Ben al weer weg.quote:
Doe dan toch maar. Liet me gaan tegen een negatieve Belg.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:44 schreef murp het volgende:
[..]
oh, net te laat
Wilde je net blauw maken
Dank je.quote:
Old soldiers never die.quote:Op woensdag 15 maart 2023 18:31 schreef Xebrozius het volgende:
Christusziele, jij ook nog steeds actief?
@Paul is het hier niet mee eensquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:25 schreef timmmmm het volgende:
Stelling: @:tong80 zou een betere ONZ mod zijn dan @:capuchon_jongen
Negatievelingen zoals jou, met een kwinkslag, op z'n plaats zetten. Op hun plaats zetten. Zoals nu.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:21 schreef Document1 het volgende:
Hoe zou jij van ONZ het warme bad maken dat het nooit was?
Zouquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:25 schreef timmmmm het volgende:
Stelling: @:tong80 zou een betere ONZ mod zijn dan @:capuchon_jongen
Ik denk, dus ik besta. Dat maakt het verschil.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
@:paul is het hier niet mee eens(denk ik)
Als je mod bent zul je je wel moeten gedragen hequote:Op woensdag 15 maart 2023 19:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Negatievelingen zoals jou, met een kwinkslag, op z'n plaats zetten. Op hun plaats zetten. Zoals nu.
Door jouw negatieve post.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
En waarom heb je je OP weggehaald
Dan spijt het me enorm. Moet ik hem terug zetten?quote:
Excuses aanvaard. Zet maar terug.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan spijt het me enorm. Moet ik hem terug zetten?
Rembo & Remboquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:34 schreef SwJ het volgende:
We zouden een mooi duo zijn.![]()
Buurman & Buurman
Hepi & Hepi
Bassie & Adriaan
Batman & Robin
Louis & van Gaal
Ik haat Bassie en Adriaan en die Maxime Hartman mag ik niet Laforest.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:34 schreef SwJ het volgende:
We zouden een mooi duo zijn.![]()
Buurman & Buurman
Hepi & Hepi
Bassie & Adriaan
Batman & Robin
Louis & van Gaal
Ik zou er mijn eerstgeborene voor aan @Danny geven maar die heeft er zelf al 2 dus dat helpt niet denk ikquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:29 schreef Socios het volgende:
Ja, tong80 zou de beste moderator sinds tijden zijn op FOK!
Ik zou dan ook weer topics in ONZ openen.
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:32 schreef timmmmm het volgende:
Schiet nou eens op @:Murp
#100% teamTong
quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:32 schreef timmmmm het volgende:
Schiet nou eens op @:Murp
#100% teamTong
Dit zou ik dus in de kiem hebben gesmoord. Nutteloze smilies.quote:
Zo dan hahahhahahaquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou er mijn eerstgeborene voor aan @:danny geven maar die heeft er zelf al 2 dus dat helpt niet denk ik
Lekker naar bed dan, kunnen we veilig een paar uur blauw vervenquote:Op woensdag 15 maart 2023 20:35 schreef tong80 het volgende:
Ik ben aan het kwakkelen. Stel het naar bed gaan momenteel al uit.
Dan niet. Mod is eigenlijk ook onder m'n stand. Heb een eigen forum gehad. Succes verder met de twee over gebleven users in ONZ.quote:Op woensdag 15 maart 2023 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lekker naar bed dan, kunnen we veilig een paar uur blauw verven
quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:10 schreef tong80 het volgende:
Dan niet. Mod is eigenlijk ook onder m'n stand. Heb een eigen forum gehad. Succes verder met de twee over gebleven users in ONZ.
Trusten maat.quote:
Oh, laat dan maarquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:29 schreef Socios het volgende:
Weer te laatquote:Op woensdag 15 maart 2023 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan niet. Mod is eigenlijk ook onder m'n stand. Heb een eigen forum gehad. Succes verder met de twee over gebleven users in ONZ.
Ga gewoon meteen voor FA dan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat stelt niks voor. Er was een FA die een jaar niet op FOK! is geweest en een jaar niks had gepost. Via mij zochten ze naar haar telefoonnummer.quote:
Jij hebt een FA geneukt toch?quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat stelt niks voor. Er was een FA die een jaar niet op FOK! is geweest en een jaar niks had gepost. Via mij zochten ze naar haar telefoonnummer.
Ik had het raam openstaan. Buurman: 'Lukt het Herman?'quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:53 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Jij hebt een FA geneukt toch?
Zoiets heb ik wel eens gehoord
Je hebt weer een UIquote:Op woensdag 15 maart 2023 19:29 schreef Socios het volgende:
quote:Op donderdag 16 maart 2023 10:54 schreef tong80 het volgende:
Ik had het raam openstaan. Buurman: 'Lukt het Herman?'
Nou ja, de buurman riep vanaf de straatwaar-ie de hond uitliet. (achterlangs)quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:23 schreef sp3c het volgende:
kindjes die vragen die worden sowieso altijd overgeslagen
Aan wie vraag je dat ?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
Huh? Wat? tong80 mod? Kan dat? Is dat een serieuze overweging? Wordt dat realiteit?
Ben je al blauw?quote:
Drink al maanden niet meer.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |