht
Vooral vergane glorie...Eddy kan gerust slapenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben je dan slecht of ben je dan slecht
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:49 schreef Faraday01 het volgende:
De AI weet niets over de capo berta te vertellen, matige AI
Zegt de AI nu dat Cav niet getraind heeft?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:51 schreef Nova het volgende:
*Nova knikt begrijpend* Ah, ik snap het! Sorry daarvoor. Om je vraag te beantwoorden: de Capo Berta is een uitdagende beklimming tijdens Milaan-San Remo, maar hij is zeker niet de moeilijkste die in deze klassieker voorkomt. Het steilste gedeelte van deze klim heeft stijgingspercentages tot 10%, en hoewel dat behoorlijk pittig kan zijn voor renners die vermoeid raken na honderden kilometers racen, kunnen getrainde wielrenners met voldoende uithoudingsvermogen dit meestal wel aan.
Heb je nog andere vragen over wielrennen of specifiek over Milaan-San Remo
Wel al op de grond gelegen vandaag.quote:
Vooral een ernstig gebrek aan Taus.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 15:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vooral vergane glorie...Eddy kan gerust slapen
Zelfde procedé als vorig jaar. Mokerhard tempo door het team en zelf op de Poggio gaan (alleen dan niet op een stuk met tegenwind wellicht).quote:
Handiger om eerst te remmen en af te stappen voor je je fiets erin zetquote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:00 schreef heywoodu het volgende:
Lekker man, fietsenstalling op de weg.
Trial is een andere wedstrijdquote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:00 schreef wimderon het volgende:
Je moet je fiets ook niet al rijdend willen parkeren.
Dan juichen wij voor Pippoquote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is voor Pippo wel de bedoeling volgens Pippo.
erg mooiquote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is voor Pippo wel de bedoeling volgens Pippo.
Zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze kon Wout goed gebruiken in de finale
Het is weekendquote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mocht hier en daar wel een seingever bij
Ook koffietijd?quote:
Zat toch al ver naar achterenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze kon Wout goed gebruiken in de finale
Niet handig dat hij zelf daarmee ook nu op achterstand rijdt.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:05 schreef Fretwork het volgende:
Tratnik vakkundig uitgeschakeld door Kwiat
Die klom een paar jaar terug ook al impressionant op de Cipressa.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:07 schreef Jason22 het volgende:
Ik heb een goed gevoel bij Ewan vandaag.
Die wordt als eerste gelost?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:07 schreef Jason22 het volgende:
Gaat al lossen op de Cipressa bedoel je?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:07 schreef Jason22 het volgende:
Doping voor het haar, alleen voor het haarquote:
Het moet toch vooral komen van Matje en Philipsen.quote:
Is waar natuurlijk, bovendien hebben een aantal van die b-renners afgelopen seizoenen boven hun niveau gepresteerd.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gewoon geen bijzondere ploeg op n enkeling na
Philipsenquote:
Stuyven.quote:
Karl?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:14 schreef -XOR- het volgende:
Zijn er mensen die daadwerkelijk op De Lie hebben ingezet?
Ene K. Vannieuwkerkequote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:14 schreef -XOR- het volgende:
Zijn er mensen die daadwerkelijk op De Lie hebben ingezet?
Belgen niet meer Lie-rischquote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Toch te veel kilometers voor De Lie
In Belgie kun je ook op de morele winnaar van de dag inzetten, dat scheelt.quote:
Zou hij Joris vd Bergh ook wel eens opgebeld hebben?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wisten jullie dat Mart Smeets Jeroen enkele jaren terug heeft opgebeld omdat ie m babbelziek noemde en Jeroen dat niet leuk vond? Ze kwamen telefonisch niet nader tot elkaar
De Lie in crisisquote:
Zin in dwars door vlaanderenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Sheffield is een waanzinnige coureur.
Hem overladen met complimenten waarschijnlijkquote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zou hij Joris vd Bergh ook wel eens opgebeld hebben?
Dan gaan we collectief op ons stuur kloppen!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:17 schreef Remco het volgende:
Ewen die wint zou een algehele meltdown zijn hier.
Het zou een prachtige winnaar zijn.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:16 schreef DeeBee het volgende:
Ewan voelt de pedalen niet @:Koffieplanter
Want NOS dus niet pissen in eigen tuin?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:17 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Hem overladen met complimenten waarschijnlijk
Laatste 10 meter net over Van der Poel jumpenquote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:17 schreef Remco het volgende:
Benzine snuivende aids koala @Mani89?quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:17 schreef Remco het volgende:
En een sympathieke!quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het zou een prachtige winnaar zijn.
Mart is nog steeds rancuneus dat hij op verplicht pensioen moest.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Want NOS dus niet pissen in eigen tuin?
Ligt natuurlijk ook aan z'n uitslag in RVV en PR.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:20 schreef Zwansen het volgende:
Als Wout vandaag wint, maar geen RVV of PR pakt, zal z’n voorjaar dan alsnog geslaagd zijn?
Geen Jumbobonus meerquote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nav kindermepper: van kindsoldaat horen we ook nauwelijks meer wat he?
2x 2e achter Mathieu.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook aan z'n uitslag in RVV en PR.
Met een dikke top 10 in PR en RVV en misschien nog een zege in een monument als E3 of Gent-Wevelgen wel.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:20 schreef Zwansen het volgende:
Als Wout vandaag wint, maar geen RVV of PR pakt, zal z’n voorjaar dan alsnog geslaagd zijn?
De media, de sport heeft Wout in een positie geduwd waarin alles wat geen overwinning in De Ronde of Roubaix is als een complete mislukking wordt gezien.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:20 schreef Zwansen het volgende:
Bin Italiaanse koersen is t de laatste tijd wel goed gelukt om op de meest ongelukkige momenten zo'n vvv filmpje in te startenquote:
Sinds bij Trek volgens mij ook vaak ziek, zwak en misselijk geweest.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nav kindermepper: van kindsoldaat horen we ook nauwelijks meer wat he?
Ja.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:20 schreef Zwansen het volgende:
Als dommekracht Nils een plan heeft uitgewerkt laat ie het nooit meer los.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:22 schreef DeeBee het volgende:
Viel Politt hier vorig jaar ook niet aan?
Nope ...quote:Op zaterdag 18 maart 2023 16:20 schreef Zwansen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |