abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 17 maart 2023 @ 07:23:36 #1
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208417438
Normaal stem ik elke keer.
Alleen het was me dit keer volledig ontschoten plus aangezien ik geen tv kijk moest ik ff 3x lezen wie er gewonnen had.

Nederlandse politiek is nou niet bepaald mijn ding enige wat ik vind is dat Baudet een pannenkoek is en dat Rutte nu wel lang genoeg heeft gezeten.
Maar dan houd het wel op.

Maar goed BNW, vooral in verleden kwam ik hier geregeld tegen dat stemmen dus volledig nutteloos is.
Aangezien het toch altijd de zelfde waren wie er wonnen en er veranderd niks.

Ook had ik wel eens aangegeven van als je echt dingen wil veranderen, start dan je eigen politieke partij want dat kan gewoon in Nederland.

Nou schetst dus mijn verbazing dat de BBB dus gewonnen heeft in vrijwel alle provincies.
Nogmaals ik moest dit 3x lezen want ik had geen idee wat überhaupt BBB is en waar het voor staat.

Maar goed dit zou dus een volledige 180% switch dus zijn in politiek Nederland, en het kan dus wel.

Nou is de regel hier in BNW overheid is evil en misschien is het toch verstandig een keer om een BNW politieke partij te gaan oprichten en zaakje van binnenuit uit te gaan hollen.

Ik bedoel het kan wel, toch?

Of eerst maar ff wachten hoe de partij het gaat doen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 17 maart 2023 @ 08:36:47 #2
485843 crew  Jippie
pi_208418064
Geen BNW, op slot.
pi_208430324
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 07:23 schreef theguyver het volgende:
Normaal stem ik elke keer.
Alleen het was me dit keer volledig ontschoten plus aangezien ik geen tv kijk moest ik ff 3x lezen wie er gewonnen had.

Nederlandse politiek is nou niet bepaald mijn ding enige wat ik vind is dat Baudet een pannenkoek is en dat Rutte nu wel lang genoeg heeft gezeten.
Maar dan houd het wel op.

Maar goed BNW, vooral in verleden kwam ik hier geregeld tegen dat stemmen dus volledig nutteloos is.
Aangezien het toch altijd de zelfde waren wie er wonnen en er veranderd niks.

Ook had ik wel eens aangegeven van als je echt dingen wil veranderen, start dan je eigen politieke partij want dat kan gewoon in Nederland.

Nou schetst dus mijn verbazing dat de BBB dus gewonnen heeft in vrijwel alle provincies.
Nogmaals ik moest dit 3x lezen want ik had geen idee wat überhaupt BBB is en waar het voor staat.

Maar goed dit zou dus een volledige 180% switch dus zijn in politiek Nederland, en het kan dus wel.

Nou is de regel hier in BNW overheid is evil en misschien is het toch verstandig een keer om een BNW politieke partij te gaan oprichten en zaakje van binnenuit uit te gaan hollen.

Ik bedoel het kan wel, toch?

Of eerst maar ff wachten hoe de partij het gaat doen?
De maatschappij bepaalt zelf waar men zich naartoe wilt ontwikkelen op politiek vlak...
  zondag 19 maart 2023 @ 02:12:31 #4
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208446743
Topic hoort hier niet sluit maar.
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')