abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208592886
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 17:24 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Wat heeft statiegeld daar mee te maken? Dat is geld dat je gewoon terug krijgt. Is dat nou echt zo moeilijk om te snappen? :') :')

Je bent zeker zo’n rokende cola drinker? Mooi dat de overheid deze ongezonde levensstijl eindelijk eens aan gaat pakken ^O^
Het heeft er alles mee te maken dat het gewoon om een ordinaire belastingverhoging gaat.

Wat mensen doen of laten moeten ze zelf weten, daar moet de overheid zijn grijpgrage poten vanaf houden.

Laat me je dit zeggen, als de overheid geld kon verdienen aan drugs, dan waren ze allang legaal geweest.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_208592987
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 17:37 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Het heeft er alles mee te maken dat het gewoon om een ordinaire belastingverhoging gaat.

Wat mensen doen of laten moeten ze zelf weten, daar moet de overheid zijn grijpgrage poten vanaf houden.

Laat me je dit zeggen, als de overheid geld kon verdienen aan drugs, dan waren ze allang legaal geweest.
Laat die mensen dan ook zelf opdraaien voor de kosten die ze meebrengen.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_208593012
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 17:34 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Oh ik rook zelf niet. Maar het gaat om het onderstrepen van dat het gewoon om ordinaire belastingverhoging gaat.
Zoveel duurder is roken niet geworden. Wat mij betreft verdubbelen ze de kosten.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)okbeleid-prijs-pakje
pi_208593050
Heb vandaag even blikjes ingeslagen zo veel als ik op krijg tot de houdbaarheidsdatum. Ga toch geen open blikjes bewaren en terug brengen zijn ze gek geworden. Als dit op is dan maar nooit meer blikjes, erg jammer.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_208593070
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 17:47 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Laat die mensen dan ook zelf opdraaien voor de kosten die ze meebrengen.
Wat voor kosten? Het gaat hier duidelijk om belastingverhoging.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_208593123
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 17:50 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Zoveel duurder is roken niet geworden. Wat mij betreft verdubbelen ze de kosten.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)okbeleid-prijs-pakje
Ik kan me herinneren dat een pakje 3 gulden kostte.

Als het 10 euro gaat kosten is dat dus dik 22 gulden. Ofwel een stijging van 700%. Puur accijns. Niet twee keer zo duur, maar zeven keer zo duur. Met je verdubbeling.

Je kunt wel lekker stoer praten van 'wat mij betreft...', maar vroeg of laat komt dit ook weer bij jou terecht. Want dan pakken ze gewoon iets anders wat ze duurder gaan maken. Waar jij toevallig wel voor betaalt.
pi_208593144
Straks even mijn vuilniszak in de natuur uitkieperen.
pi_208593164
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 18:03 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Ik kan me herinneren dat een pakje 3 gulden kostte.

Als het 10 euro gaat kosten is dat dus dik 22 gulden. Ofwel een stijging van 700%. Puur accijns. Niet twee keer zo duur, maar zeven keer zo duur. Met je verdubbeling.

Je kunt wel lekker stoer praten van 'wat mij betreft...', maar vroeg of laat komt dit ook weer bij jou terecht. Want dan pakken ze gewoon iets anders wat ze duurder gaan maken. Waar jij toevallig wel voor betaalt.
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 18:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Straks even mijn vuilniszak in de natuur uitkieperen.
:')
pi_208593238
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 17:34 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Oh ik rook zelf niet. Maar het gaat om het onderstrepen van dat het gewoon om ordinaire belastingverhoging gaat.
Roken is dan ook een belasting op domheid en dat soort belastingen kunnen niet hoog genoeg zijn.
pi_208593437
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 18:06 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
[..]
:')
Ja goed he?

Mensen die ironie niet begrijpen man man man
pi_208593458
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 18:12 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Roken is dan ook een belasting op domheid en dat soort belastingen kunnen niet hoog genoeg zijn.
Waar slaat dat nou weer op?

Ik denk dat als ze de accijns op alcohol zouden verzevenvoudigen de wereld te klein zou zijn, het aantal zuiplappen (en dus net zo goed domheid) is immers veel groter.
pi_208593898
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 18:34 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Waar slaat dat nou weer op?

Ik denk dat als ze de accijns op alcohol zouden verzevenvoudigen de wereld te klein zou zijn, het aantal zuiplappen (en dus net zo goed domheid) is immers veel groter.
Als jij naast me staat en een krat bier leegzuipt heb ik daar geen last van. Als je naast me staat te paffen heb ik wel last van je.
pi_208593996
Ik denk zomaar dat als vogeltjesdans een krat bier leegzuipt naast je dat je daar wel degelijk last van gaat krijgen.
Conscience do cost.
pi_208594387
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 19:18 schreef ems. het volgende:
Ik denk zomaar dat als vogeltjesdans een krat bier leegzuipt naast je dat je daar wel degelijk last van gaat krijgen.
Al drinkt hij niks, dan heb je er nog steeds last van.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_208594691
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 19:13 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Als jij naast me staat en een krat bier leegzuipt heb ik daar geen last van. Als je naast me staat te paffen heb ik wel last van je.
Van jouw reacties heb ik ook last. Zullen we jou ook maar extra belasting laten betalen?
pi_208594703
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 19:18 schreef ems. het volgende:
Mag ook zonder bier.
pi_208594723
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 19:37 schreef knoopie het volgende:

[..]
Al drinkt hij niks, dan heb je er nog steeds last van.
Dat klopt, hillbilly. Je hebt geen idee hoeveel last je met me krijgt.
pi_208595218
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 19:52 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Van jouw reacties heb ik ook last. Zullen we jou ook maar extra belasting laten betalen?
Dat komt doordat er woorden met meerdere lettergrepen in staan. Dat ligt toch echt aan jezelf, had de basisschool maar af moeten maken.
pi_208595854
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 20:23 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Dat komt doordat er woorden met meerdere lettergrepen in staan. Dat ligt toch echt aan jezelf, had de basisschool maar af moeten maken.
Ach, heb jij ook een mening? Wacht, even uitprinten. Dan kan ik er zo mijn reet mee afvegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')