Die flessen werden als waterflessen gebruikt, maar dat mocht niet meerquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben al weken geen flessen meer
Elke keer die pakken
Wat is er met Wanda? Edit: oh ja, snap hem al.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:24 schreef spapaars het volgende:
Wanda al geweest?
Schijnt dat die heel goed kan doorslikken
Wat is het gedrag van een borderliner?quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mexx is van alles
Maar naar mijn idee geen borderliner
Vind het ook best wat om iemand zo te diagnosticeren
Het label 'narcist' hoeft inderdaad ook niet meer te worden geplaktquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn zoveel verschillende psychische aandoeningen
De kans dat je aan hand van de beelden de juiste hebt is vrij klein
Gebeurt wel vaker en diegene die vaak loopt te bikken terwijl de rest het niet ziet, onderbreekt haar. De manager zelfquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:25 schreef juul. het volgende:
Janet steekt weer haar nek uit terwijl de klagers weer hun mond houden
Zure bommetjes slikkenquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat is er met Wanda? Edit: oh ja, snap hem al.
Ja en iemand met PTST danquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat is het gedrag van een borderliner?
Als je een borderline persoonlijkheidsstoornis hebt, vertoon je sterke stemmingswisselingen en voel je je erg instabiel. Je kunt opeens heel kwaad zijn en het andere moment weer heel vrolijk of somber. Je kunt impulsief reageren. Iemand met borderline is ontzettend bang om in de steek gelaten te worden.
We weten wat borderline inhoud. Had hier niet gehoeven.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat is het gedrag van een borderliner?
Als je een borderline persoonlijkheidsstoornis hebt, vertoon je sterke stemmingswisselingen en voel je je erg instabiel. Je kunt opeens heel kwaad zijn en het andere moment weer heel vrolijk of somber. Je kunt impulsief reageren. Iemand met borderline is ontzettend bang om in de steek gelaten te worden.
Er was gewoon roomkaas vanmorgen hoor dat Janet dat gemist heeft is haar eigen schuld of de schuld van de rest die teveel hebben gepakt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:23 schreef Dotteke het volgende:
Rupert onderbreekt haar
Maar Janet gaat daarna weer verder
Het zijn ook snacks in de avond ik zie nu weer iemand roomkaas eten waarom niet voor iedereen
Onee al weer de 4e film toch al dan?quote:
Ja ze hebben vanavond film met allemaal hapjes dacht ikquote:
ze zouden vroeg eten omdat ze film hebben straks met snacks en zoquote:
Benieuwd wat voor hapjes danquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze hebben vanavond film met allemaal hapjes dacht ik
Hier kunnen we uren over blijven doorpraten maar dat lijkt me niet heel erg verstandigquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja en iemand met PTST dan
En zo kan ik nog wel een aantal bijpassende noemen
Ik type alleen wat ze net zeiquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Er was gewoon roomkaas vanmorgen hoor dat Janet dat gemist heeft is haar eigen schuld of de schuld van de rest die teveel hebben gepakt.
Ze had het er eerder met Sasha over. Ze wilden eigenlijk de groep bij elkaar roepen want wilde niet wachten op vrijdag voor een weekgesprek. Sasha zei dat niemand iets durfde te zeggen omdat ze bang zijn dat ze dan de wind van voren krijgen. Janet zei toen iets als: "dan doe ik het wel, dan ben ik de pispaal maar."quote:Op woensdag 15 maart 2023 15:25 schreef juul. het volgende:
Janet steekt weer haar nek uit terwijl de klagers weer hun mond houden
Nou dat worden saai streams vanavond of misschien na afloop van de film moet er nog wat gaan gebeurenquote:Op woensdag 15 maart 2023 15:29 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ze zouden vroeg eten omdat ze film hebben straks met snacks en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |