abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 maart 2023 @ 16:49:16 #26
502032 Pedante_Mansplainer
Legt het wel eventjes uit
pi_208409081
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 14:57 schreef LooneyTroons het volgende:
VVD + CDA + D66 + CU + PVDA + GL = kabinet zo instabiel als de gemiddelde Turkse flat :D
Je weet dat de verkiezingen van gisteren niet over de 2e Kamer, en derhalve ook niet over een toekomstig kabinet gingen? :s)
pi_208409392
Ik heb op de GGZ gestemd _O_
pi_208409458
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2023 15:29 schreef knoopie het volgende:

[..]
Ze hebben daar een hele goede oplossing voor bedacht! Uit hun programma:
[..]
Let wel, de Oostvaardersplassen zijn maximaal 9km2 groot. Dus dat is 30m2 grond per woning, en dan heb ik de openbare voorzieningen, wegen, tuinen en onbebouwbare grond nog niet eens meegerekend!
Het is overduidelijk dat nog nooit iemand die zijn middelbare school afgemaakt heeft kritisch naar dat verkiezingsprogramma heeft mogen kijken.
56 km2, misschien moet jij die school ook weer eens proberen.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Oostvaardersplassen
Gemeente Parijs, met meer dan 2 miljoen inwoners, is slechts twee keer zo groot.

Verder vind ik BBB bekritiseren prima, maar kom niet met fictie!

[ Bericht 3% gewijzigd door KaheemSaid op 16-03-2023 17:29:57 ]
pi_208409639
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2023 17:17 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
56 km2, misschien moet jij die school ook weer eens proberen.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Oostvaardersplassen
Ligt er een beetje aan wat je tot de Oostvaardersplassen rekent, maar als jij dat wil kunnen we ook met die 56km2 het sommetje maken.
300.000 woningen op 56km2 is ongeveer 11.000 inwoners per vierkante kilometer. Denk jij dat dat realistisch is, als je weet dat zelfs meest dichtbevolkte stedencentra zoals Utrecht of Delft maar 4500 inwoners per m2 hebben? Ik denk het niet.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_208409640
Goedemorgen. Wat vervelend om te lezen dat uw klacht nog niet is opgepakt. Ik kijk graag met u mee. Is het mogelijk om uw gegevens via een privé bericht te delen, zodat ik uw bericht kan doorzetten naar de juiste afdeling of persoon? Alvast bedankt- Raisa
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_208409685
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 17:34 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Goedemorgen. Wat vervelend om te lezen dat uw klacht nog niet is opgepakt. Ik kijk graag met u mee. Is het mogelijk om uw gegevens via een privé bericht te delen, zodat ik uw bericht kan doorzetten naar de juiste afdeling of persoon? Alvast bedankt- Raisa
Smooth.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_208409750
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 17:33 schreef knoopie het volgende:

[..]
Ligt er een beetje aan wat je tot de Oostvaardersplassen rekent, maar als jij dat wil kunnen we ook met die 56km2 het sommetje maken.
300.000 woningen op 56km2 is ongeveer 11.000 inwoners per vierkante kilometer. Denk jij dat dat realistisch is, als je weet dat zelfs meest dichtbevolkte stedencentra zoals Utrecht of Delft maar 4500 inwoners per m2 hebben? Ik denk het niet.
Gemeente Parijs, met meer dan 2 miljoen inwoners, is slechts twee keer zo groot.

Verder zie ik het als totaal niet realistisch inderdaad, daar heb je helemaal gelijk in. Ik denk alleen dat het verstandig is dat je juiste cijfers pakt om de onzin mee aan te wijzen.
pi_208410265
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2023 17:45 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Gemeente Parijs, met meer dan 2 miljoen inwoners, is slechts twee keer zo groot.
Dan heb je het ook meteen over een van de smerigste en meest overbevolkte binnensteden van Europa. Lijkt me inderdaad niet het doel dat we voor ogen moeten hebben.
quote:
Verder zie ik het als totaal niet realistisch inderdaad, daar heb je helemaal gelijk in. Ik denk alleen dat het verstandig is dat je juiste cijfers pakt om de onzin mee aan te wijzen.
Daar heb je gelijk in. Ik kan de 9km2 ook niet meer terug vinden. Dus ik zal mij vergist hebben.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  donderdag 16 maart 2023 @ 18:28:37 #34
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_208410343
Laat de hele woke gemeenschap maar gewoon weer speklap met aardappelen eten in plaats van al die Turkse rommel!
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_208410725
quote:
14s.gif Op donderdag 16 maart 2023 17:39 schreef NaarMensje het volgende:

[..]
Smooth.
Ik moet alles pakken wat ik pakken kan
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_208413914
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2023 14:50 schreef jarajosefff het volgende:
Jeeeeeh gewonnen joehoe

Media: Regeren wordt lastig

VVD + CDA + D66 + CU werpen lieve blik naar PVDA + GL = Top regeren.

Die stomme nijlpaard van de BBB 😖
_O- _O- _O-
pi_208417883
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 16:49 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:

[..]
Je weet dat de verkiezingen van gisteren niet over de 2e Kamer, en derhalve ook niet over een toekomstig kabinet gingen? :s)
Jazeker. Maar dus wel over indirect de eerste kamer en als de uitslag een indicatie is voor toekomstige tweede kamer verkiezingen gaat het nog allemaal heel interessant worden de komende jaren.
pi_208417945
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 15:01 schreef GVU het volgende:
Prima partij, heb er ook op gestemd. Ik hoop dat ze de woningcrisis kunnen aanpakken
Bedankt voor het verwoorden van de domheid van NL. Net of Lientje maar iets gaat bereiken van wat ze beloofd. Ze heeft willen en wetens dingen beloofd waarvan ze nu al weet dat ze het nooit kan waarmaken. Veel zaken liggen gewoon vast in (Europese) wetgeving. Dat gaat zij niet veranderen, zeker niet in een periode van 4 jaar. Over 4 jaar zal ze net als eerdere zinloze partijen als PVV en FVD afgevoerd worden.

Stemmen op de BBB is van het niveau "stemmen in 2002". Toen stemden alle slimmeriken op een lijk :') Om daarna dat hele LPF gedoe in elkaar te zien storten.

Ik wil overigens niet zeggen dat er geen plek in de politiek is voor BBB, het is meer dan prima dat een bepaalde groep burgers een stem krijgt in de politiek. Maar wat er nu gebeurd is lachwekkend en gaat helemaal niks bereiken. Net als de FVD 4 jaar terug, 12 zetels en anno 2023 is er daar nog welgeteld 1 van over (11 man uit de partij gegaan en zetel meegenomen) en nu zijn ze al gedecimeerd tot 2 zetels. Over 4 jaar zijn het er 0.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')