Mwah, aangeven, aangeven. Ze heeft het in de afgelopen tien jaar terloops eens of hooguit twee keer gezegd, maar ik vind seks eerder gedoe - kun je naderhand weer op je tenen naar de badkamer sluipen om de boel ff te wassen bijvoorbeeld - dan dat ik er echt van geniet. En dat weet zij ook.quote:Op donderdag 23 mei 2024 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Pas je hier wel mee op.
Vier keer per jaar seks is voor iemand met een gemiddeld libido wel echt weinig. Dat is verder geen verwijt, je argumenten zijn legitiem en begrijpelijk maar als zij aangeeft vaker zin te hebben kan ik me voorstellen dat je met zo'n lage frequentie seksueel gefrustreerd door het leven gaat als partner.
Heb je het er wel eens met haar over gehad? En dan niet quasigrappig tussendoor maar echt samen een goed en eerlijk gesprek over gevoerd?
Het seksleven van ouders met jonge kinderen, dat is een verlaten woestijn met her en der een onbereikbare waterbronquote:Op donderdag 23 mei 2024 11:18 schreef DjVero het volgende:
[..]
Wij hebben veelal wat jongere vrienden (zelf eind dertig, sommige van die vrienden begin dertig) en de reacties die het inderdaad oproept als je vertelt 'maar' een paar keer per half jaar seks te hebben...
Ligt overigens grotendeels aan mij, vrouw wil soms wel wat vaker, maar heeft er ook vrede mee als het er niet van komt. Twee kinderen, waarvan één nog erg jong, die bovendien op dezelfde verdieping slapen, dus je moet erg rustig doen. Schoonmoeder die (tijdelijk) bij ons inwoont... Áls we al seks hebben, leidt dat erg af, waardoor ik het lastig vind die geilheid vast te houden, of zo, naast nog vele afleidingen. Gekut met condooms, want geen zin in nog meer kinderen en zij raakt van slag van de pil. Ik werk in het onderwijs, dus je staat continu de hele dag aan. 's Avonds dus écht nul zin in seks.Over de vakanties klopt trouwens ook, die heb ik vaak, en dan hebben we inderdaad veel vaker seks. Helemaal als we óp vakantie zijn en het warm, broeierig en plakkerig is.
Heerlijk zo, die excuses op een rijtje.....
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:24 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Het seksleven van ouders met jonge kinderen, dat is een verlaten woestijn met her en der een onbereikbare waterbronJullie willen op jullie spaarzame momenten van rust gewoon slapen
Neuken komt wel weer, is het niet met je eigen vrouw dan wel met een ander
Oei, lekkerquote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:54 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ach, toevallig van de week weer. Ze was de hele dag naar de sauna geweest; gloeide helemaal en rook gruwelijk lekker. Daar was geen houden meer aan.
Valt me op hoe dramatisch sommige mensen met kleine kinderen altijd doen over seks en de beperkte tijd die ze zogenaamd beschikbaar hebben. En hoe uitgeput ze wel niet zijn na een dag.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:24 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Het seksleven van ouders met jonge kinderen, dat is een verlaten woestijn met her en der een onbereikbare waterbronJullie willen op jullie spaarzame momenten van rust gewoon slapen
Neuken komt wel weer, is het niet met je eigen vrouw dan wel met een ander
Het hoeft ook niet perse zo te gaan, ligt volgens mijn mening ook aan hoe de zaken verder gaan.quote:Op zondag 26 mei 2024 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt me op hoe dramatisch sommige mensen met kleine kinderen altijd doen over seks en de beperkte tijd die ze zogenaamd beschikbaar hebben. En hoe uitgeput ze wel niet zijn na een dag.
Een beetje seks hoeft toch geen uren te duren waarbij je de hele kamasutra afwerkt?
Vervolgens wel tijd voor Netflix/telefoon de hele avond.
Dat beeld wat je schetst lijkt me een vrij normale gang van zaken. Er lijkt aan de andere kant echter wel sprake van een soort deseksualisering. Veel te veel jonge mensen in seksloze huwelijken en die trend is alleen maar groeiende. Die zoeken hun heil vervolgens elders. Die Second Love-achtige datingapps floreren wel en 90% van de OnlyFans-gebruikers is getrouwd, kun je dus van aannemen dat die het thuis niet (meer) krijgenquote:Op zondag 26 mei 2024 02:17 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet perse zo te gaan, ligt volgens mijn mening ook aan hoe de zaken verder gaan.
Tuurlijk was het iets minder toen mijn zoon echt nog klein was, waren er wat minder makkelijke periodes. Maar eigenlijk altijd een redelijk tot echt goed seksleven gehad.
De enige keer dat er meerdere weken geen seks is geweest was direct na de bevalling, omdat het niet mocht en je ook echt even geen behoefte hebt door herstel. Verder kan ik me niet heugen dat ik binnen een relatie meer dan twee weken geen seks heb gehad en dat ook maar erg zeldzaam.
Als je beide behoefte hebt vindt je wel een weg. Soms is dat eventjes wat lastiger, maar ergens in een week/twee weken kan dat eigenlijk altijd wel ergens, vaker meestal ook wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |